חיפוש

סלקום טיוי או פרטנר טיוי? הכירו את חברות הטלוויזיה החדשות

הן אמנם ענקיות בסלולר וחדשות בענף הטלוויזיה, אבל מציעות מגוון רחב של אפשרויות ותכנים שקשה שלא לערוך לו השוואות באופן שוטף. שתי החברות יודעת לפתות אותנו עם ממשקים טכנולוגיים משוכללים, עולמות תוכן מוצלחים וכמובן טווח רחב של מסלולים אפשריים. כשזה נוגע לשתי החברות cellcom tv ופרטנר tv, ההשוואה לגבי התוכן, השירותים והפונקציות השונות היא כמעט מתבקשת. אנחנו בסמארט קאט לא מתפשרים על בדיקה מקיפה ולכן שמחים להגיש לכם את תוצאות ההשוואה שערכנו, כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר:

 

פרטנר טיוי

שירות הטלוויזיה של פרטנר tv פתוח לצפייה מחמישה מכשירים מקבילים בבית.הטכנולוגיה עצמה מבוססת אנדרואיד וכוללת ממיר K4 מבית אנדרואיד, דרכו ניתן להוריד אפליקציות מגוגל פליי, לבצע חיפוש קולי באמצעות השלט החכם, להעביר ולסנכרן תכנים בין הסמארטפון לבין הטלוויזיה. בנוסף לפרטנר קיים שירות פופולרי בשם Catch Up, המאפשר למנויים לצפות בכל תוכן עד שבועיים אחורה גם מבלי שהופעלה יכולת ההקלטה.

אופציה נוספת וחדשה היא רכישת סטרימר Apple TV K4 (בעלות של 79 ₪ לחודש, נכון לאפריל 2020) הכולל אפליקציות פופולריות מבית אפל כמו apple music, itunes, אמזון, נטפליקס וכמובן שלל משחקים.

קיימת אפשרות שלישית להצטרף לטלוויזיה הפתוחה של פרטנר, גם מבלי לשלם על הממיר או הסטרימר. תוכלו להצטרף ולצפות בתוכן דרך הסמארטפון והטאבלט ללא תוספת לדמי המנוי החודשיים. קיים מסלול מיוחד לצפייה מהמחשב בשם Partner TV PC Only בעלות מופחתת. תוספת של כמה שקלים לחודש תאפשר לכם צפייה משני מסכי מחשב, מתוך 5 המכשירים שבהם תוכלו לצפות במקביל.

 

ונעבור לעלויות:

פרטנר טיוי לטלוויזיה בלבד: 69 ₪ לחודש למשך שנה, ללא התחייבות.

דאבל: טלוויזיה ואינטרנט: 139 ₪ לחודש למשך שנה, ללא התחייבות.

טריפל: טלוויזיה, אינטרנט וטלפון קווי: 139 ₪ לחודש למשך שנה, ללא התחייבות.

קוואטרו: הכוללת קו סלולרי, כאשר המחיר נתון לשינויים לפי התאמת צרכי הקו.

 

סלקום TV

שירות הטלוויזיה של סלקום ואפל tv מאפשר גם הוא צפייה מקבילה מחמישה מכשירים שונים בבית, כאשר הממיר הוא בעלות חודשית קבועה. דור הממירים הנוכחי מבית שיאומי, מבוסס על אנדרואיד ובאיכות אולטרה HD. דרכו תוכלו לגלוש בגוגל, לבצע חיפוש קולי ולהשתמש בו כקונסולת משחקים. אופציה נוספת היא הסטרימרים מבית אמזון. סלקום tv מתהדרת גם בספריית מוזיקה גדולה וחינמית הכוללת פלייליסטים, אלבומים ועוד.

בנוסף מאפשרת סלקום למנוייה לצפות בכל תוכן ששודר בשבוע האחרון בכל הערוצים, ללא צורך בהקלטה. פיצ'ר נוסף הוא start over, המאפשר להתחיל צפייה בכל תוכנית שכבר החלה.

 

ונעבור לעלויות:

חבילת טלוויזיה בלבד: 99 ₪ לחודש למשך שנה

טריפל: טלוויזיה, אינטרנט וטלפון קווי – 149 ₪ לחודש למשך שנה

קוואטרו: טלוויזיה, אינטרנט, טלפון קווי ומסלול סלולרי – 129 ₪ לחודש למשך שנתיים.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קבלן
בעלי מקצוע
איך מחשבים חומר לפי מ"ר

אחד המרכיבים החשובים בקביעת העלות של שיפוצים בבית או בעסק, הינו החומר הנדרש לביצוע השיפוצים. ככל שהשיפוצים הם מקיפים יותר, כך הצורך לחשב בצורה נכונה את כמות החומר הדרש הוא

ניקיון בית
ניקיון
עשה ואל תעשה בניקיון הבית

יש כללים בסיסיים שנוגעים לתחום ניקיון הבית שכל אחד צריך להכיר בהם. מדובר בכללים שאומרים מה כדאי לעשות וממה חשוב להימנע. אף אחד מאתנו לא למד את הכללים הללו בגן