חיפוש

כלי גינון מוטורים

בשנים האחרונות הובילו פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך להתפתחות של קטגוריות כלי גינון חדשות ובראשן כלי גינון מוטורים – מה שמחולל מהפיכה בענף.

 

מהו כלי גינון מוטורי?

כלי גינון נטענים הם למעשה הדור הבא בתחום הגינון והוא מחולל מהפיכה של ממש בענף הגינון, תוך שהוא מציע לראשונה לאחר שנים ארוכות בהן גננים היו צריכים להשתמש בכלים מרעישים אשר אינם טובים לסביבה לעבור לאלטרנטיבה שקטה וידידותית יותר לסביבה, כמו גם סביבת עבודה בריאה יותר עבורו. בנוסף, כלי גינון מוטרים הם נוחים יותר לשימוש בדרך כלל, ומאפשרים טווח עבודה ותנועה רחבה יותר מעבר. כלי הגינון המוטוריים נחשבים ל"סוסי עבודה" וזאת לאור מהימנותם הגבוהה והניסיון המוצלח שנצבר בעבודה עמם לאורך השנים של עבודות גינון בעומסים גבוהים.

 

סוגים של כלי גינון מוטורים

  • חרמש מוטורי – חרמש בעל הנעה באמצעות דלק (בנזין) במנועים של שתי פעימות. החרמש המוטרי מאפשר ניידות ועבודה בשטח מבלי להיות תלוי באמצעי חשמל. הפעולה של החרמש המוטורי מבוססת על מנוע הפועל על תערובת שמן ודלק ביחס של 1:25 (1 מ"ל שמן על כל 25 מ"ל דלק), המוזנת במיכל הדלק המובנה של המכשיר. ככלל, מומלץ מאוד להשתמש בשמן המנוע המסופק על ידי היצרן, ולהקפיד לרכוש מלאי שמן חדש אך ורק מתוצרת יצרן החרמש.
  • מכסחת דשא מוטורית – מכסחת דשא היא חלק בלתי נפרד מציוד הגינון. ישנם שני סוגים של מכסחות דשא: מכסחות חשמליות שעשו התקדמות אדירה בשנים האחרונות ומתפקדות כיום כמכסחות המובילות לשוק הביתי ומכסחות דשא מוטוריות עם מנוע בנזין שמאפשרות חופש עבודה בכל אזור וללא מגבלה של כבל חשמל. עבור הגנן המקצועי הזקוק לחופש תנועה מקסימלי ויכולת עבודה בכל תנאי, גם ללא נגישות לנקודת חשמל, המכסחות המוטוריות הן בהחלט הבחירה המועדפת.
  • מסור שרשרת מוטרי – מסור שרשרת מוטורי הוא כלי עבודה הכרחי עבור כל גנן. בעבר וגם כיום נעשה שימוש מסור חשמלי, אשר פועל באמצעות מנוע חשמלי המוזן באנרגיית חשמל על ידי חיבור ישיר של כבל חשמל לנקודת חשמל, אך כעת חלייה עלייה חדה בשימוש במסור שרשרת מוטרי – נטען. למעשה, במקום חיבור לנקודת חשמל כעת ניתן על להשתמש במסור באופן מוטרי כך שאין צורך בחיבור קבוע לחשמל, אלא רק בהטענה.  עבור משימות כריתה אינטנסיביות נהוג להעדיף בדרך כלל את המסור המוטורי, זאת מאחר והוא כלי עבודה קל יעיל ופשוט.

 

מעוניינים לרכוש גם לעסק שלכם את הכלים החדשנים ביותר בשוק? בחברת שרות וציוד (שו"צ) תוכלו למצוא מגוון רחב של כלי גינון מוטורים מהמתקדמים והחדשים ביותר אשר קיימים כיום בישראל, כל זאת בליווי אישי של צוות המומחים של החברה אשר יישמח לענות על כל שאלה וללוות אתכם בזמן התהליך עד לתוצאה הרצויה.

 

טיפוח הגינה עם כלים מוטורים

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רכב
רכב
מה חשוב לבדוק לפני מכירת הרכב לפירוק?

מכירת רכב לפירוק יכולה להיות החלטה נבונה כאשר עומדים בפני רכב שאינו כשיר יותר או זקוק לתיקון נרחב. עם זאת, לפני שתמשיך עם אפשרות זו, חיוני לשקול מספר גורמים כדי

צמח מרפא
בריאות
מהם קנאבואידים ואיך הם משפיעים על הבריאות

המילה קנאבואידים נשמעת לכם מוכרת? אולי בגלל השורש שלה או בגלל ההגייה שלה, ואולי אתם בכלל מכירים אותה מכל מיני מקורות מידע. בכל אופן, קנאבואידים הם אחד מהרכיבים שנמצאים גם