חיפוש

כמה פעמים נצטרך לבצע הדברה בחצר?

הבית הוא המקום שבו אנו מעבירים את חיינו, ובשל כך אנו משתדלים לשמור עליו נקי. השאלה על הדברה עולה לא פעם כשאנחנו נתקלים בג'וקים או כשמגיע הקיץ. לא תמיד נוכל לדעת מתי יש צורך לבצע הדברה בבית ובחצר. לעיתים מדובר במקרה נקודתי שניתן לטפל בו עצמאית ולעיתים נדרש מדביר מקצועי שיעלים את הנזק. הכנו לכם את כל התשובות לשאלות בנושא: כמה פעמים נצטרך לבצע הדברה בחצר.

 

מציאת מקור הבעיה

לפני העיסוק המלאכה, קודם צריך לגלות מה הגורם לבעיה. אם אתם מגלים כי ישנם חרקים, ג'וקים, פשפשים או פרעושים בחצר ובביתכם, נסו לבדוק מאיפה הם מגיעים. אם אינכם מוצאים לבד את מקור הבעיה, פנו למדביר מקצועי שיידע לזהות את מוקד ההתפשטות. באתר hadbarott.co.il תוכלו למצוא מדבירים מוסמכים. לאחר מציאת גורם הבעיה, תוכלו לאבחן את סוג המזיקים ולטפל בהם בדרך הנדרשת.

נקודת ההתפשטות היא זו שתקבע איזה ריסוס יבצע המדביר. ישנם מזיקים רבים בחצר שלא ניתן למצוא אותם בקלות וייתכן שהם מתחבאים בתוך סלעים, אבנים או ענפים. בדיקת השטח ומציאת מוקדי ההתפשטות מחייבת בדיקה בחצר ובאזור ההיקפי. התייחסות לכל הנתונים תביא לתוצאה טובה.

 

סוגי ריסוס בחצר

סוגי הריסוס הקיימים בשוק כיום מתחלקים לשניים. האחד הוא ריסוס כימי/ירוק המחסל מוקד ההתפשטות בחצר בלבד. השני מאפשר סוג ריסוס אקולוגי שאינו פוגע בצמחייה מסביב, אלא רק במזיקים או בצמחייה רעילה שבעקבותיה נוצר קן של מזיקים על הצמחים עצמם. אזורי ריסוס הנמצאים בקרבת מחייה לבני אדם ובעלי חיים כמו מרפסות ופינות ישיבה יצטרכו להשתמש בשיטות ריסוס ירוקה, אל תשכחו לציין זאת למדביר שלכם.

 

כל כמה זמן מבצעים ריסוס בחצר?

במידה ואין בעיה ממשית המהווה מטרד, יש צורך לבצע הדברה כללית אחת לשנתיים. זאת ועוד אין הופעה של מזיקים כגון תיקנים ונמלים. כמובן שהדעות חלוקות, אבל הרוב הכולל של המדבירים ממליץ לבצע הדברה אחת לשנתיים ואו כשמופיעה נקודת התפשטות המעידה על קינון חרקים כאלה ואחרים שיכולים לפגוע בסביבת החצר.

הדברה כללית אחת לשנתיים היא עבור אך ורק למנוע מצב של מזיקים, הקדמת תרופה למכה, גם אם אין צורך בפעולה ממשית. במידה ומופיע אצלכם מטרד החוזר על עצמו, צרו קשר עם מדביר מוסמך ובדקו האם ההדברה הקודמת הייתה אפקטיבית או לא.

 

חובת זהירות

הדברה וריסוס בחצר בית פרטי ובשטחים פתוחים מצריכה ביצוע מקצועי ואחראי של מדביר מוסמך ומנוסה. הדברה היא דבר שצריך להיזהר בו ויכולה לסכן חיי אדם. ביצוע הדברה בשטחי מגורים של בעלי חיים ואנשים נדרשת תשומת לב מיוחדת. החומרים יכולים לפגוע ולהשפיע גם על הצמחים בגינה ובעלי החיים הנמצאים בטבע כבדרך כלל – חיות מחמד ביתיות של השכנים, ציפורים, מיני חרקים בלתי מזיקים וכן הלאה. שימו לב שהמדביר שהזמנתם מורשה לבצע הדברה ושיש לו היתר הדברה בתוקף מטעם המשרד להגנת הסביבה.

הדברה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עץ מלא
לבית ולגינה
חצר בסגנון כפרי

בין אם אתם גרים בבית פרטי בעיר, בווילה בקיבוץ או בחווה חקלאית במושב, חצר בסגנון כפרי יכולה להתאים לכם בדיוק, ולהפוך את הבית שלכם ועוד יותר יפה ומיוחד. עכשיו אתם

סימני שאלה כתומים בשחורים
עיצובים
סמלים של חברות: הפסיכולוגיה מאחורי הסימבוליזם

בדתות ובחברות שונות ישנם סימבולים המשמעותיים לאותה קבוצה אתנית. תפקידם הינו להעניק לקבוצה זהות ושייכות לחברה בה היא נמצאת. המאמר יעסוק בסמלים של חברות שונות ובהשפעה הפסיכולוגית שלהם.   מהו

חדר ניתוח
בעלי מקצוע
מה אסור לעשות אחרי ניתוח הגדלה?

כולנו היינו רוצות להיראות טוב, אך חשוב מכך, להרגיש טוב עם עצמנו. לאחר שתעברי ניתוח הגדלת חזה או הרמה, יהיו מספר דברים שבהם את תהיי מוגבלת. יחד עם זאת, חשוב