חיפוש

חו"ל בימי הקורונה – שווה להתרחק מהערים הגדולות

מגיפת הקורונה, או בשמה הרשמי וירוס COVID19, תפסה את כולנו לא מוכנים.

מי היה מאמין שבמאה ה-21 נוכל להיות מופתעים בצורה לא שגרתית שכזאת אשר תעצור את חיי הנוחות להם התרגלנו ותחזיר אותנו כמה עשורים טובים אחורה, אל חיים שהיו פשוטים הרבה יותר ולמרות שהם לא כל כך רחוקים מאיתנו, נראה כי המרוץ המהיר קדימה גרם לנו לשכוח איך היה לחיות אותם.

אחד הנושאים אשר הושפעו במיוחד הוא כל נושא התעופה. מדינות רבות סגרו את שעריהן האוויריים ואילו אחרות צמצמו משמעותית את כניסת ויציאת מבקרים וכל זאת לצד רשימה ארוכה של פרוטוקולים ונהלים המשתנים בלי הרף (וברובם גם מלאי סתירות) כך שבשורה התחתונה הציבור המבולבל פשוט חדל לטוס ולבקר במחוזות חדשים.

ואומנם נראה כי הוירוס התדפק על דלתינו ממש לפני ימים אחדים אך מבלי לשים לב עברנו את פסח, את החופש הגדול ואת חגי תשרי ואוטוטו חג החנוכה יגיע ויביא עמו זכרונות של חופשות חורפיות עם אווירת חג מולד רומנטית ושירים דביקים. כן, למעלה מחצי שנה עברה מאז פגשנו לראשונה את הגברת קורונה המפורסמת שהותירה אחריה הרס וחורבן, והגיע הזמן שנלמד לחיות לצידה, גם אם לא ביחסי שכנות קרובים ואוהבים… ואיפה כדאי להתחיל אם לא במה שכל כך חסר לנו, הלא הן הטיסות לחו"ל?

 

התאוששות הדרגתית בעולם התיירות

לאט לאט עוד ועוד מדינות פותחות בחזרה את שעריהן האוויריים ומאפשרות כניסת תיירים למחוזותיהן. לכל אחת מהן הגבלות ובדיקות משלה, חלקן דורשות תקופת בידוד של שבוע ימים ואילו אחרות מקלות בנושא זה, לחלק מהן רשימת יעדים ירוקים ואדומים וכן נותרו גם מדינות שטרם חזרו לקלוט אורחים מעבר לים. כך או כך, אלו שמאפשרות כניסת תיירים זוכות לקבל את ההמון המחויך אשר היה צמא לקצת תרבות זרה.

עבור רבים מדובר בתחביב – חיפוש טיסה זולה לתאילנד, טרקים בניו זילנד, איתור מלונות בוולנדם ומציאת אטרקציות לילדים באמסטרדם, כך שוודאי שמתם לב לטיסות אשר צצות לאחרונה כמו פטריות אחרי הגשם ומבשרות לנו שאולי החלום על פתיחת השמים איננו רחוק כל כך. ואומנם החלום הזה מתוק, אבל חשוב דווקא ברגעים כאלה להשאר עם הרגליים על הקרקע (תרתי משמע) ולהבין שזה הרגע לגלות אחריות אישית, אחרת השערים יסגרו פעם נוספת ומי יודע מתי יפתחו. אין כאן חלילה קריאה שלא לטוס – להפך, תהנו! רק הקפידו על הכללים ונהגו בחכמה.

 

המלצות לנסיעה לחו"ל בזמן קורונה

  1. הקפידו להשמע להוראות הבטיחות והנהלים של כל שדה וחברת תעופה. מעבר לכך שאם לא תעשו כן אתם מסתכנים בקנס, זיכרו כי יש משהו שעומד מאחורי הפרוטוקול, גם אם הוא נראה לא הגיוני.
  2. זיכרו כי אין דבר כזה "יותר מדי" כאשר מדובר בבריאות שלכם. אם מדינה מסוימת מקלה, זה כיף ומשמח, אך בסופו של דבר תחזרו למשפחה וליקרים לכם אשר עשויים להיות בקבוצת סיכון.
  3. הערים הגדולות הן המקומות בהם עוברים מרבית המבקרים והן האוכלוסייה המקומית אשר עובדת וחיה שם בצפיפות רבה הרבה יותר לעומת פרברי הערים, הכפרים והעיירות שאינם במרכז. אם יש אפשרות להמנע מחופשה אורבנית, לנצל את ההזדמנות ולצאת לנופש כפרי או טיול תרמילאים בחיק הטבע – למשל טיול כפרים בדרום איטליה – עשו זאת!
  4. הצטיידו בהתאם – קחו עמכם ציוד מגן (כפפות, מסיכות, אלכוג'ל), תרופות עזרה ראשונה וריכשו ביטוח רפואי מקיף אשר כולל אשפוז ממושך (חלילה). בדיעבד מוטב להצטער שבזבזתם את כספכם מאשר התרחיש ההפוך.
  5. שימרו על עצמכם וביחד נשמור על השמים פתוחים.

 

חדר שינה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סלון ביתי
עיצובים
איך בוחרים מעצבת פנים ברחובות

אז כיצד בוחרים מעצבת פנים ברחובות ובאזור השפלה? אנחנו ממליצים לכם על טיפים של זהב, כאלו שינחו את בבחירת מעצבת הפנים שלכם. בשלב הראשון, בואו נדבר על יצירת קשר עם

גלגל של שטרות
משפט וחוק
עבירות צווארון לבן – עבריינים מסוג אחר

המושג עבריינות מתקשר באופן אוטומטי לעבירות כמו רצח, גניבה, שוד או תקיפות מיניות, אבל יש מגזר שלם של עבריינים שאין אליהם התייחסות בעבירות אלו. העבריינים הללו יכולים לשבת מאחורי מקלדת,