חיפוש

הדפסת בגדים במדפסת תלת מימד

בעולם שבו מכוניות נוסעות בלי נהג, פלאפונים נפתחים מזיהוי של תווי הפנים ואורות הסלון נפתחים במחיאת כף בודדה – כמעט אין חידוש שנספר לכם ויגרום ללסת שלכם להיפער. אולם על החידוש של הדפסת בגדים במדפסת תלת מימד אפשר לדבר הרבה יותר ממה שחושבים, היות והחידוש הזה שינה את עולם העיצוב והאופנה מן הקצה אל הקצה. איך בדיוק? בואו ונראה ביחד במאמר הקרוב.

 

אין על השיטות הישנות והטובות

אם תספרו לאנשים מבוגרים על החידושים שמדפסת תלת מימד הביאה איתה, סביר להניח שהם מיד יצאו כנגד הדבר ויגידו לכם שמדובר ב"שטויות של הדור החדש". אז נכון, אף אחד לא מצפה מסבתא ציפורה התופרת או מסבא שלמה החייט להתחיל להשתמש בתוכנות האלו, אבל כשמדברים על אנשים שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם העיצוב והאופנה – מדובר כאן על עניין שבשנת 2020 הוא לא פחות מחובה.

 

הדפסת בגדים במדפסת תלת מימד

אז בוודאי שמעתם בעבר על מדפסת תלת מימד ועל היכולות המדהימות שלה שבאמצעותן ניתן להדפיס מגוון רחב מוצרים כמו רהיטים, מדפים, כלי בית, צעצועים ואפילו איברים, אולם על הדפסת בגדים במדפסת תלת מימד נדמה שלא הרבה יודעים, וחבל.

תעשיית האופנה היום השתנתה לא רק מבחינת הנראות של הבגדים והייצור המהיר, אלא גם בשלבי התכנון, זאת הודות למדפסת תלת מימד הכוללת תהליכי מידול תלת-ממדי.

תהליכי המידול התלת ממדי מאפשרים בעצם לא לערוך המון ניסויים שכוללים בדים, מדידות, מדידות חוזרות, ייצור וחזרה על התהליך עד שמגיעים למוצר המושלם. באמצעות המידול התלת ממדי ניתן, בעצם, לבצע את כל הפעולות האלו באופן ממוחשב, ולדבר הזה יש המון משמעויות.

 

מה המשמעויות?

המשמעויות של האופציה שמדפסת תלת מימד הכניסה לחיינו הן רבות. בראש ובראשונה, מדובר כאן על תהליכי תכנון וייצור זולים יותר באופן משמעותי. אם מדברים על הדפסת בגדים במדפסת תלת מימד – למעשה נוצר כאן חיסכון כלכלי בקניית בגדים, בכוח אדם ובזמן רב גם בזמן התכנון וגם בשלב הייצור.

בנוסף, מדפסת תלת מימד מאפשרת הדפסה מהירה של הבגדים, כך שאפשר בהחלט לייצר כמות גדולה של בגדים באמצעות המדפסת.

 

מה עוד חשוב לדעת?

כדאי לדעת שהתחום של הדפסת בגדים במדפסת תלת מימד עוד נמצא יחסית בתחילת דרכו, ובהחלט יש עוד דרך לעבור בתחום כדי שהוא יהיה בולט ומעשי עד לרמה שכל מעצב אופנה יהיה חייב להחזיק במדפסת תלת מימדית ליצור הבגדים שלו. מצד שני, מדובר כאן ללא ספק באחד החידושים החשובים ובאחת הבשורות המהפכניות שהתרחשו בתחום.

הבגדים כרגע אינם מרגישים כמו בד נעים ללבישה, אך לבינתיים, הבגדים שמודפסים במדפסת תלת מימדית תופסים מקום של כבוד בתצוגות אופנה מסביב לעולם והמודעות לאפשרות הזו עולה מרגע לרגע. אנחנו מאמינים שבשנים הקרובות התחום יגדל עד לכדי להיות חלק בלתי נפרד מתעשיית האופנה.

הדפסה רגילה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מסלול רכיבה
אירועים
6 אטרקציות מתאימות לימי הולדת לגיל 8

חוגגים יום הולדת לילד או לילדה בני ה-8 ולא יודעים באלו אטרקציות כדי לבחור? קבלו 5 אטרקציות מתאימות לגיל זה לבנים ולבנות.   1 – מסיבת אוזניות מגניבה ילדים בני

משכנתא לדירה ראשונה
משכנתאות
איך לקבל משכנתא לדירה ראשונה?

רכישת הדירה הראשונה שלכם היא אבן דרך מרגשת, אך לרוב היא מצריכה תכנון פיננסי וקבלת משכנתא. הבטחת משכנתא לדירה ראשונה יכולה להיות תהליך מורכב אם אינכם מכירים את השלבים הכרוכים