באילו צבעים כדאי לעצב לוגו

כ-85% מהצרכנים מחשיבים את הצבע כגורם החשוב ביותר בנוגע לשאלה- האם לקנות את המוצר או לא? רושם ראשוני על המותג שלנו יעשה לרוב על-בסיס צבע הלוגו והצבע שלו.  לכן, בכל הנוגע לצרכנות, לוגואים הם בין הגורמים החשובים ביותר. לוגואים מעוררים תחושות אצל הצרכן ורובן מבוססות על צבעו. צבע משנה את התפיסה שלנו לדוגמא צבע צהוב ואדום(בדרך-כלל צבעים של אוכל) מעוררים תיאבון. אם כן, לבחירת צבע הלוגו חשיבות גדולה מאוד ובמאמר הקרוב נראה מה הצבעים אומרים ולמה כדאי להשתמש בצבע כזה או אחר.

לוגואים פופולריים

 

לבן(לוגו טהור)

לבן מסמל טוהר, תמימות, ניקיון, סטריליות, היגיינה ופשטות ובדרך כלל משויך לכל מה שחדש ורענן. שימו לב כי הצבע הלבן יכול לעורר תחושות טובות ולא טובות ובדרך כלל לוגואים עם הצבע הלבן משולבים בעוד צבע כמו אדום, כחול או שחור. במידה והלוגו שלנו משויך למוצרי בריאות, אופנה או מוצרי תינוקות לבן הוא צבע רלוונטי מאוד.

 

אפור(לוגו תעשייתי)

אפור מסמל עושר, אלגנטיות, ערכיות וחלקלקות. הוא נותן תחושה מטלית ולכן בדרך כלל מתאים למוצרים הקשורים בתעשייה וטכנולוגיה. הוא מצביע על איכות חומר גבוהה ועל קידמה. לא מפתיע שחברות כמו טויוטה מרצדס והונדה משתמשות בצבע הזה ללוגו שלהן.

 

צהוב\זהב(לוגו יוקרתי)

צהוב מסמל אופטימיות, ביטחון והערכה עצמית, שמחה ועידוד. צהוב בדרך כלל תופס את תשומת הלב של המתבונן גם אם הוא נמצא בכמות קטנה בלוגו ולכן שימו לב לכמות בא אתם משתמשים בצבע הזה. שכן, הוא מעייף בכמויות גדולות. צהוב יכול לעורר תחושת אימפולסיביות  בגלל האופי השמח שלו, וחברות כמו פרארי, מקדונלדס וניקון משתמשות בו. זהב הוא גוון מסויים של צהוב אך הוא בדרך כלל מצביע על עושר ויוקרה.

 

כתום(לוגו אנרגטי)

כתום מסמל כיף, אנרגיה, חום, יצירתיות וילדותיות. בדרך כלל כתום מתאים לחברות העוסקות בבידור כמו ניקולודיאון, אך מתאים גם כן לחברות כמו טימברלנד. שימו לב שכמו הצהוב הכתום מעייף בכמויות גדולות ומומלץ להוסיף צבע טבעי לידו.

 

אדום(לוגו עוצמה)

אדום הוא הפופולרי ביותר מבין שלושת צבעי הבסיס. הוא מסמל כוח, תשוקה, התרגשות, אומץ, פיתוי, אהבה וחיים. כמו כן, אדום הוא צבע הדם, המלחמה ואגרסיביות. אדום תופס את תשומת הלב של המתבונן בו ובאופן לא מודע גורם לו "לרצות לעשות" בין אם לקנות או לאכול, לצבע האדום יש השפעה חזקה מאוד על המוח האנושי. ניתן לראות את הצבע האדום על לוגואים של חברות כמו קוקה-קולה, קיי.אף.סי; קיט-קט ועוד רבים. שימו לב שבדרך כלל אדום, משולב עם צבעים כמו לבן או צהוב.

 

ירוק(לוגו מרגיע)

ירוק מסמל בדרך כלל רוגע, טבע ושלום והוא הצבע שידוע כמוריד לחץ דם. בדרך כלל לא נעשה שימוש בצבע הירוק לצורך מכירות. אך, עיצוב לוגו בצבע ירוק  הוא יעיל מאוד לחברות שהמוצרים שלהן מגיעים מהטבע או כדי לתת תחושה ביתית ורגועה כמו מערכת ההפעלה אנדרואיד. ירוק הוא בחירה שיכולה להיות מצד אחד יעילה מאוד ומצד שני בעייתית לפי המוצר המשווק.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חדר רחצה
לבית ולגינה
מה עדיף – מקלחון או אמבטיה?

אחת השאלות הנפוצות בקרב מי שמבצע שיפוץ בחדר האמבטיה שלו, או נכנס לדירה חדשה – היא שאלת המקלחון אל מול האמבטיה. אנשים רבים מחזיקים בדעה חד משמעית – ויגידו לכם

סלון ביתי
עיצובים
איך בוחרים מעצבת פנים ברחובות

אז כיצד בוחרים מעצבת פנים ברחובות ובאזור השפלה? אנחנו ממליצים לכם על טיפים של זהב, כאלו שינחו את בבחירת מעצבת הפנים שלכם. בשלב הראשון, בואו נדבר על יצירת קשר עם

צבעים מיוחדים
כללי
הדפסת בגדים במדפסת תלת מימד

בעולם שבו מכוניות נוסעות בלי נהג, פלאפונים נפתחים מזיהוי של תווי הפנים ואורות הסלון נפתחים במחיאת כף בודדה – כמעט אין חידוש שנספר לכם ויגרום ללסת שלכם להיפער. אולם על