חיפוש

כיצד עורך דין להסכם גירושין יוכל לעזור לך?

עורך דין לגירושין הוא איש מקצוע שמבין את כל מה שחשוב להכיר בדיני הגירושין. מאחר ואתם כמובן חדשים בתחום ולא מכירים את ההליכים והדינים המתאימים, עורך דין להסכם גירושין ילווה את התהליך ויעמוד לצדכם, כדי לוודא שאתם עוברים אותו בצורה הכי חוקית ורווחית שאפשר. תהליך הגירושין, הוא תהליך מורכב שעלול להיות דורסני. לכן, עורך דין לגירושין יוכל ללוות, להגן ולכוון את התהליך לכדי סיום באופן בו אתם מעוניינים ומרגישים בנוח. עורך דין להסכם גירושין שמתמחה בענייני גישור גירושין, יוכל לעזור לסיים את התהליך בפשרות ובצעדים הנכונים והבריאים, ללא צורך בעירוב בית משפט ובין דין רבני. לפניכם קצת על כיצד עורך דין להסכם גירושין יוכל לעזור לך?.

 

מה הוא בדיוק הסכם גירושין ומה הוא כולל?

הסכם גירושין הוא מסמך משפטי ומחייב, שמטרתו הוא ליצור הסכמה בין בני הזוג באופן של חלוקת הרכוש, המשאבים והכספים, וכן חלוקת מזונות, טיפול בילדים וכדומה. ההסכם מקיף את כל עתיד הזוג ואת המשך חייהם, לכן מדובר בהסכם חשוב וגורלי הן כלכלית, והן מנטלית. עורך דין להסכם גירושין שמלווה את התהליך, יכול לדאוג הן לגישור הצדדים ולהקלה על התהליך והן לייצוגכם בתהליך כדי לוודא שההסכם גירושין שלכם הוא אכן הרווחי, ההגיוני והטוב לכם. הסכם הגירושין כולל שני אספקטים מרכזיים:

 

חלוקת כספים ורכוש

ההסכם עובר על כלל המשאבים המשותפים או הפרטיים של כל אחד מבני הזוג. המטרה של בית המשפט ושל הגישור לגירושין, היא לחלק את הרכוש באופן שוויוני ופייר בין שני בני הזוג. לכן מתבצע רבות גם הליך שערוך של הרכוש והמשאבים של בני הזוג, למען חלוקה שווה.

 

חלוקת מזונות, והסדרים בנוגע לילדים

הסכם הגירושין כולל גם התייחסות קריטית לחלוקת מזונות. המזונות נדרשים לתשלום עד שהילדים מגיעים לגיל 18, מדובר בקצבה חודשית שאחד הצדדים צריך לשלם – הן מזונות לאישה והן מזונות לילדים. הסכם הגירושין כולל גם התייחסות להסדרי ראייה ושמירה על הילדים.

 

כיצד עורך דין להסכם גירושין יכול לעזור?

הסכמי הגירושין יכולים להיווצר בשתי דרכים – או על ידי גישור של עורך דין להסכם גירושין, או על ידי בית המשפט. בשני הדרכים, מומלץ ואף הכרחי להצטייד בעורך דין להסכמי גירושין. במידה וההליך מתבצע בבין הדין, תצטרכו עורך דין שייצג אתכם וידאג לכם, וכן במידה וההליך מתבצע בדרך של גישור הגירושין, הדרך המומלצת והנעימה יותר כמובן, תצטרכו עורך דין לגישור גירושין שיבצע את הגישור וילווה את הזוג המתגרש.

כפי שהבנתם, עולם הגירושין הוא עולם מסועף ומורכב, שעלול להיגרר שנים, ולמקומות לא נעימים, לכן כדאי להיות מלווים על ידי עורך דין שיעמוד לצדכם. עורך דין לגירושין יוכל לסיים את התהליך באופן טוב ובריא יותר, דרך גישור הצדדים ומציאת פשרה הולמת – או דרך ייצוגכם, במידה ובחרתם להתגרש דרך הליך משפטי בבית הדין.

עורך דין גירושין

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אישה חולה
תביעות ורפואה
תהליך הגשת תביעת רשלנות רפואית

תביעת רשלנות רפואית הינה מצב שבו רופא אחד או יותר או גוף רפואי כל שהוא, או שניהם כאחד, נתבעים בגין פעולה רפואית רשלנית יחידה או מתמשכת, שגרמה נזרק למטופל. בעשורים

קורס טיקטוק – למי חשוב לעשות את זה
לימודים
קורס טיקטוק – למי חשוב לעשות את זה

העולם עבר שינויים מרחיקי לכת בשנים האחרונות. התפתחותה המהירה של הטכנולוגיה יצרה שיטות ותפיסות חדשניות בתחומים רבים, ביניהם עולם השיווק. כיום, לא ניתן להסתמך על פרסומת בטלוויזיה או על שלט