חיפוש

איך לבחור בית השקעות לקרן השתלמות

כשבוחרים בית השקעות לנהל את קרן ההשתלמות יש להתחשב במספר משתנים.

תהליך המחקר בנושא יכול להיות מתיש אך הוא לחלוטין משתלם, שכן

מדובר בגוף שינהל את החסכונות שלכם לטווח בינוני עד ארוך, וחשוב שהבחירה תשתלם לכם.

הנה כמה טיפים שיכולים לעזור.

 

3 טיפים שכדאי לזכור בבחירת בית השקעות

  1. עלות דמי ניהול

אי אפשר לחזות באופן מדויק רווחים שתצברו באף גוף שמנהל קרנות, אך ניתן להבטיח חיסכון מירבי בשלב הראשוני בעזרת השוואת מחירי עמלות דמי ניהול. העלות משתנה בין החברות ודמי ניהול נמוכים יבטיחו חיסכון גדול יותר בלי קשר לרווחים.

מרכיב שנוטים להזניח בשלב זה של הבחירה היא מיקוח. מיקוח הוא כלי לגיטימי לחלוטין בהתאמת תנאי החברה לצרכים שלכם ומומלץ להשתמש בו.

נגיד שאנחנו בוחנים כאופציה את רום קרן השתלמות, מומלץ לבחון את עלות דמי ניהול הקרן שלהם ובנוסף את המוכנות שלהם להתמקח ולבדוק אותם מול אלטשולר שחם קרן השתלמות. כך תוכלו לעשות השוואת מחירים בהתאם לצרכים שלכם והסיכוי יהיה גבוה יותר לקבל את המחיר הטוב ביותר ובכך לחסוך יותר.

 

  1. מסלולי השקעה זמינים

מסלול ההשקעה הוא המרכיב החשוב ביותר בתהליך פתיחת הקרן. לא כל מסלול השקעה מתאים לכל חוסך, ותלוי אופי המקצוע וצרכי השימוש בקרן יהיו שינויים בבחירת המסלול המתאים.

מסלול ההשקעה הוא במיוחד חשוב כי הוא זה שמשפיע על התשואה ועל רמת הסיכון בהשקעות הקרן שלכם.

ישנן מסלולים המשותפים לכל גופי ניהול הקרנות אך ישנם גופים המציעים מסלולים נוספים, עם אופציות רחבות יותר. כדאי לבדוק כמה מסלולים חברה מסוימת מציעה ולפני שבוחרים בה לוודא שהמסלול תואם את הצרכים שלכם.

 

  1. גודל ומוניטין החברה

כשניגשים לבחור בבית השקעות מרכיב חשוב שקל לשכוח, במיוחד אם לא בקיאים בנושא, הוא חשיבות הסכומים אותם בית ההשקעות מנהל.

ישנם בתי השקעות המנהלים סכומים נמוכים ואחרים המנהלים סכומים עצומים, ויש סיכון מסוים בכל אחד. אם החברה מתעסקת בסכומי ענק זה יכול להצביע על הצלחתה כמנהלת כספים אך מצד שני זה יכול להעיד על קשיים שעלולים להיווצר בניהול כספים כה גדול.

בנוסף מוניטין החברה חשוב, אולי לא לכולם, אך כדאי לבדוק את התפיסה הכללית והמוניטין שבית השקעות מסוים יצר לעצמו. אם יש בית השקעות השומר על מוניטין אחראי ויציב זו יכולה להיות בחירה טובה, אך גם מוניטין של לקיחת סיכונים ותשואה רווחית יכולה להתאים, בהתאם לשיקולכם.

 

לסיכום

אם בוחרים בית השקעות באופן מחושב שמתאים לצרכים האישיים שלכם, סביר להניח שתישארו עם בית ההשקעות הזה במשך כל החיים, אז כדאי לבחור נכון.

בעזרת השוואת מחירים, בחינת המסלולים המוצעים, ושביעות רצון ממוניטין החברה והדרך בה היא מנהלת כספים כל אחד יכול לעשות את הבחירה המתאימה ולהנות מחסכון חכם יותר וגדול יותר.

מטבעות

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מזל טוב
אירועים
אטרקציות לימי הולדת 50

חגיגת יום ההולדת החמישים הוא אולי אחת החגיגות המשמעותיות ביותר בחייו של האדם הבוגר. ביום ההולדת החמישים, האדם נמצא בשיא כוחו ובשיא היכולות שלו. לרוב, שנות החמישים מהוות את השנים

אישה ישנה
בעלי מקצוע
ניקוי מזרנים בגבעת זאב

ניקוי מזרנים הוא מצרך מבוקש בירושלים וסביבותיה, כמו גם בשאר חלקי הארץ. מדוע, אתם תוהים? ובכן, מסתבר שגם תושבי ירושלים והאזור מבינים את חשיבות הפעולה הטריוויאלית הזו, ומעבר לכך- משכילים

הגיינת פה
כללי
סודות לשמירת היגיינת הפה

הפה נחשב לכרטיס הביקור הגופני שלנו. כשנפגוש אדם זר ונחייך בנימוס, או בפגישת עבודה פנים אל פנים, הדבר הראשון אליו ישימו לב הוא הפה שלנו. היגיינת הפה חשובה מאוד גם