חיפוש

תוך כמה זמן ניתן להבין האם עו"ד מספיק מקצועי?

הנה שאלה שרלוונטית לכל אדם הנעזר בשירותיו של עו"ד – איך ומתי נדע האם עורך הדין מספיק מקצועי עבור המשימה לשמה נקרא? לשאלה זאת אין תשובה אחת ברורה, אך יש כמה קווים מנחים שניתן לפעול לפיהם ולהבין מהם את התמונה הכללית. במאמר הבא נספק את הדגשים הרלוונטיים לכך.

 

הניסיון אומר הרבה

כמו שאומר הפתגם הידוע: אין חכם כבעל ניסיון. נכון, ניסיון הוא לא בהכרח ערובה להצלחה משפטית מובטחת (בייחוד אם הניסיון מסתכם רק בוותק בענף וללא הישג משמעותי)., אבל הוא אינדיקטור שיכול לתת רמז לא רע לגבי טיבו ואיכותו של עורך הדין שלפניכם. אחרי הכל, אם הוא שרד בענף תחרותי כמו עריכת דין והצליח להגיע למעמד מכובד, סימן לא רע שהוא כנראה מקצועי.

בצד הניסיון הפורמלי של מספר השנים במקצוע, חשוב להבין היבטים נוספים של הניסיון כגון ייצוג לקוחות קודמים, היקף עסקאות בהן עסק, תחומי התמחות ועיסוקים נוספים הקשורים לעולם המשפטי. עם זאת, לא לכל אחד יש את האנרגיה לבצע תחקיר כזה על עורך דין המיועד שלו. למי שרוצה "ליפול  טוב" על עו"ד מקצועי בלי לבדוק יותר מדי כדאי לנסות את הכתובת הבאה: https://liatfaigel-law.co.il.

 

כשיש ביטוח הכל יותר בטוח

עורכי דין מייעצים לא פעם בנושאים שהם ממש הרי גורל. לעבודתם יש חשיבות ומשמעות עצומה עבור הלקוחות אותם הם מייצגים, ולא תהיה זאת הגזמה לומר כי לעיתים חיי הלקוחות ממש מונחים על הכף. יחד עם זאת, גם עורך הדין הטוב בעולם עשוי לפעמים לטעות ולא להביא לתוצאה אותה הבטיח שיביא ללקוחותיו.

במקרים כאלו נמדדת המקצועיות של עו"ד נמדדת באמת: האם יש לו ביטוח אחריות מקצועית או לא. ביטוח זה מכסה אירועים לא צפויים שקורים במהלך ההתנהלות המשפטית ומאפשר ללקוחות עורך הדין לישון יותר בשקט, בידיעה שיש להם כיסוי כלכלי הולם במידה ומשהו לא הולך כשורה.

 

שקיפות היא שם המשחק

עורכי דין מתנהלים בשפה משפטית שיכולה לעיתים להיות שונה לגמרי מה-"עברית הסטנדרטית" שאנחנו מכירים. השימוש במונחים משפטיים ובלקסיקון משפטי יכולים לגרום לכך שהלקוח לא יבין שום דבר מהנעשה בתיקו.לא כך נראית התקשרות עם עורך דין מקצועי. עו"ד מקצועי ידאג לשקיפות מלאה אצל לקוחותיו, כך שיבינו בכל שלב בפני מה הם עומדים, על מה מדברים ומהו התכנון המקיף הכולל.

באותה נימה, עורך דין מקצועי יסדיר את העניין הכלכלי כבר מראשית הסיוע ולא ישאיר נושאים לא פתורים. שכר עורך דין יכול להיות לפעמים עניין יקר למדי, ולכן חשוב שהתשלום יהיה מסודר, ובעיקר ברור, ללא הפתעות מצערות מצדו של הלקוח.

לכן, על אף שזה מפתה מאוד להשאיר את הלקוח מאחור בערפל התחום המשפטי, עורך דין מקצועי אמיתי ידאג לכך שהלקוח יהיה מודע לכל אספקט חשוב בהתנהלות של התיק.

עריכת דין

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
גריל גז כמו שתמיד רציתם

המעבר לבית חדש שיש בו גם גינה גדולה תמיד מעורר את התהייה האם לא הגיע הזמן לקנות כבר עכשיו גריל גז משוכלל ויפה. האמת היא, שאם גם אתם תמיד הייתם

סלון ביתי
עיצובים
איך בוחרים מעצבת פנים ברחובות

אז כיצד בוחרים מעצבת פנים ברחובות ובאזור השפלה? אנחנו ממליצים לכם על טיפים של זהב, כאלו שינחו את בבחירת מעצבת הפנים שלכם. בשלב הראשון, בואו נדבר על יצירת קשר עם