חיפוש

כל מה שרציתן לדעת על בדיקת ביוץ

לאחרונה מסתבר, כי ישנם זוגות רבים, אשר נתקלים בבעיות פוריות, ומתקשים להיכנס להריון.

לעיתים קרובות, הבעיה היא בפוריות האישה, אף על פי שגם בעיות פוריות אצל גברים הן בעיה נפוצה.

על מנת, לשפר את הסיכויים להיכנס להריון, ישנו חלון הזדמנויות, בו מצב פוריות האישה, נחשב בשיאו.

המונח המקצועי למצב זה, נקרא ביוץ.

מובן, שהביוץ הוא חלק מהמחזור החודשי של האישה, אך לא תמיד יודעים, מתי נמצאים בשלב הביוץ.

לכן, פיתחו בדיקות ביוץ ביתיות.

רוצות לדעת עוד בנושא? המשיכו לקרוא, וגלו את התשובות לשאלות, שמעולם לא העזתן לשאול.

 

המחזור החודשי

קיימת תפיסת שגויה, בקרב נשים וגברים רבים, כי המחזור החודשי של האישה, מתחיל ונגמר בדימום הואגינלי, של האישה. מחשבה זו, הינה מחשבה שגויה, בשל העובדה, כי המחזור החודשי,  מדבר על תהליכים, המתרחשים בגוף האישה, במהלך חודש שלם. כחלק מהמחזור החודשי, מתרחש בגוף תהליך בשם הווסת. שלב זה, הינו השלב המוכר, בו מתרחש הדימום הואגינלי. אולם, זהו שלב אחד מתוך מספר שלבים, אשר מרכיבים, את המחזור החודשי של האישה.

 

מהו ביוץ

שלב נוסף, אשר מרכיב את המחזור החודשי, הינו שלב הביוץ. שלב זה, הוא השלב בו רמות ההורמונים הנשיים, הוא הגבוהה ביותר. כך, נוצר חלון הזדמנויות, בו ביציות האישה מגיעות לבשלות שיא, והסיכוי להיכנס להריון, הוא הגבוה ביותר. מובן, שניתן להיכנס להריון, כמעט בכל שלב במחזור החודשי, אם כי בשלב הביוץ, הסיכויים עולים. זאת, מכיוון שבזמן הביוץ, גוף האישה מוכן במיוחד, לייצר עובר. שלב הביוץ, אורך בין שלושה לשישה ימים, ולאחריו, מגיע שלב הדימום, בו קיים הסיכוי הנמוך ביותר, להיכנס להריון.

 

בדיקת ביוץ ביתית

לאחר שחלה עלייה, ברמת המודעות לבעיות פוריות בקרב נשים, החלו לייצר בדיקות ביוץ ביתיות, אשר יכולות לסייע לזוגות רבים, למצוא את הרגע המתאים ביותר, לנסות להיכנס להריון. בדיקות אלו, נוצרו בעיקר בשל הקושי הרב, לנסות למצוא את הזמן הנכון ביותר, שכן, ברוב המקרים, האישה איננה מודעת לכך שהיא מבייצת. כיום, כל מה שנדרש מכן לעשות, הוא רכישת ערכה המכילה מקלוני ביוץ, ובדיקת שתן פשוטה שניתן לבצע מכל מקום.ערכות אלו, נמכרות בפארמים רבים, כמו אתר פארמה סייל, או סופר פארם, ולרוב יהיו מתאימות, לכל כיס.

 

איך זה עובד

בדיקות ביוץ ביתיות, מתבססות על בדיקת שתן פשוטה, אותה מעבד מקלון דיגיטלי. תפקידו של מקלון זה, הוא לזהות הורמון בשם פרוגסטרון, אשר עולה כאשר הביציות בשלות. רמת הורמון גבוהה, מעידה על כך, שהביציות נמצאות בתהליך הביוץ, אשר נחשב לזמן, בו ביציות האישה נמצאות בשיא הבשלות. את תוצאות הבדיקה, מסמנים מספר קווים על המקלון. כאשר לרוב, פס אחד מעיד על כך, שלא התבצע ביוץ, ושני קווים מעידים על כך, שתהליך הביוץ מתרחש בימים הקרובים.

 

תוספים

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אמני חושים
אירועים
איך אפשר להיות מנטליסט וכמה זמן זה לוקח?

שוטטתם מספיק זמן בעולם ומצאתם עבורכם מטרה – אתם רוצים להיות מנטליסטים, אמני חושים מפתיעים ומיוחדים, זה הייעוד שלכם. מדובר במקצוע מיוחד, שנמצא בתהליך התהוות תמידי. אבל אתם לא יודעים

רואה חשבון יניב נשר
כללי
איך לגייס הון ממשקיעים פרטיים?

גיוס הון לעסקים בהקמה או להרחבה של עסקים קיימים, הוא אחד האתגרים החשובים ביותר שניצבים מול מי שעובד ומנהל בזירה העסקית. גיוס הון יכול להתבצע במגוון צורות וממגוון רחב של