חיפוש

5 הלוגואים היפים בישראל ומשמעותם

לוגו טוב מושך את העין, לוגואים של מוצרים מסויימים הפכו למוכרים ופופלאריים יותר מהחברות שמייצרות אותן. בהמשך תמצאו את 5 הלוגואים היפים בישראל ומשמעותם.

הלוגו של תנובה

בשנת 76' הוחלט לעצב מחדש את הלוגו של אחת החברות המוכרות בישראל, תנובה הייתה באותה תקופה החברה המובילה לשיווק מוצרי חלב פירות ועופות ואכן הצבעים שבלוגו מסמלים את הענפים הללו, הירוק מסמל את הירקות, הכחול את מוצרי החלב והאדום את ענף הלול.

בשנת 99' בוצע שינוי נוסף ובתוך שלושת הצבעים שולבה האות ת' בלבן שמקשרת את שאר הצבעים בהרמוניה מושלמת לכדי צורת עיגול.

הלוגו של גולדסטאר

בלוגו של גולדסטאר כוכב בעל שישה קודקודים, הכוכב מזוהה עם איחוד יצרני הבירה הגרמניים, שמאז ימי הביניים הוטבע על גבי בירות איכותיות שעמדו בתו התקן של האיחוד. כאשר היצרנים הישראלים של הבירה החלו לייצר אותה הם רצו להעביר מסר של איכות בפרט לאוכלוסיית היקים בישראל שהייתה מזוהה מאוד עם שתיית בירה באותם ימים.

הלוגו של גולדסטר השתנה מאז העיצוב הראשוני שלו כמה וכמה פעמים, המשותף לכל הגרסאות הוא השמירה על הכוכב בעל ששת הקודקודים שמשמש כתזכורת למקור של המותג.

.למידע נוסף על עיצוב לוגו

מועדון אנשי הקבע – חבר

חבר השיקה בשנת 2012 לוגו חדש, הלוגו שהוא מעין כוכב חצוי בעל 4 קודקודים בצבעים סגול, ירוק, תכלת וצהוב מסמל את ארבעת הענפים שהמועדון מתפעל, צרכנות, תרבות ופנאי, פיננסים וביטוחים ושירות. מועדון החברים ניסה לבדל את עצמו משאר המועדונים בישראל והתיימר לספק ערך מוסף כך שהלוגו תוכנן להעביר את המסר המיוחד הזה.

לאחר השקת הלוגו הוא הפך למזוהה ביותר עם המועדון והוא נחשב לאחד המיתוגים המולצחים ביותר בשוק הישראלי בשנים האחרונות.

טמבור

לפני מספר שנים ערכו בטמבור שינוי כולל בלוגו שלהם, הלוגו הקלאסי הוחלף בלוגו חדש בעל רקע אדום, מניפת צבעים אופיינית של הרשת בשמאלו ובמרכזה מופיעה האות ט שכה מזוהה עם המותג.

הצבוע האדום נבדק על ידי אנשי הפרסום של החברה ועלה כמזוהה עמה ביותר מכיוון שפחי הצבע של החברה נמכרים לרוב בצבע אדום. מניפת הצבעים מייצגת את שפע הגוונים והצבעים שהחברה מציעה למכירה ללקוחותיה והאות ט' שבתוכה אמורה לחזק ולהדגיש את המסר של טמבור לאחר שנמצא שהיא מזוהה מאוד עם המותג.

אזורים

חברת הנדל"ן רצתה להעביר ללקוחותיה את המודולוריות שהיא מציעה, את העובדה שכל לקוח יכול למצוא את פיסת הנדל"ן שמתאימה לו ולהתאים אותה אליו. מעצבי הלוגו בחרו להעביר את המסר הזה באמצעות סמל הטנגרם, משחק שמקורו בסין ומטרתו להרכיב צורות מיוחדות באמצעות תבניות הנדסיות שונות כמו מרובע, משולש וטרפז. הסמל שנבחר מסמל במדוייק את החופש העיצובי שהחברה נותנת ללקוחותיה שלמעשה מספקת להם מגרש משחקים לממש בו את הצרכים והרצונות שלהם.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הופעה של סטנד אפ
אירועים
סטנדאפ לאירועים

לא פעם אנחנו נתקלים באנשים שמגיעים אלינו כדי לשאול את דעתנו בנוגע להזמנה של מופע סטנד אפ לאירוע שלהם. אנחנו מודים שעד רגע כתיבת המילים הללו, לא היה לנו מושג

קופת חיסכון וכסף
פיננסים
איך לבחור בית השקעות לקרן השתלמות

כשבוחרים בית השקעות לנהל את קרן ההשתלמות יש להתחשב במספר משתנים. תהליך המחקר בנושא יכול להיות מתיש אך הוא לחלוטין משתלם, שכן מדובר בגוף שינהל את החסכונות שלכם לטווח בינוני

לבנות אסטרטגיה דיגיטלית
עסקים
כיצד לבנות אסטרטגיה דיגיטלית לעסק שלך

מי שמבין עניין בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי, יוכל לומר לכם גם מתוך שינה כי מדובר בהליך שצריך להתבצע תוך היכרות מעמיקה בתחום. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, לאחר שניסינו לבנות

אופטימיזציה למנועי חיפוש
עסקים
קידום אורגני: מתי נתחיל בתהליך

אחת השאלות הנפוצות ביותר שעולות בקרב רבים בכל הנוגע להליך פרסום היא: מתי צריך להתחיל בקידום העסק?. אנו יודעים שמדובר בשאלה נפוצה בגלל שאנו נשאלים אותה על בסיס יומי. שכן,