חיפוש

מתי מזמינים במות הרמה ובאילו מקרים העירייה משלמת

בעולם שלנו קיים צורך בלתי פוסק בביצוע עבודות ומשימות בגובה. בין אם העבודה היא על בניינים גבוהים, צמרות עצים וכדומה, בני האדם נדרשים לבצע עבודות בגבהים על מנת להתקדם ולתחזק את הקיים. פעם עבודות בגובה רב דרשו פתרונות יצירתיים ומסוכנים אך היום כבר יש פתרון אחר – במות הרמה.

 

מהם במות הרמה?

במות הרמה מגיעות בשלל סוגים ולכל סוג מספר דגמים, אך לכולם תכלית דומה – העלאת אנשים וציוד לגובה, כאשר אנשים יכולים לבצע את עבודתם בבטיחות ויעילות על הבמות. מתקנים אלו ניידים, כלומר יכולים לנוע בכל מיני תוואי שטח ובכך משפרים מאוד את היעילות של העבודה. יש במות הרמה חשמליות, ידניות וכאלו שמופעלות על ידי בנזין. על מנת לחקור על במות הרמה, לרכוש ואף להשכיר, ניתן לחפש באינטרנט במספר אתרים כגון https://www.lifter.co.il.

 

הזמנה פרטית מול עירייה

לבמות הרמה יש שימושים רבים – כל עבודה אשר יש צורך לבצע בגובה. יש עבודות בהן נצטרך להזמין ולשלם באופן פרטי אם ברצוננו לרכוש או להשכיר במת הרמה לביצוע עבודה מסוימת וישנם מקרים בהם העירייה תשלם על כך.

 

עירייה

העירייה תזמין בעצמה את מתקני ההרמה כאשר העבודות אותן יש לבצע הם באחריותה. מקרים אלו יהיו כאשר יש צורך בעבודה בגובה בכל הקשור לבניית דברים של העירייה, תחזוקת העיר ושיפור הנוף. דוגמא לשימוש בבמות הרמה בידי העירייה היא גיזום עצי נוי או כריתת ענפים אשר מפריעים לציבור באיזשהו אופן (הסתרה או סכנה). דוגמא נוספת אם מדובר בעבודות תחזוקה של מבנה שנמצא ברשות העירייה (כמו בניין העירייה למשל).

 

הזמנה פרטית

רוב השימושים בבמות הרמה יהיו בהזמנה פרטית. האנשים העומדים מאחורי הזמנות של במות הרמה יהיו בעלי מפעלים, חברות, בניינים או אנשים פרטיים לשלל שימושים.

 

מפעלים

כיום, בכל מפעל או מחסן ניתן למצוא במות הרמה. בעזרתם העובדים יכולים לעבוד באופן יעיל ובטיחותי בגובה בתוך ומחוץ למפעל לכל העבודות הדורשות זאת. כמובן שבמידה ומפעל מסוים מזמין במת עירייה, הוא יזמין אותה בעצמו ומכספו, ללא תמיכת העירייה.

 

בניינים

כאשר יש צורך בעבודות תחזוקה בבניינים פרטיים כגון שיפוצים, צביעה וניקוי, יכול להתעורר צורך בבמות הרמה. כל עוד הבניין בבעלות פרטית, העירייה לא תזמין את במות העירייה בעצמה.

 

שימוש בבתים פרטיים

בעבודות על בתים פרטיים או בגינותיהם לעתים מתעורר הצורך בבמות הרמה. עבודות כגון איטום הגג, גיזום ענפים מצמרות עצים ועוד הן כאלו. במקרים אלו בעלי הבית יאלצו להזמין בעצמם את הבמות.

 

לסיכום

לסיכום, פתרון בטיחותי ויעיל לעבודה בגובה הוא במות הרמה. כל עוד העבודות קשורות לעירייה, היא תזמין את הבמות בעצמה. בשאר המקרים האחריות נופלת על אותם אנשים אשר צריכים את הבמות.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מִשׂרָד
עסקים
10 הדברים שכל אחד חייב במשרד

בין אם אתה עובד במשרד מסורתי או במשרד ביתי, יש דברים מסוימים שכולם צריכים כדי להיות פרודוקטיביים ונוחים. מציוד משרדי בסיסי ועד ריהוט משרדי יוקרתי, הכלים והציוד הנכונים יכולים לעשות

חיתוך בטון
כללי
האם חיתוך בטון מצריך כלים מיוחדים?

חיתוך בטון והתעסקות עם בטון בכלל הוא לא נושא שעובר במחשבותיו של האדם הממוצע. אך ברגע שיש צורך בשיפוץ או בניה, אנחנו מוצאים את עצמינו מתעסקים בעניינים שבעצם מעולם לא

הופעה של סטנד אפ
אירועים
סטנדאפ לאירועים

לא פעם אנחנו נתקלים באנשים שמגיעים אלינו כדי לשאול את דעתנו בנוגע להזמנה של מופע סטנד אפ לאירוע שלהם. אנחנו מודים שעד רגע כתיבת המילים הללו, לא היה לנו מושג