חיפוש

האם אפשר להסתיר את הלייקים שלי באינסטגרם? הסבר מעודכן 2020

אינסטגרם הינה פלטפורמה חינמית וציבורית להעלאת תמונות וסרטונים קצרים, כמו פייסבוק אך אינסטגרם להבדיל מפייסבוק עוסק נטו בתמונות וסרטונים.

פרופילים רבים באינסטגרם הם אישיים של דמויות מפתח בתעשייה וכמו כן גם חברות גדולות.

הפרופיל שלך מורכב מעוקבים ולייקים, כך ככל שאתה בעל יותר עוקבים כך הפוסטים שלך יקבלו יותר טראפיק וחשיפה וכך גם לייקים.

לצערנו, מדיה חברתית עם כל ההטבות שלה יכולה להיות גם רעילה. אינסטגרם או כל מדיה חברתית אחרת עשויה לחשוף אנשים למגוון רחב של נושאים שאחרת לא היו מודעים אליהם, ובנוסף הדבר יכול לשמש הסחת דעת לחייהם ותחומי אחריותם. המדיה החברתית יוצרת תחושת מציאות כוזבת לגבי איך חייכם להיראות באמצעות מה שהם מקדמים וזה לא בריא בעיקר לנפש שלכם שמנסה לעמוד בסטנדרטים לא אמיתיים.

בעקבות קולות רבים מטעם קהילת בריאות הנפש ברחבי העולם, אינסטגרם מנסה לתקן את הבעיה הזו ולהיות הראשונה שתנסה להשפיע על מיליוני אנשים לטובה ולהוריד את המשוואה של כמות לייקים שווה לכמות האהבה שאתם שווים, בעצם היא מנסה להוריד את המדד הכמותי שהוא הלייקים.

 

אז האם אפשר להוריד\להסתיר את הלייקים שלי באינסטגרם בישראל?

נכון לעכשיו לא, אינסטגרם התחילה עם הפיילוט בקנדה והמשיכה לברזיל, ארה"ב, אירלנד, איטליה, יפן וניו זילנד. הפיילוט התחיל בשנת 2019 ולאט לאט אינסטגרם רוצה להנחיל אותו לכל משתמשי העולם.

 

נכון שכרגע הפיילוט לא קיים בישראל אבל איך זה עובד באופן כללי?

חשוב לציין כי לייקים לא ייעלמו כליל – הם פשוט יהיו מוסתרים לעוקבים, אך המשתמשים עדיין יוכלו לראות כמה לייקים הם קיבלו בפוסט עם רק כמה שלבים בדרך. זאת אומרת שבשביל לראות את כמות הלייקים ומי עשה לכם לייק אתם תצטרכו להיכנס לרשימה ולא תהיה לכם ספירה אוטומטית של אנשים מתחת לפוסט שפירסמתם.

 

איך הסתרת הלייקים משפיעות על בעלי המותגים ומשפיעי החברה?

הסתרת הלייקים מקשה על בעלי המותגים לאתר את אותם משפיעי החברה בעזרת כמות הלייקים שהפוסטים שלהם מקבלים מה שהופך את עבודת המיון והפירסום לקצת יותר קשה.

בנוסף, חברות מיתוג וקידום דרך משפיעי חברה הם אלה שזוכים מהצעד הזה משום שלהם יש את כל האנליזות ללא הצורך בכמות הלייקים על המשפיעים השונים ולכן יכולות האנליזה שלהם נחשבות יותר לאחר צעד זה.

לסיכום, הסתרת הלייקים מייצג שינוי מאסיבי באופן בו אינסטגרם ומשתמשיה מתפקדים. נכון להיום, מספר הלייקים שקיבל פוסט מסויים, אף שהוא לא המדד הטוב ביותר ל"הצלחה ", הוא מזמן סוג של סמל סטטוס בפלטפורמה. ונראה כי "הסתרת" ספירות דומות נועדה לעזור למשתמשים לחלוק תוכן אותנטי יותר מבלי להיקלע לתחרות  ועוזר לבריאות הנפש של משתמשיה העיקריים של אינסטגרם.

 

לוגו

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שפן מהקובע
מופעים
אמן חושים לאירועים – למה זה כדאי

כל מי שיצא לו לעשות אירוע, החל מאירוע קטן בבית ועד אירוע גדול לכל המשפחה והחברים, יודע שזו לא באמת משימה קלה. תמיד נרצה לשמח את האורחים שלנו אך מצד

תוכן מאובטח
כללי
גיבוי מיילים מהענן

כיום יש לנו דרכים רבות יותר לתקשר מאי פעם באמצעות מגוון כלים כמו מדיה חברתית, העברת מסרים מידיים ובלוגים, אך כשמדובר בזה, הדואר האלקטרוני שמלווה אותנו למעלה מעשרים שנה ונחשב

שטרות
פיננסים
לחסוך כסף בהוצאות דירה

אם אתם שוכרים דירה לראשונה, הידיעה כיצד לתקצב את הדירה הראשונה שלכם היא קריטית. ניהול התקציב נכון יאפשר לכם חופשיות עם ההוצאות שלכם ויותר גמישות, ניהול הזמן שלכם אחרת ובסופו