חיפוש

חברות השמה וחברות כוח אדם

השינויים התכופים בשוק העבודה כמו גם הביקושים למקצועות מסוימים מחייבים עבודה עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה וזאת על מנת למצוא את עבודת החלומות בקלות ובמהירות.

 

שוק העבודה במאה ה 21

שוק העבודה כפי שהכרנו בעבר השתנה ללא הכר, זאת לאור כניסתן של הרשתות החברתיות אשר מאפשרות כיום לחפש עבודה באופן עצמאי. בנוסף, גם מנועי החיפוש השונים כמו גם הקמת אתרים ייעודים לחיפוש עבודה גרמו לכך שכיום יותר ויותר אנשים מוותרים על שירותיהם של חברות השמה וכוח אדם, זאת מתוך מחשבה שמדובר בעידן ישן. מדובר בטעות, בייחוד כאשר מדובר במקצועות מבוקשים כמו הייטק וזאת משום שלחברות השמה וכוח אדם יש את האפשרות לאתר את המשרות המבוקשות ביותר כמו גם להתאים באופן מדויק את מקום העבודה אל המחפש, זאת בהתאמה לדרישות של המעסיק.

 

הגשת קורות חיים

 

הסתגלות לשוק העבודה החדש

בניגוד לעבר, שוק העבודה כיום הוא שוק דינאמי ביותר וזאת משום שהדור החדש של העובדים מעוניין לקבל ערך מוסף ממקום העבודה ותכיפות המעבר בין מקומות העבודות עומד על ממוצע של שנה וחצי. אולם, ישנם תחומים בהם הוותק והניסיון הם משמעותיים וזאת בעיקר בתחום ההייטק, כפי שמסבירים בחברת גו אפ חברת השמה, החברה המובילה בישראל לתפקידי השמה בתחום ההייטק, שיווק ומכירות, בכירים ותפקידי מטה. ע"פ המומחים של החברה, בענף ההייטק המבוקש חיפוש העבודה הוא מורכב יותר, זאת משום שרוב מקומות העבודה מבקשים מראש התערבות של חברת השמה כדוגמת גו אפ וזאת משום שהמועמדים חייבים לעמוד באופן מדויק בקריטריונים המחמירים. בנוסף מסבירים בחברה כי במידה ואתם מחפשים עבודה בתחום ההייטק, רוב המשרות אינן מתפרסמות ברשתות החברתיות או במנועי החיפוש אלא ניתן לאתר משרות כאלו רק באמצעות חברה כמו גו אפ, זאת בליווי אישי של מיטב אנשי המקצוע אשר ידעו להתאים בין מקום העבודה המבוקש למועמד, זאת כאמור בתנאי כי הוא עומד בכל הקריטריונים וכי יש לו את הידע והניסיון לעסוק במקצוע בו הוא מעוניין לעבוד.

 

חשיבות התקשרות עם חברות כוח אדם

כאמור, על מנת להשיג משרות נחשקות חשוב להיעזר בשירותיהם של חברות השמה כמו גם חברות כוח אדם, זאת משום שיש באפשרותם להעניק מידע נוסף לגבי היקף העבודה, שכר, דרישות וכו'. בנוסף, חברת כוח אדם מקצועית תדע להעניק שירותים הכרחיים וייחודים מאוד, בעיקר בתחום הסיעוד. מדובר בתחום אשר אלו העוסקים בו מחויבים לעבור הכשרה מקצועית וזאת לצורך טיפול בקשישים או באנשים בעלי מוגבלות, ובדיוק לשם כך הוקמה חברת מענית אשר מעניקה שירות מקצועי ואדיב המורכב מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הסיעוד. על כן, אם אתם מחפשים מטפל/ת בעבור בן המשפחה, חברת מענית תעניק שירות מיטבי ומותאם בדיוק בעבורם. לפרטים נוספים – http://maanit.co.il.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
נעליים
מתנות
בייבי בום: מה קונים לאמא טרייה?

מזל טוב! ילדתם בשעה טובה ועכשיו הרך הנולד החמוד שלכם נם בשלווה בעריסה. אתה מתבונן באשתך האמיצה שעברה בשלום את הלידה ויודע שמגיע לה משהו מיוחד. למה שלא תנצל את