חיפוש

כמה כסף ביטוח ביטול טיסה יכול לחסוך לי

אחד המצבים הפחות נעימים הוא מצב שבו היציאה לחו"ל מבוטלת, מכל סיבה שהיא.

בדרך כלל מדובר בחופשה אישית או משפחתית או בטיול לחו"ל שתוכננו כבר לפני זמן רב מצד אחד, ומצד שני הציפיות היו גבוהות מהטיול או מהחופשה הזאת.

ואולם מה שכואב יותר מהכול הוא ההפסד הכספי הגבוה יחסית שעלול להיות, אם הטיסה או הטיול כולו אכן יבוטלו ואם לא היה למבטלים ביטוח ביטול טיסה שעשוי לצמצם במידה רבה את ההפסדים הצפויים.

מתי מתעורר הצורך בביטול טיסה או טיול בכללותו? מהו ביטוח ביטול טיסה ומה המשמעות שלו מבחינה כספית?

בשורות להלן נעסוק בנושא חשוב, שעשוי לחסוך ממון רב למי שיצטייד בו בתבונה.

 

מתי מתעורר הצורך בביטוח ביטול טיסה

הצורך בביטוח טיסה מתעורר לרוב כאשר טיסה, או טילו או נסיעה כל שהיא המתוכננת מזה זמן לחו"ל, מתבטלת בעקבות אירועים או מצבים בלתי צפויים. מצב מהסוג הזה יכול להיות אירוע משפחתי מצער, הדורש נוכחות של אדם שהיה אמור לטוס לחו"ל. ביטול יכול להיות גם בעקבות בעיה רפואית המתעוררת אצל אחד או יותר מהמשתתפים בטיול כל שהוא, מה שמחייב את כל שאר המשתתפים לבטל. ביטול יכול להיות בגלל שינוי בנסיבות במקום שאליו אמורים להגיע, או לחילופים מצב שבו, מסיבות שאינן תלויות בנופשים שהיו אמורים לטוס, לא מתאפשר לקיים את הטיול או הטיסה בפי שהם נרכשו מלכתחילה. נקודת המוצא של ביטוח ביטול טיסה היא שמי שמבטל נסיעה לחו"ל, עושה זאת בניגוד לרצונו ולא בכוונה תחילה. עם זאת, גם לביטול יש מחיר ועל מנת להימנע ממנו נרכשת פוליסת ביטוח ביטול טיסה כאמור.

 

מהו ביטוח ביטול טיסה

ביטוח ביטול טיסה הינו פוליסת ביטוח המכסה את מי שרכש אותה, כנגד כל חיוב עבור טיסה או חופשה שלא יצאו אל הפועל ואשר ברת התעופה, המלון שבו היתה החופשה אמורה להתקיים או החברה המוציאה לפועל טיולים מאורגנים כאלה ואחרים, חלקם או כולם מנעו ממי שרכש את הטיסה או את הנופש מלבטל אותם, אף על פי שהביטול נדרש זמן סביר לפני החופשה או הנסיעה. ביטוח ביטול טיסה מאפשר לבטל את החופשה או הטיסה מספר ימים לפני המועד. ביטול שלא במסגרת הזמן הנקוב בפוליסה לא יזכה את המבטל בהחזר. גם ביטול שבוצע מאוחר מדיי, יביא למעשה לאותה התוצאה. פוליסת ביטוח ביטול טיסה מכילה את התנאים הברורים ביותר לביצוע הביטול. מדובר בפעולה שכאשר היא נדרשת, החיסכון הכספי שבצידה הוא גדול ויכול להגיע לאלפי שקלים. זאת, תמורת הפרמיה ששולמה בעד רכישת הפוליסה. כל שעובר הזמן, יותר ויותר יחידים ומשפחות, אנשי עסקים ואנשים פרטיים, נוהגים לרכוש פוליסת ביטוח ביטול טיסה כחלק אינטגראלי מהצעדים והפעולות השונות לקראת הנסיעה.

 

ביטוח טיסות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תוכן מאובטח
כללי
גיבוי מיילים מהענן

כיום יש לנו דרכים רבות יותר לתקשר מאי פעם באמצעות מגוון כלים כמו מדיה חברתית, העברת מסרים מידיים ובלוגים, אך כשמדובר בזה, הדואר האלקטרוני שמלווה אותנו למעלה מעשרים שנה ונחשב