חיפוש

5 הלוגואים היפים בישראל ומשמעותם

לוגו טוב מושך את העין, לוגואים של מוצרים מסויימים הפכו למוכרים ופופלאריים יותר מהחברות שמייצרות אותן. בהמשך תמצאו את 5 הלוגואים היפים בישראל ומשמעותם.

הלוגו של תנובה

בשנת 76' הוחלט לעצב מחדש את הלוגו של אחת החברות המוכרות בישראל, תנובה הייתה באותה תקופה החברה המובילה לשיווק מוצרי חלב פירות ועופות ואכן הצבעים שבלוגו מסמלים את הענפים הללו, הירוק מסמל את הירקות, הכחול את מוצרי החלב והאדום את ענף הלול.

בשנת 99' בוצע שינוי נוסף ובתוך שלושת הצבעים שולבה האות ת' בלבן שמקשרת את שאר הצבעים בהרמוניה מושלמת לכדי צורת עיגול.

הלוגו של גולדסטאר

בלוגו של גולדסטאר כוכב בעל שישה קודקודים, הכוכב מזוהה עם איחוד יצרני הבירה הגרמניים, שמאז ימי הביניים הוטבע על גבי בירות איכותיות שעמדו בתו התקן של האיחוד. כאשר היצרנים הישראלים של הבירה החלו לייצר אותה הם רצו להעביר מסר של איכות בפרט לאוכלוסיית היקים בישראל שהייתה מזוהה מאוד עם שתיית בירה באותם ימים.

הלוגו של גולדסטר השתנה מאז העיצוב הראשוני שלו כמה וכמה פעמים, המשותף לכל הגרסאות הוא השמירה על הכוכב בעל ששת הקודקודים שמשמש כתזכורת למקור של המותג.

.למידע נוסף על עיצוב לוגו

מועדון אנשי הקבע – חבר

חבר השיקה בשנת 2012 לוגו חדש, הלוגו שהוא מעין כוכב חצוי בעל 4 קודקודים בצבעים סגול, ירוק, תכלת וצהוב מסמל את ארבעת הענפים שהמועדון מתפעל, צרכנות, תרבות ופנאי, פיננסים וביטוחים ושירות. מועדון החברים ניסה לבדל את עצמו משאר המועדונים בישראל והתיימר לספק ערך מוסף כך שהלוגו תוכנן להעביר את המסר המיוחד הזה.

לאחר השקת הלוגו הוא הפך למזוהה ביותר עם המועדון והוא נחשב לאחד המיתוגים המולצחים ביותר בשוק הישראלי בשנים האחרונות.

טמבור

לפני מספר שנים ערכו בטמבור שינוי כולל בלוגו שלהם, הלוגו הקלאסי הוחלף בלוגו חדש בעל רקע אדום, מניפת צבעים אופיינית של הרשת בשמאלו ובמרכזה מופיעה האות ט שכה מזוהה עם המותג.

הצבוע האדום נבדק על ידי אנשי הפרסום של החברה ועלה כמזוהה עמה ביותר מכיוון שפחי הצבע של החברה נמכרים לרוב בצבע אדום. מניפת הצבעים מייצגת את שפע הגוונים והצבעים שהחברה מציעה למכירה ללקוחותיה והאות ט' שבתוכה אמורה לחזק ולהדגיש את המסר של טמבור לאחר שנמצא שהיא מזוהה מאוד עם המותג.

אזורים

חברת הנדל"ן רצתה להעביר ללקוחותיה את המודולוריות שהיא מציעה, את העובדה שכל לקוח יכול למצוא את פיסת הנדל"ן שמתאימה לו ולהתאים אותה אליו. מעצבי הלוגו בחרו להעביר את המסר הזה באמצעות סמל הטנגרם, משחק שמקורו בסין ומטרתו להרכיב צורות מיוחדות באמצעות תבניות הנדסיות שונות כמו מרובע, משולש וטרפז. הסמל שנבחר מסמל במדוייק את החופש העיצובי שהחברה נותנת ללקוחותיה שלמעשה מספקת להם מגרש משחקים לממש בו את הצרכים והרצונות שלהם.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אישה וכסף
כללי
איך להקים מוקד מכירות מ-0

מנסים לעשות שינוי בעסק? רוצים לקדם את המכירות ותוהים איך באמת מקימים מוקד מכירות יעיל? אם כך, שווה לכם לעיין במאמר שלפניכם, כי הוא כולל לא מעט טיפים שיוכלו לעזור

בעלי מקצוע
האם זה חוקי לשתול ציוד הקלטה אצל מישהו?

עבודתו של חוקר פרטי היא ייחודית ומגוונת, ואנשים רבים נעזרים בשירותיו על מנת לחשוף בגידות במערכת יחסים, על מנת לאתר אנשים שנעלמו או שמסתתרים במקום מחבוא, על מנת לבצע מודיעין

צבעים מיוחדים
כללי
הדפסת בגדים במדפסת תלת מימד

בעולם שבו מכוניות נוסעות בלי נהג, פלאפונים נפתחים מזיהוי של תווי הפנים ואורות הסלון נפתחים במחיאת כף בודדה – כמעט אין חידוש שנספר לכם ויגרום ללסת שלכם להיפער. אולם על

בניית אתר אינטרנט
עסקים
מה חשוב לזכור כשבונים אתר לעסק?

בעידן הדיגיטלי של היום, קיומו של אתר אינטרנט עסקי הוא חיוני עבור כל חברה המעוניינת לבסס את הנוכחות שלה באינטרנט ולהגיע לקהל רחב יותר. עם זאת, בניית האתר יכולה להיות