חיפוש

גיבוי מיילים מהענן

כיום יש לנו דרכים רבות יותר לתקשר מאי פעם באמצעות מגוון כלים כמו מדיה חברתית, העברת מסרים מידיים ובלוגים, אך כשמדובר בזה, הדואר האלקטרוני שמלווה אותנו למעלה מעשרים שנה ונחשב כאופנה הישנה והטובה שאינה חולפת, הוא עדיין סוג התקשורת הנפוץ ביותר ונראה כאילו הוא כאן כדי להישאר לעוד הרבה זמן.

שירותי דוא"ל כמו Gmail, Hotmail ו- Yahoo Mail הם נוחים, קלים לשימוש ובדרך כלל בחינם, ומציעים כמויות גדולות של אחסון בחינם שמעודדות אותנו להשתמש בשירות הדוא"ל שלנו לא רק ככלי תקשורת אלא גם כארכיב למסמכים שלנו. .

ככל שאנו מסתמכים פחות על המחשבים שלנו וסומכים יותר על סמארטפונים וטאבלטים, שירותי הדואר האלקטרוני הופכים במהירות למאגר העיקרי של המסמכים והנתונים המקוונים שלנו. בין אם מדובר בחוזה, מאמר, תמונה או כל סוג אחר של מסמך לצורך העניין, חשבון הדואר האלקטרוני שלנו הוא לעתים קרובות המקום הראשון אליו אנו הולכים למצוא אותו.

שירותי הענן המתוחזקים על ידי ספקי השירותים המקוונים המובילים בעולם, משמשים אותנו כמעט בכל צעד וצעד שאנחנו עושים ובכל רגע נתון. זה נכון עבור חשבונות אישיים, כמו גם לעסקים קטנים וביתיים. הוא כבר הפך להרגל ולחלק בלתי נדלה מהעסק ומחיי היום יום שלנו.

כוננים

 

למה לגבות את המיילים שלנו בענן?

אז מה הבעיה? מדוע לגבות את הדואר האלקטרוני שלך כאשר הוא מתוחזק על ידי כמה מחברות התוכנה הגדולות בעולם? כדי להבין זאת, הנה מספר מקרים שעלולים לקרות להודעות המיילים שלך בכל רגע נתון:

  1. ייתכן שחשבון הדואר האלקטרוני שלך ייעלם ללא סיבה. קיימים מספר מקרים מתועדים של חשבונות דוא"ל שנעלמו או שהושחתו, ללא יכולת קלה לשחזור.
  2. ניתן לחטוף חשבונות דוא"ל כחלק מניסיון גניבת זהות גדול יותר.
  3. ניתן לחסום חשבונות דוא"ל על פי שיקול דעתו של הספק מסיבות שונות ומגוונות. מכיוון שמדובר בספק חינמי, הוא יכול לחסום את חשבונך במידה וחושד כי מתבצעת פעילות אסורה בחשבון הדואר האלקטרוני שלך.
  4. המקרה הפשוט שבו מחקת בטעות הודעות חשובות.

 

איך ניתן לגבות את המיילים שלנו?

למרבה המזל ישנן מספר דרכים לוודא שגיבוי נתוני הדוא"ל שלך כמו בעזרת שירותי גיבוי ענן אוטומטיים מובנים כמו גיבוי מיילים g-suite. היתרונות של שירות גיבוי בענן הם רבים הכוללים:

חשבון הדוא"ל שלך מגובה אוטומטית עבורך, אין צורך לתחזק דבר בעצמך, הגיבוי פועל על בסיס יומי וזמין לשחזור 24/7 . בנוסף גם נהנים מחבילת הכלים ותוכנות בענן של חברת Google ללא עלות ובנוחות ויעילות עבור העסק שלך.

שירותי גיבוי ענן אוטומטיים מספקים אחסון מאובטח ללא הגבלה ושמירה בארכיון. הגיבוי מתבצע מכל המכשירים האלקטרוניים המקושרים לשירות גיבוי הענן האוטומטי ומאפשרים שליטה על האחסון והמידע הנשמר ושחזור פשוט וקל לתפעול.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חדר אחסון משומש
לבית ולגינה
איך לבחור מחסן גינה יד שנייה

רוצים לקנות מחסן איכותי לגינה ויש לכם תקציב קטן? או שאתם פשוט אוהבים למחזר? יכול להיות שמחסן גינה מיד שניה הוא הפתרון המתאים לכם. לפני שתקנו מחסן משומש, אתם ודאי

לימודים
10  שיטות ללימוד אנגלית

מחפשים את השיטה הטובה ביותר ללימוד אנגלית? ובכן, להלן 10 שיטות יעילות אשר יאפשרו לכם ללמוד את השפה האנגלית. 10 שיטות ללימוד אנגלית   צפייה ללא כתוביות – צפייה בסרטים

כדורסל
בעלי מקצוע
אבנר קופל ותרומתו לענף הכדורסל הישראלי

אבנר קופל נחשב לאחד מאבני היסוד של הכדורסל הישראלי, לאור שורה ארוכה של תפקידים אותם מילא בהצלחה. במאמר הבא תוכלו להכיר לעומק את האיש אשר נחשב לאגדה עוד בחייו, כל

להדביר צרעות
הדברה
כיצד מדבירים צרעות?

צרעות עלולות להוות מטרד וסכנה בבית, במיוחד אם הן בונות את הקינים שלהן בסמיכות לבני אדם. עבור אלה עם פוביה מצרעות, עצם נוכחותם של חרקים אלה יכולה להיות מפחידה. חשוב