חיפוש

כמה עולה לעשות קידום אורגני?

אם גם אתם, כמו הרבה אנשים אחרים בישראל, מנהלים עסק עצמאי ויש לכם אתר אינטרנט, בוודאי יצא לכם כבר לשמוע על הנושא של קידום אתרים. העניין הוא שאם בעבר, כאשר האינטרנט רק עשה את צעדיו הראשונים בחיינו, הספיקה העובדה שהיה לבעל עסק אתר אונליין, הרי שהיום זה לא כך. היום יש אינספור אתרים, מה שאומר שקיימת ביניהם תחרות על המקומות הראשונים בגוגל, כי כמובן שעברו הגולשים רק האתרים הראשונים קיימים. (כך נראו האתרים הישראליים הגדולים) לכן טבעי שתרצו להשקיע בקידום האתר שלכם, אך טבעי לא פחות שתרצו גם לדעת כמה זה עולה. אומנם אם העסק שלכם מאוד מצליח תוכלו להפריש לא מעט כספים לטובת הקידום והשיווק שלו, אך עבור רוב העסקים הממוצעים כל הוצאה כזאת היא הוצאה שצריך להתכונן אליה ולקחת אותה בחשבון. זה נשמע לכם מוכר? תוהים כמה עולה לעשות קידום אתרים אורגני? אם כך, כדאי שתדעו שאין על השאלה הזאת תשובה אחת נכונה.

מבצעים ומכירות באתר

מה משפיע על עלות השירות?

ראשית, חשוב להבין שכאשר מדברים על קידום אתרים אורגני מדברים על עבודה מקצועית לכל דבר. לכן, אם חשבתם שתוכלו לעשות זאת לבד, כדאי שתדעו שאומנם לכאורה זה אפשרי, אך בפועל זה לא כדאי. קידום של אתרים דורש מיומנות, הרבה זמן פנוי וידע, מה שמסביר מדוע כן מומלץ לפנות אל חברות קידום מקצועיות. שנית, אחד מהדברים היפים ביותר שניתן לומר על שיווק באינטרנט, זה שמדובר על כלי שיווק להמונים. אתם תוהים מה זה אומר? פשוט מאוד: שהלקוח שרוצה לפרסם, לקדם או לשווק משהו אונליין הוא זה שיקבע את הסכום שהוא מוכן להשקיע. אם ניקח לדוגמא את שיטת הפרסום העונה לשם קידום אורגני, אנחנו נראה שניתן להשתמש, בין היתר, במאמרי קידום. אותם מאמרי קידום כוללים את מילות המפתח שיקשרו את הגולש לאתר שלכם, ולמעשה, אין גבות למספר מאמרי הקידום שניתן לכתוב עבורכם בחודש. לכן בהחלט ניתן לומר שהלקוח הוא זה שישים את הגבול, כי תוכלו לבקש מחברת הקידום שתכתוב עבורכם 10 מאמרים כאלה אך תוכלו גם להזמין 100 מאמרים בחודש ויותר.

אלמנט נוסף שמשפיע על הקידום – זה התחום בו אתם רוצים להתקדם. יש הבדל בין אתר בתחום עריכת הדין, לבין אתר בתחום הסלולר , לבין אתר בתחום השוקולדים.

בידי מי כדאי להפקיד את משימת קידום האתר שלכם?

כמובן שעוד נתון שישפיע על המחיר שתשלמו, זו השאלה לאיזו חברת קידום אתם פונים. יש היום לא מעט חברות קידום שיכולות לקדם לכם את האתר בצורה אורגנית, אך לא אצל כולן תקבלו את אותו השירות ובעיקר, לא כולן מגיעות לאותן התוצאות. לכן, ההיגיון אומר שאם אתם כבר עומדים להשקיע לא מעט בקידום האורגני של האתר שלכם, כדאי יהיה לבחור בחברת קידום שבאמת תביא את התוצאות הרצויות. לכן יש טעם לבדוק האם אותה חברת קידום שאליה רציתם לפנות הצליחה לעזור ללקוחות האחרים שלה. האם האתרים של הלקוחות האחרים באמת הגיעו למקומות הראשונים בגוגל? והאם מדובר על שירות אדיב, רציני ומקצועי? בסופו של דבר, כמובן שיש טעם גם לפנות אל כמה חברות קידום שונות ולעשות השוואת מחירים. מה שכן, כדאי יהיה לרדת לפרטים ולראות מה כוללת כל חבילת קידום אורגני שמציעים לכם. כלומר, האם החברה המקצועית תעשה עבורכם גם את מחקר מילות המפתח? והאם שירותי הקידום כוללים גם ניתוחים וסטטיסטיקות שתקבלו פעם בכמה זמן? שווה להשקיע בנושא הזה, כי כפי שהזכרנו לעיל, אתר שלא מופיע בין התוצאות הראשונות של גוגל אינו קיים מבחינת רוב הגולשים. אתם יכולים להיות בטוחים שאם תקדמו את האתר בצורה מקצועית ונכונה זה ישפיע לטובה על העסק שלכם, אז למה אתם מחכים?

 מעוניינים להמשיך לקרוא בנושא עיצוב העסק עם עציצים מלאכותיים למאמר לחצו כאן.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ציוד הגברה
אירועים
איזה ציוד הגברה מומלץ להשכיר לאירוע ברית?

כאשר מתכננים אירוע ברית, חשוב להבטיח שמערכת השמע והסאונד יהיו באיכות מעולה. הצלחתו של כל אירוע נשענת במידה רבה על תקשורת ברורה ויעילה, וכאן נכנסת לתמונה החשיבות של ציוד הגברה