פופיק - מוצרי תינוקות


חיפוש



כניסת ורישום לקוחות  |  כניסת ורישום מפיצים

עמוד הבית

מותגים

מוצרים

מרכז מידע

אודותינו

צור קשר




עגלות


בטיחות ברכב


מוצרי האכלה


בטיחות בבית


זמן אמבט

מוניטורים


טיפוח תינוקות


טקסטיל


צעצועים


גלגלים


ממונעים

אופנה



אודותינו

חברת פופיק בע"מ הוקמה בשנת 1979, ע"י משה לוי המנכ"ל.

  חברת פופיק היא היבואנית הבלעדית בישראל  של מוצרי "פג פרגו" - יצרנית ממונעים לילדים, עגלות, טיולונים, סל-קלים, כסאות אוכל ותיקים לתינוקות.


חברת פופיק מיבאת מוצרים איכותיים נוספים מחברות מובילות בעולם: ויטק, רייזור, בון ועוד. מותגים איכותיים אלה יחד עם שירות הלקוחות 
VIP של פופיק, מבטיחים ללקוח הנאה שלמה ממוצר איכותי, בטיחותי, נוח וברמה הגבוהה ביותר הקיימת כיום בעולם.

בשנים האחרונות הצטרפו למשה הבנים והאישה, כשכל אחד ממלא תפקיד ספציפי ומתוך כך נבנתה התרבות העיסקית של החברה.

תרבות עסקית:
בפופיק מאמינים בשזירת ערכי המשפחה לתוך עסקי החברה ואמונה זו מתבטאת בראיית העובדים, הספקים והלקוחות כחלק מהמשפחה שותפים מלאים ואמיתיים לעסקים.
בפופיק מבינים ומאמינים, שהמסורת המשפחתית המעוגנת בתרבות עסקית, היא יותר מאשר דרך לעשיית עסקים היא סוד ההצלחה של עסקי המשפחה.
בצוותא עם תרבות הניהול המשפחתית חברת פופיק משלבת דינאמיות מחשבתית ותהליך מתמשך של התחדשות וחדשנות, גמישות עסקית והסתגלות מהירה לתנאים ולטעמים משתנים.
כל זה יוצר יתרון של ראשוניות ותגובה מהירה לכל שינוי בהרגלי הצריכה, רצון הלקוחות והאופנה.
אנו שואפים ללא לאות להשיג את מטרותינו כשבראשן ניצב הלקוח ושביעות רצונו, לשם כך התחלנו בשירות
VIP.


שירות VIP:
במטרה להעמיד את הלקוחות בראש סדר העדיפויות, פתחה פופיק בשירות חדש ויוצא דופן מסוגו בענף הצעצועים והעגלות. שירות
VIP למשך 12 חודשים הניתן לכל הלקוחות שרכשו ממונע או עגלת תינוקות החל מדגמי 2007 (לא כולל טיולונים ולא כולל שטחים מחוץ לקו הירוק). שירות VIP ניתן במקרה של תקלה בבית הלקוח, במהירות ומקצועיות, ללא צורך להגיע למעבדות השירות. במידה ולא ניתן לתת פיתרון מיידי, תינתן ללקוח עגלה חלופית בזמן ההמתנה, כל זאת מתוך מחשבה שהלקוח הוא בראש סדר העדיפויות של פופיק.
השירות הוא לפי תנאי השירות והאחריות המפורטים בתעודת האחריות המצורפת למוצר.

 

תו אמון הציבור:

כללי אמון הציבור, מכסים את הנושאים המרכזיים השכיחים והכואבים ביותר בתחום הגנת הצרכן. הכללים מלווים את כל שלבי הקניה, כולל השירות שלאחר הקניה. כללים אלה מייצגים ערכי שירות בינלאומיים הנהוגים במדינות כגון ארה"ב, יפן, קנדה ובריטניה, תוך ביצוע התאמות לחוקים לצורכי הצרכן בישראל.

חברת פופיק הצטרפה לארגון אמון הציבור ובכך התחייבה לכללים הבאים:

1.       העסק ישמור על אמינות והגינות בפרסום

2.       גילוי נאות ושקיפות המידע

3.       שירות נאות, העסק יבטיח מתן שירות ראוי, גם לאחר השלמת העסקה

4.       כיבוד החוק

פופיק באתר אמון הציבור:

http://www.emun.org/ptrust/wc.dll?ptbus~busfilewc~&BUSID=208056&REPORTTYPE=1




  חזור למעלה  חזור למעלה  


עגלות  |  בטיחות ברכב  |  מוצרי האכלה  |  בטיחות בבית  |  זמן אמבט  |  מוניטורים  |  טיפוח תינוקות  |  אופנה  |  טקסטיל  |  צעצועים  |  גלגלים  |  ממונעים  |  שאלות ותשובות  |  גלריית סרטים  |  צור קשר  |  תקנון
ساماستر أكوا تيرا الزائيري

2010 © כל הזכויות שמורות לפופיק בע"מ

פותח ע"י Guru4rent בניית אתרים