חיפוש

איך להתנהל נכון עם הכסף שלכם ומתי כדאי לקחת הלוואה?

בבית הספר אף אחד לא לימד אותנו איך לנהל את הכסף שלנו בצורה נכונה.

כשגדלנו והתחלנו לעבוד ולהתפרנס, זרקו אותנו ישר למים העמוקים.

החיים דרשו ממנו להתמודד עם הסכומים הגדולים בבנק בצורה נכונה ולשמור על יציבות כלכלית לאורך זמן.

לצערנו, מדובר במשימה לא פשוטה שרבים נכשלים בה.

לפיכך, אספנו עבורכם מספר טיפים יעילים שילמדו אתכם כיצד לשמור על יציבות כלכלית ולהתנהל נכון עם הכסף שלכם. במאמר זה תוכלו לקבל מידע שיסייע לכם לחסוך בהוצאות, להשקיע את הכסף שלכם תמורת תשואות יפות ולקחת הלוואות בצורה טובה ונכונה.

 

חיסכון בהוצאות

השלב הראשון שיסייע לכם לנהל את הכסף שלכם בצורה נכונה הוא חיסכון בהוצאות. אנשים רבים מבזבזים את הפרנסה שלהם על דברים מיותרים ומוצאים את עצמם בסוף החודש עם יותר הוצאות מהכנסות. על מנת למנוע מצב זה חשוב לחסוך בהוצאות ולהקפיד על מספר עקרונות מרכזיים:

קבעו תקציב חודשי:

בתחילת כל חודש, יש לקבוע תקציב חודשי תוך התייחסות לצרכים ולהכנסות שלכם. חשוב מאוד לקבוע תקציב חודשי, לעמוד בו וכך לחסוך כסף רב שהיה עלול להתבזבז על שטויות.

 

הימנעו מאכילה בחוץ:

אנשים רבים מבזבזים סכומים גדולים מאוד על אכילה מחוץ לבית. לפיכך, אם אתם מעוניינים לחסוך בהוצאות, עליכם להגביל מראש את מספר הפעמים שאתם אוכלים מחוץ לבית.

 

השוו מחירים:

כאשר אתם משלמים על מוצרים או שירותים יקרים, אל תתפתו לרכוש אותם בלהט הרגע. טרם הרכישה, מומלץ לערוך השוואת מחירים מהירה, להבין היכן ניתן לרכוש את המוצר במחיר הכי זול וכך לחסוך סכומים גדולים מאוד.

 

ביצוע השקעות

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בוחרים להשקיע את הכסף שלהם. אם יש לכם מספיק כסף על לממן את הצרכים שלכם ואתם מעוניינים להרוויח כסף נוסף בקלות ללא מאמץ, השקיעו את הכסף שלכם. כאשר בחרתם לבצע השקעה השלב הראשון שעליכם לעבור הוא בחירת אפיק השקעה.

כיום, ניתן להשקיע כסף באפיקי השקעה שונים ומגוונים לרבות: קופות גמל, קרנות השתלמות, נדל"ן, סטארטפים ועוד. כאשר אתם בוחרים אפיק השקעה עליכם לקבוע רמת סיכון רצויה ולבדוק איזה מסלול מתאים וטוב עבורכם.

 

לקיחת הלוואות

לקיחת הלוואה היא החלטה גדולה ומפחידה, שיש לחשוב עליה ברצינות תוך התייחסות לכל השיקולים השונים. ככלל, מומלץ לקחת הלוואה עבור הוצאות מתוכנות ומשמעותיות בלבד כגון: תשלום חובות, רכישת נכס, טיפולים רפואיים, רכישת רכב, שיפור הכנסה וכדומה.

טרם לקיחת ההלוואה, חשוב לוודא שתוכלו לעמוד בתנאים שנקבעו ולשלם לבנק את ההחזר החודשי. מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע מנוסה בתחום טרם קבלת ההחלטה ולקחת בעזרתו הלוואה עם תנאים נוחים שמתאימה לצרכים שלכם.

שימו לב, אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

 

שטרות של יורו

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חיית מחמד
בעלי חיים
איך לגרום לחתול לשתות יותר מים?

העונה החמה כבר כאן וזה הזמן לשים לב לצריכת המים שלנו, בני האדם וגם של בעלי החיים שלנו. בעקבות עובדה זו, יצאנו לבדוק איך אפשר לגרום לבעלי החיים שלכם לשתות

מִשׂרָד
עסקים
10 הדברים שכל אחד חייב במשרד

בין אם אתה עובד במשרד מסורתי או במשרד ביתי, יש דברים מסוימים שכולם צריכים כדי להיות פרודוקטיביים ונוחים. מציוד משרדי בסיסי ועד ריהוט משרדי יוקרתי, הכלים והציוד הנכונים יכולים לעשות

גבר מבקש משאלה
אירועים
בר מצווה בכותל מחיר קטן לאירוע גדול

ההשקעה הכספית הנדרשת בעבור בר מצווה יכולה לגרום ללא מעט לחץ נפשי, ולכן רבים מבקשים לבדוק אפשרות להוזלה משמעותית. באמצעות חברת 13בכותל תוכלו להפיק חגיגה אמיתית ומרגשת – במחיר קטן

תוכן מאובטח
כללי
גיבוי מיילים מהענן

כיום יש לנו דרכים רבות יותר לתקשר מאי פעם באמצעות מגוון כלים כמו מדיה חברתית, העברת מסרים מידיים ובלוגים, אך כשמדובר בזה, הדואר האלקטרוני שמלווה אותנו למעלה מעשרים שנה ונחשב