חיפוש

איך להקים גדר חיה מלאכותית שתפריד בין 2 מתחמים

הקמת גדר חיה יכולה להיות פיתרון אלגנטי להפרדה בין שני מתחמים, היא תשמש כמעין קיר ירוק שמצד אחד לא יכער את השטח ומצד שני יממש את המטרה שברצונכם להשיג, לפני שמקימים גדר כזאת יש לבצע מספר הכנות ומטרת המאמר היא להסביר איך להקים גדר חיה מלאכותית שתפריד בין 2 מתחמים.

תכננו את הגדר החיה

את אופן הפריסה של הגדר החיה יש לתכנן בהתאם לתפקיד שהיא תבצע ובהתאם למקום בה תרצו לשתול אותה. גדרות מסוג זה לרוב משמשות כדי להפריד בין שטחים ומתחמים אך ניתן להשתמש בהם גם למטרות אחרות כמו חלוקה של אזורים ואסתטיקה.

לרוב הרוחב של הגדר אינו גדול מדי אך כדי שהגדר תוכל לשמש כמחיצה אפקטיבית בין שני מתחמים שונים עובייה צריך להיות בעובי מינימלי של כ-30 סנטימטר, נתון שיש להתחשב בו בעת תכנון הגדר.

בכל מקרה, כדאי לפנות למומחים בנושא כדי לקבל ייעוץ, אם תראו שמדובר בפרוייקט מסובך משחשבתם הם גם יוכלו לקחת את העבודה על עצמם ולספק לכם גדר איכותית שתשמש אתכם לשנים ארוכות.

הכינו את השטח בו תשתלו את הגדר

כאשר אתם מתכננים לפרוס את הגדר על פני שטח גדול יחסית ייתכן שצטרכו להכין את השטח ולעבד אותו כראוי, באמצעות מומחים, אם מדובר בגדר קטנה יחסית ניתן לעשות זאת מבלי להשקיע זמן רב מדי בהכנה מוקדמת

במהלך הכנת השטח יש לנכש את כל העשבים, לחפור בור בעומק שיתאים לסוג הגדר בצורה שתאפשר לכם להציב אותה בצורה מאובטחת.

גדר חיה

בחרו את החומר ממנו תרצו להכין את הגדר

בשוק יש מגוון רחב של גדרות מלאכותיות, מחירן נע בהתאם לאיכות הגדר וליצרן שלה, חלק מהגדרות מספקות תחושה של גדר חיה אמיתית ולרוב עולות יותר. כל אחד אוהב סוג שונה של גדרות ולכן מומלץ להגיע לחנות מתמחה ולבדוק מספר גדרות לפני שמקבלים החלטה.

למה לבחור בגדר סינטטית על פני גדר טבעית?

היתרון המרכזי של גדר סינטטית היא העמידות שלה, השקעה בגדר טבעית תדרוש מכם זמן רב והשקעה של משאבים רבים. בנוסף גדר סינטטית נראית טוב לאורך כל השנה בעוד שגדר טבעית יכולה לנבול, להפוך לצהובה ולאבד מיופיה לאורך השנה.

מבחינה כלכלית גדר ירוקה מלאכותית עדיפה על פני גדר ירוקה טבעית כיוון שאין צורך להשקות אותה. כמו כן, העלות הראשונית הכרוכה בהקמתה זולה ביחס לעלות הראשונית של הקמת גדר חיה טבעית.

גדר ירוקה מלאכותית לטובת הפרדה בין 2 מתחמים מספקת פתרון יפה ואלגנטי, כזה שעונה על הצורך במדוייק, תכנון נכון של הגדר ובחירה בחומרים המתאימים תבטיח לכם הפרדה איכותית בין המתחמים שתחזיק לאורך שנים רבות ובעלות נמוכה יחסית.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תוכן מאובטח
כללי
גיבוי מיילים מהענן

כיום יש לנו דרכים רבות יותר לתקשר מאי פעם באמצעות מגוון כלים כמו מדיה חברתית, העברת מסרים מידיים ובלוגים, אך כשמדובר בזה, הדואר האלקטרוני שמלווה אותנו למעלה מעשרים שנה ונחשב

עדכוני שוק ההון בטלפון
פיננסים
המצב בשוק ההון – האם שווה להישאר בפנים?

מאז החל נגיף הקורונה להתפשט ברחבי העולם, המשבר לא פסח גם על שוק ההון. הבורסות ברחבי העולם, וגם בישראל, הגיבו בירידה – ומשקיעים רבים מיהרו למכור את השקעותיהם. עם זאת,

הדברה
הדברה
כמה פעמים נצטרך לבצע הדברה בחצר?

הבית הוא המקום שבו אנו מעבירים את חיינו, ובשל כך אנו משתדלים לשמור עליו נקי. השאלה על הדברה עולה לא פעם כשאנחנו נתקלים בג'וקים או כשמגיע הקיץ. לא תמיד נוכל