חיפוש

טיפים ליום הולדת בתנאי חוץ

אין כמו מסיבת יום הולדת באוויר הפתוח, השמיים הכחולים, האוויר והשמש המלטפת יגרמו לכל  מסיבה להרגיש חגיגית במיוחד. יחד עם זאת, כשמתכננים יום הולדת בחוץ תכנון והיערכות נכונה מבעוד מועד הם הכרחיים כדי ליצור את החוויה החיובית שחלמתם עליה. אתגרים כמו שמש קופחת, חום כבד וחרקים אינם בעיות שיש להקל בהם ראש. אז איך נערכים מראש לכל אתגר אפשרי? המשיכו לקרוא ותוכלו לארגן מסיבה בפארק, בחצר או בגינה הציבורית בראש שקט.

 

שמש קופחת

אחת הבעיות הנפוצות ביותר לאקלים הישראלי ואחת שאפשר לפתור די בקלות. חשוב מאוד לבקר במקום האירוע מבעוד מועד באותן שעות שהאירוע צפוי להיערך בהם. התרשמו האם יש כמות צל מספקת לכמות האנשים שתכננתם להזמין ואם לא בדקו מה יש באפשרותכם לארגן מבחינת צילונים או שמשיות. כככל העדיפו צילונים כדי לאפשר לאורחים שלכם תנועה חופשית יותר אבל מעל שולחן הכיבוד או עמדת המוזיקה שמשייה היא פתרון מספק בהחלט.

 

חום כבד

בעיה נוספת הנוגעת לאקלים המקומי שלנו היא בעיית עומס החום. מעל סף מסוים עומס חום עלול להיות מסוכן לערוך אירוע כך שבמקרים מסוימים יש לשקול לעבור לסביבה מקורה. אך אם מדובר בחום רגיל שאופייני לארצנו השמשית ניתן למצוא פתרונות הולמים. הקפידו שלאורחים שלכם תהיה שתייה מרובה ובקשו ממפעיל היומולדת לעודד את הילדים לשתות כל פרק זמן מסוים. כמו כן מאווררים ומרססי מים עושים פלאים של ממש בהפגת עומס החום.

 

רוח

יום הולדת בתנאי רוח יכולה להיות בלאגן גדול אם לא נערכים מראש. במיוחד אם אתם עורכים את האירוע בשעות אחר הצהריים סמוך לים, צפו לבריזה אימתנית. הצטיידו בשלל אטבי כביסה וחפצים כבדים כדי לאבטח מפות וכלי אוכל. כמו כן הקפידו לקשור את כל הקישוטים שלכם בצורה חזקה במיוחד והתנחמו בעובדה שרוח היא בסך הכול תופעה די נעימה.

 

חרקים

מעבר לעובדה שיש שחושבים שחרקים הם עניין מגעיל למדי, חרקים יכולים להוות מטרד של ממש. נמלים או זבובים על האוכל הן מפגע תברואתי בסדר גודל קטן ועקיצות של יתושים יכולות להיות מעיקות למדי. כדי להימנע מנמלים הקפידו שכל המזון יהיה על משטחים מוגבהים והשתמשו במפות שולחן. כמו כן דאגו לכסות את האוכל כשהוא לא בשימוש כדי למנוע מזבובים לנחות עליו. בנוסף בכדי להרחיק מעופפים שונים קיימים בשוק לפידים שמפיצים קטורת שאמורה להרחיק את אותם חרקים או לחלופין מנורות מיוחדות שמושכות ומחשמלות אותם. בנוסף, ספקו לאורחים שלכם חומר דוחה יתושים במידת הצורך או תכשירי הרגעה לאחר עקיצה כמו ג'ל אלוורה.

כל אותם אתגרים פוטנציאלים שיש לקחת בחשבון מתגמדים בהשוואה להנאה שיש בחגיגת יום הולדת תחת כיפת השמיים לכן אל תתעצלו, בחרו מקום, הכינו עוגה, הזמינו קוסם והתחילו לחגוג!

למידע על קוסם ליום הולדת

 

קונפטים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דולרים
דיגיטל
 5 דרכים לעשות כסף טוב דרך האינטרנט

להרוויח כסף לרוב מתקשר לעבודה קשה ובמסלול המוכר שמוכר לכולנו, תשע עד חמש באיזה משרד. היום הדברים נראים קצת אחרת, שהאינטרנט לוקח חלק גדול מחיינו ופתאום יש המון אפשרויות להרוויח

תיירות
הווילה של החוף הסודי בתאילנד

תאילנד היא היעד האולטימטיבי לחופשה עבור אנשים רבים מרחבי העולם אשר חולקים רעיון משותף עבור הנופש המושלם לאחד כזה הכולל חופים קסומים עם עצי קוקוס גבוהים, בריזה מלטפת, שייק פירות

מִשׂרָד
עסקים
10 הדברים שכל אחד חייב במשרד

בין אם אתה עובד במשרד מסורתי או במשרד ביתי, יש דברים מסוימים שכולם צריכים כדי להיות פרודוקטיביים ונוחים. מציוד משרדי בסיסי ועד ריהוט משרדי יוקרתי, הכלים והציוד הנכונים יכולים לעשות