חיפוש

היכן מגישים תביעה כספית על תאונת דרכים?

אחד הדברים שאנו שומעים עליהם המון בחדשות, אלו תאונות דרכים, לצערנו הרב מדובר בדבר שקורה הרבה יותר מידי. אם עברתם תאונה דרכים וגם אם לא, חשוב להכיר את כל הזכויות שלכם וההליכים הקשורים בנושא. ישנה תביעה כספית שניתן להגיש לקבלת פיצויים עבור הנזקים שנגרמים לאנשים שעברו תאונת דרכים, אז לפניכם כמה דגשים חשובים שיבהירו לכם יותר איך כל הדבר הזה מתנהל, ככה שאם חס וחלילה תהיו במצב הזה, תדעו עליכם לעשות.

 

הגשת תביעה

אחרי שעוברים תאונה, הצעד הבא הוא תביעה, אך זכרו לחפש עורך דין תאונות דרכים בתל אביב או היכן שתצטרכו, בשביל לעבור את התהליך הזה בצורה הנכונה והטובה ביותר. בעצם אחרי תאונת דרכים, כמובן שהיינו רוצים לחזור לשגרה בתפקוד רגיל, להחלים ולקבל את הפיצוי המרבי שיוכל לתמוך בתהליך הזה. אך בשביל להגיע לשם, ולמקסם את התוצאות של תהליך התביעה והפיצוי הכספי שתקבלו, יש כמה דברים חשובים לדעת.

 

דיוק בפרטים

בהגשת תביעה כספית על תאונת דרכים, חשוב מאוד שתהיו מאוד מדויקים בתיאור מפורט של סדר הפעולות של השתלשלות האירועים במהלך התאונה. חברות הביטוח בניסיון להגן על עצמן, מחפשות טעויות ואי התאמות. לכן, חשוב מאוד החלק הזה בתהליך, תיעוד מפורט בכתב של כל מה שאירע בתאונה. כדאי לכם לעשות את זה כבר בסמוך לתאונה עצמה, כך שהזיכרון יהיה טרי ויהיה לכם קל לזכור כל פרו קטן שיתמוך בטענה שלכם.

 

איסוף מסמכים

בהגשת תסיעה כספית על תאונת דרכים, חברות הביטוח ידרשו מכם לצרף כמה שיותר מסמכים שיש בהם הצגה ופירוט של נזקי הגוף שנגרמו לכם. המסמכים האלו יכללו בדרך כלל דו״חות רפואיים על הטיפולים שקיבלתם, חוות דעת של הרופאים שבדקו אתכם, קבלות על כל ההוצאות הרפואיות שהייתם צריכים כמו תרופות, צילומים וכדומה.

 

תזמון נכון להגשת תביעה

ההחלטה מתי להגיש את התביעה משחקת תפקיד מאוד חשוב בדרך להגשת התביעה בצורה הנכונה ביותר. מכיוון שיש תקופת התיישנות, שאחריה כבר לא ניתן לתבוע עבור פיצויים, חשוב להקפיד להגיש את התביעה במסגרת הזמן הזה העומד על כשבע שנים. הרבה פעמים הדברים האלו מתעכבים בגלל היקף הסיבוכים והנזקים שחומרתם אינה ברורה עוד, ולכן חשוב מאוד לשים לב לזמן שעובר ולדאוג להגיש את התביעה בזמן.

 

ייעוץ משפטי

לא משנה כמה תלמדו על התחום בעצמכם, עדיין תצטרכו להיעזר בייעוץ משפטי בכדי להגיש את התביעה הכספית על תאונת דרכים. מדובר בהמון בירוקרטיה, המון תת תחומים, פרטים קטנים, דברים שאי אפשר לדעת אם זה לא התחום שאתם למדתם בעצמכם ועוסקים בו. הייעוץ המשפטי ייתן לכם הנחת והשקט הנפשי שקשה מאוד להשיג בתוך התמהיל חוויות שקשור לכל הסיפור של תביעה לאחר תאונת דרכים.

 

חברות הביטוח דואגות לעצמן

בסופו של דבר חברות הביטוח ידאגו לעצמן, ינסו למצוא חורים וטעויות בסיפור שלכם, שימו לב שאתם דואגים לתעד הכל ולכתוב כל פרט שעלול להיות רלוונטי. בעזרת תיעוד יסודי ופירוט מיטבי, יחד עם ייעוץ משפטי מקצועי, תוכלו להגיש תביעה כספית שתוביל לכך שבאמת תקבלו את מה שמגיע לכם.

תאונת דרכים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
החזר כספי
פיננסים
כמה כסף ביטוח ביטול טיסה יכול לחסוך לי

אחד המצבים הפחות נעימים הוא מצב שבו היציאה לחו"ל מבוטלת, מכל סיבה שהיא. בדרך כלל מדובר בחופשה אישית או משפחתית או בטיול לחו"ל שתוכננו כבר לפני זמן רב מצד אחד,

מיטה זוגית
תיירות
סנטה קתרינה – הפנינה הנסתרת של סיני

סנטה קתרינה הוא שמו של מנזר יווני עתיק בהרי סיני, כשעה ו-40 דקות נסיעה מדהב. אזור סנטה קתרינה הוא אזור הררי ועל כן יש לו אקוסיסטמה מיוחדת לו אשר גרמה

רואה חשבון יניב נשר
כללי
איך לגייס הון ממשקיעים פרטיים?

גיוס הון לעסקים בהקמה או להרחבה של עסקים קיימים, הוא אחד האתגרים החשובים ביותר שניצבים מול מי שעובד ומנהל בזירה העסקית. גיוס הון יכול להתבצע במגוון צורות וממגוון רחב של