חיפוש

הווילה של החוף הסודי בתאילנד

תאילנד היא היעד האולטימטיבי לחופשה עבור אנשים רבים מרחבי העולם אשר חולקים רעיון משותף עבור הנופש המושלם לאחד כזה הכולל חופים קסומים עם עצי קוקוס גבוהים, בריזה מלטפת, שייק פירות צונן ואווירת חופש בלתי נגמרת.

ואכן, לתאילנד יש יתרונות רבים נוספים אשר הופכים אותה לאחד היעדים הפופולאריים ביותר בקרב תיירים מכל קצוות תבל, בין היתר המחירים הזולים עד כדי גיחוך המאפיינים אותה – ניתן לסעוד כיד המלך בסכום שלא יעלה על 10 שקלים לארוחה, לשתות שייק פירות טרופיים מרענן בפחות מ-5 שקלים, להנות ממסאז' מפנק תמורת כ-40 שקלים, לשהות במלון 4 כוכבים עם מתקנים מודרניים, בריכה נקיה ומטופחת וארוחת בוקר טובה תמורת 120 שקלים (לזוג!) ועוד ועוד.

בנוסף, מדובר ביעד נפלא עבור ירח דבש מהאגדות הורודות ביותר, מקום מצוין עבור תרמילאים המעוניינים לטייל בין נופים מרהיבים בתקציב נמוך במיוחד וגם מקום נהדר עבור משפחות עם ילדים קטנים אשר ללא ספק ימצאו את תאילנד אטרקטיבית במיוחד עם שלל הריזורטים והאטרקציות שהיא מציעה בהם כל בני המשפחה יכולים למצוא עניין.

לא שיש לנו בעיה עם טיולים לאירופה או משהו. בתכלס טיול לאירלנד עם ילדים או חופשה משפחתית בגרמניה שכוללת השכרת רכב בפרנקפורט ונסיעה לאזור היער השחור גם נשמעת קוסמת במיוחד, אבל צריך להגיע לתאילנד כדי להבין שמדובר בעולם אחר בכלל, כזה שרק כשנמצאים בו מבינים את ההבדל.

 

להזמין מראש לפני שייגמר

לקראת הביקור בתאילנד תצטרכו לשריין מקום לינה, מה שעשוי להיות מעט מבלבל שכן הבחירה לא פשוטה הודות לשפע הרב של מקומות האירוח המציעים לרוב תמורה מצוינת עבור מחיר שאיננו גבוה באופן יחסי למלונות בדרגה דומה במקומות אחרים בעולם.

הרשו לנו לסייע לכם בדילמה ולספר לכם על אחד ממקומות הלינה המומלצים ביותר עבור המבקרים בתאילנד, הלא היא הוילה המפוארת "וילה סיקרט ריזורט", או בשמה הרשמי The Secret Beach Villa"" – וילת החוף הסודי.

בשונה מבתי מלון או ריזורטים אחרים, בוילה סיקרט ריזורט תהנו משהות מפנקת בבית פרטי השוכן בסמוך לקו המים של חוף רחצה פרטי המקנה הרגשה יוקרתית במיוחד, כאילו הייתם מלכת אנגליה (לפחות!). המקום עצמו מעוצב בטוב טעם ובין המתקנים החדישים תוכלו להנות מבריכת רחצה פרטית ממנה נשקף החוף היפהפה, מטופחת להפליא, נקיה וסביבה מיטות שיזוף ושמשיות, מטבח מאובזר, חדר רחצה מרווח, מיטות נוחות במיוחד וחצר פרטית בה פינת ברביקיו.

מדובר במקום לינה מושלם עבור קבוצות ועבור משפחות עם ילדים, שכן הוא כולל שישה חדרי שינה והוא מתאים לאירוח של עד שמונה נפשות והיות ויש לוילה חוף רחצה פרטי, אפשר לבלות בה סוף שבוע שלם (או יותר) מבלי לעזוב את שטח הריזורט.

 

מה עוד תמצאו בריזורט?

  • ארוחת בוקר קונטיננטלית מגוונת המוגשת על ידי צוות המקום מדי בוקר, הכוללת מאפים, פירות, ממרחים, מוצרי חלב ושתיה.
  • חוף הרחצה בו תמצאו מתקני ספורט ומיטות שיזוף ואם חשקה נפשכם באטרקציות ימיות, תוכלו לכתת רגליכם לחוף הסמוך (מרחק הליכה קצרצר) בו אטרקציות שונות כמו צלילה, שנירקול, שיט, דיג וגם ספורט ימי עבור חובבי האתגרים.
  • מתחם ספא יוקרתי בו ניתן לקבל עיסוי על ידי צוות מסאז'יסטים מקצועי בעלי ידי זהב, לרבות טיפולים זוגיים אשר יאפשרו לכם להנות מהחוויה המהנה בצוותא ולהפוך אותה לרומנטית במיוחד.
  • חדר כושר מודרני ממנו נשקף נופו של החוף היפהפה, המאובזר היטב בציוד חדיש ומגוון, בו תוכלו להתאמן ולשמור על הגיזרה גם במהלך הנופש רווי הפיתויים.

תאילנד

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
מה באמת צריך לדעת על מחיקת חובות?

לאחר חמש שנים מתחילת הרפורמה, אפשר להגיד שהתהליך החדש של מחיקת חובות הציל רבים מהחייבים בישראל מהידרדרות כלכלית שאין לה מוצא. כאשר חייב עומד בכל התנאים לכניסה לתהליך של קבלת

מאיזה גיל ניתן להבחין בהפרעת קשב אצל ילדים
בריאות
מאיזה גיל ניתן להבחין בהפרעת קשב אצל ילדים?

כהורה או מטפל, חשוב להיות מודעים לאבני הדרך ההתפתחותיות של ילדים ולעקוב אחר התנהגותם בכל סימן להפרעות התפתחותיות. הפרעת קשב וריכוז (ADHD) היא הפרעה נוירו-התפתחותית שכיחה הפוגעת בכ-5-10% מהילדים בגיל