חיפוש

כך תבררו האם מגיעים לכם פיצויי תאונת עבודה

תאונת עבודה לא תמיד כל כך ודאית ומוגדרת בתור תאונת עבודה ולא תמיד ברור מי אחראי לתאונה וכמובן שגם מי אחראי למתן הפיצויים. צאו מנקודת הנחה כי סביר שמגיע לכם פיצויים אך כדי להיות בטוחים – כך תבררו האם מגיעים לכם פיצויי תאונת עבודה.

 

הוכחת תאונת עבודה

על מנת שתוכלו לברר אם מגיעים לכם פיצויים מתאונת עבודה כדאי תחילה לברר האם התאונה שלכם באמת נחשבת תאונת עבודה ותוכלו לטעון זאת בעתיד. תאונה אשר התרחשה בעבודה, בדרך הלוך או חזור ממנה.

 

פיצויי תאונת עבודה

בירור לגבי זכאות לפיצויים מתאונת עבודה כדאי להתחיל אל מול הביטוח הלאומי בשל העובדה שכולנו מבוטחים בביטוח הלאומי במסגרת התשלומים החודשיים ובמסגרת היותנו אזרחים במדינה. פיצויי תאונת עבודה מביטוח לאומי מגיעים במצבים בהם המבוטח לא יכול להמשיך לעבוד, גם אם מדובר רק על התקופה הקרובה. מדובר במעין דמי אבטלה אך שהם מגיעים לא עקב פיטורים או הפסקת עבודה, אלא עקב קושי להמשיך לעבוד עקב תאונה שקרתה בעבודה עצמה או בדרך אליה וממנה.

  1. בירור מול הביטוח הלאומי – תחילה, על למנת לברר האם מגיעים לכם פיצויי תאונת עבודה תוכלו לפנות ישירות לביטוח הלאומי.
  2. בירור דרך מומחה – ישנם אנשי מקצוע אשר מבינים ומתמקצעים בנושאי הביטוח הלאומי וכחלק מכך גם כמובן בפיצויי תאונות עבודה. במקרים כאלו, מומלץ לפנות לאיש מקצוע שיברר עבורכם האם מגיעים לכם פיצויי תאונת עבודה.

 

בררו כמה מגיע לכם

באם אתם פונים לקבלת פיצויים מהביטוח הלאומי כדאי שתבררו כמה אתם אמורים לקבל על מנת שתוודאו שמה שקיבלתם הוא באמת הפיצוי המלא שמגיע לכם. גובה הפיצוי תלוי בגובה ההכנסה שלכם טרם התאונה והוא גם מוגבל בתקופת זמן שהוא משולם, גם לכך כדאי לשים לב. נוסף על כך, בגלל שמדובר בתקופה מוגבלת בזמן כדאי לפנות לקבל את הפיצויים במהרה.

 

בירור זכאות לאחוזי נכות

פיצויים יכולים להגיע מהביטוח הלאומי, או מביטוחים אחרים, עקב תאונות עבודה באם אתם אכן מבוטחים בהתאם. אך יכול להיות כי עצם תאונת העבודה גרם לנזק שהותיר נכות או מגבלה כלשהיא אשר עשויה לזכות אתכם בפיצויים ובקצבאות בהתאם לדרגת אחוזי הנכות שקיבלתם. בירור אחוזי נכות וזכאות לכך גם אפשר לנסות דרך הביטוח הלאומי עצמו אך גם דרך איש מקצוע מומחה בתחום.

 

באם אתם מעוניינים לברר זכאות לפיצויים בעקבות תאונות עבודה כדאי שתתחילו מפנייה לאיש מקצוע אשר יבחן את פרטי המקרה שלכם וימליץ כיצד כדאי להתקדם ומול איזה גוף. מול הביטוח הלאומי תוכלו לפעול גם לבד, בשונה מתביעה של מקום העבודה שלכם, אך עדיין כדאי לא לוותר על הסיוע כדי שבאמת תקבלו את כל מה שמגיע ואתם לכם זכאים לו.

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתנה קטנה
מתנות
איך תבחרי את המתנה המושלמת לחבר

באירועים מיוחדים, כגון חגים או ימי הולדת, או אירועים למיניהם, מתנות הפכו לסימן היכר להבלטת האירוע המיוחד וסמל להערכה ותשומת לב מצידו של מעניק המתנה. מתנות הן אמצעי להביע הערכה

מיטה יהודית
רהיטים
מה ההבדל בין מיטה יהודית למיטה רגילה

מיטה יהודית כשמה כן היא, פטנט יהודי עתיק יומין, מיטה שפותחה בעקבות ההלכה היהודית. שמירת טהרת המשפחה והעובדה כי הבעל והאישה משמרים את המגע הפיזי האינטימי לימי הטהרה, השפיעו בין

יועץ משכנתאות
משכנתאות
איך למצוא יועץ שידע לחסוך לכם את המשכנתא

מזל טוב! החלטתם לעשות עוד צעד לקראת הבית הנכסף, ולקחת משכנתא. תהליך מרגש, אך גם סבוך, מבלבל, ולעיתים גם מאיים. מזל שהיום אפשר להיוועץ במומחים, ולמצוא יועץ משכנתא שידע לסייע