חיפוש

אילו עיצובים מגניבים יתאימו לקונסולות בכניסה לבית

כשמעצבים בית אחד הדברים שחשוב להפנים הוא שיש סדר עדיפויות. התקציב מוגבל, ויש דברים שחשוב להשקיע בהם לצד דברים חשובים פחות. אחד מאותם דברים חשובים הוא הכניסה לבית: הכניסה לבית היא המקום הראשון שרואים לאחר שנכנסים הביתה, ולכן היא משפיעה על נראות הבית כולו והחללים המשותפים והרושם הראשוני מהבית. איך דואגים לכניסה מעוצבת ויפה מצד אחד ופונקציונאלית מצד שני?

 

קונסולות מעוצבות לכניסה לבית – פתרון עיצובי ופונקציונאלי

אז חזרתם הבית מיום עבודה ארוך. אתם פותחים את הדלת ונכנסים הביתה, והדבר הראשון שאתם רוצים לעשות הוא לרוקן את הידיים שלכם ממפתחות הרכב והבית. כאן נכנסת לתמונה הקונסולה – מן שידה הממוקמת בכניסה לבית והיא המקום האולטימטיבי לכל אותם חפצים כגון מפתחות שאתם צריכים ביציאה מהבית. מלבד התפקיד הפונקציונלי, יש לקונסולה השפעה רבה על הנראות של הכניסה לבית, היא עשויה לשדרג אותה מאוד ואתם יכולים להביא לידי ביטוי את הטעם האישי שלכם בבחירתה.

 

מה חשוב לקחת בחשבון בעיצוב קונסולה?

כאמור, העיצוב והנראות הם מהמאפיינים החשובים בקונסולה, ולכן יש לבחור קונסולה בין השאר גם לפי עיצובה. בעיצוב קונסולה חשוב במיוחד להתאים אותה למרחב, הן מבחינת הממדים שלו והקו העיצובי בחללי הבית הקרובים לכניסה.

כך למשל, אם הדירה שלכם צנועה יחסית ואין מקום רב בכניסה, לא היינו בוחרים קונסולה מסיבית וגדולה שעמוסה בפרטים ועיצובים שונים, אלא בקונסולה שמתאימה לקו הכללי, מעוצבת בפשטות יחסית בעיצוב נקי ומודרני. לעומת זאת, אם יש לכם את הבית המתאים לכך ואתם רוצים שהכניסה תצעק פאר ויוקרה, אנחנו ממליצים על קונסולה המעוצבת בהתאם שמשתלבת היטב בחלל. כך למשל תוכלו למצוא מגוון קונסולות מעוצבות שהולכות עם כניסות מרשימות ומתאימות למשל לבתים עם קירות שיש, או כניסות מיוחדות וחללים המעוצבים באנינות וטוב טעם. בקונסולות אלו ניתן לשלב מראות, מתכות בעלות מראה יוקרתי כגון נירוסטה, ידיות מעוצבות, רגליים מפוארות, שיש ומתכות מוכספות או מוזהבות.

 

לא לשכוח את הפונקציונליות

כאמור, קונסולה היא רהיט שיש לה תפקיד כפול: מחד תפקיד עיצובי ומאידך פונקציונלי. התפקיד הפונקציונלי הוא בעיקר אחסון של דברים ופריטים קטנים כגון מפתחות, מכתבים, תעודת זהות, רישיון נהיגה, ארנק וכדומה. נסו לחשוב מה הייתם רוצים למקם בה, ובהתאם לכך בחרו קונסולה עם מרחב אחסון מתאים לשם כך. מרחב אחסון זה יכול לכלול מגירות, מדפים ואפשרויות לתלייה.

 

אבזור הקונסולה

אם רוצים שהקונסולה תיראה כמו שצריך לא מספיק רק לבחור קונסולה יפה אלא גם לאבזר אותה כראוי. לכן אנחנו ממליצים למקם עליה פריטי נוי שונים שיוסיפו יופי לכניסה לבית שלכם, כגון עציץ, אגרטל, תמונות של המשפחה, מראה, קופסאות יפות וכדומה. למעשה, כל מה שאתם יכולים לחשוב שיתרום לכניסה לבית שלכם הולך. הגבול כאן הוא לחלוטין גבול הדמיון שלכם, ואתם יכולים להתפרע עם זה בהתאם למה שאתם אוהבים.

שולחן

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דגמי יונדאי ראשית
רכב
יתרונות וחסרונות בדגמי יונדאי השונים

חברת יונדאי נחשבת לאחת מחברות הרכב המובילות בעולם, כאשר מדי שנה משווקת החברה דגמים חדשים. מהם היתרונות והחסרונות בדגמי יונדאי? להלן כל הפרטים.   יונדאי – הכירו את הדגמים החדשים

דולרים
דיגיטל
 5 דרכים לעשות כסף טוב דרך האינטרנט

להרוויח כסף לרוב מתקשר לעבודה קשה ובמסלול המוכר שמוכר לכולנו, תשע עד חמש באיזה משרד. היום הדברים נראים קצת אחרת, שהאינטרנט לוקח חלק גדול מחיינו ופתאום יש המון אפשרויות להרוויח

עץ מלא
לבית ולגינה
חצר בסגנון כפרי

בין אם אתם גרים בבית פרטי בעיר, בווילה בקיבוץ או בחווה חקלאית במושב, חצר בסגנון כפרי יכולה להתאים לכם בדיוק, ולהפוך את הבית שלכם ועוד יותר יפה ומיוחד. עכשיו אתם