חיפוש

לחסוך כסף בהוצאות דירה

אם אתם שוכרים דירה לראשונה, הידיעה כיצד לתקצב את הדירה הראשונה שלכם היא קריטית. ניהול התקציב נכון יאפשר לכם חופשיות עם ההוצאות שלכם ויותר גמישות, ניהול הזמן שלכם אחרת ובסופו של דבר, גם שקט נפשי שילוו אתכם לאורך זמן.

 

על מה לשים לב כשמדובר בחיסכון בהוצאות הדירה?

  1. שכר דירה – ככל הנראה יגבה חלק גדול מתשלום הבית שלך, לכן וודא שאתה מתכנן בהתאם. ביצוע תשלומי שכר הדירה החודשי שלך בזמן הוא קריטי, לכן וודא שיש לך תקציב חודשי שמבטיח שתוכל לבצע את התשלומים האלה.
  2. חשמל – ישנן דרכים רבות שתוכל לחסוך בחשבון החשמלי שלך, אז בצע את המחקר שלך כדי לוודא שאתה לא מוציא יותר ממה שאתה צריך. כמו כן, בדוק אם אתה משלם עבור מיזוג האוויר כחלק מחשבון החשמל שלך ותקציב בהתאם לחודשי הקיץ.
  3. הוצאות של בעל הדירה – לפעמים יהיו הוצאות שיכוסו על ידי בעל הבית שלך. לפעמים הארנונה תוכלל בשכר דירה ולפעמים גם חשבונות הגז. וודא עם בעל הדירה מהם העלויות החודשיות הצפויות.
  4. ריהוט לבית – כשנכנסים לדירה בפעם הראשונה או על מנת לשדרג ריהוט ישן בחדש ומפנק, מומלץ לתקצב מראש כמה תהיו מוכנים להוציא על החידוש ולדבוק בתקצוב זה. חנות בול עץ מציעה לכם מגוון של רהיטים איכותיים במחירים אטרקטיביים במיוחד!
  5. אינטרנט – חשבון האינטרנט הוא קריטי בעידן שלנו כיום והוא נחשב לשימושי מאוד כשמדובר בהתנהלות השגרתית שלנו – לימודים ועבודה באמצעות המחשב, גלישה בסלולר ואפילו צפייה בשירותי הסטרימינג השונים מהווים שימושים מרכזיים באינטרנט. חשוב לזכור שלרוב הספקים יש אפילו אפליקציה לנייד שתוכל לנהל ממנה את החשבון שלך.
  6. קניות – עבדו עם רשימה מסודרת שתעזור לכם לנהל את הוצאות הקניות השבועיות שלכם. רשמו מה שאתם באמת צריכים וקחו את הרשימה אתכם בעת ביצוע הקנייה, כך לא תתפתו לקנות דברים נוספים.

 

טיפים שימושיים ביותר לתקצוב ומעקב אחר הוצאות הדירה

  1. 1. הורידו את היישום הנייד של הבנק – חשוב שתהיה לך גישה מיידית לחשבונות הבנק שלך כדי שתדע בדיוק כמה כסף יש לך בחשבונות הבדיקה והחיסכון שלך. אם יש לך כרטיס אשראי בבנק, אתה יכול לבדוק גם את הוצאותיך ומגבלת האשראי שלך. עם היכולת לבדוק כל הזמן את מצב העובר ושב שלך, תמיד תדע אם אתה יכול לבצע את הקנייה או שכדאי לחכות קצת.
  2. 2. עבדו עם אקסל– אחת הדרכים הבסיסיות אך היעילות ביותר לשמור על תקציב היא לרשום את הכל על הנייר. בין אם אתם משתמשים ב- Google Docs או ב- Excel, מיפוי ההוצאות החודשיות והיעדים הכספיים שלכם בגיליון אלקטרוני יועיל לכם בכמה דרכים שונות.
  3. 3. השתמשו באפליקציית תקצוב – יתכן שתמצאו לרשום כל רכישה והוצאה מעט מייגעים. ישנם יישומים ניידים שנוצרו כדי להפוך את התקצוב לפשוט. בעזרת אפליקציות אלה תוכל לראות עדכונים בזמן אמת על ההוצאות שלך, כמו גם ליצור התראות עבור מתי שתעבור לקטגוריה ספציפית.

מבנה ומחשבון

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ציוד הגברה
אירועים
איזה ציוד הגברה מומלץ להשכיר לאירוע ברית?

כאשר מתכננים אירוע ברית, חשוב להבטיח שמערכת השמע והסאונד יהיו באיכות מעולה. הצלחתו של כל אירוע נשענת במידה רבה על תקשורת ברורה ויעילה, וכאן נכנסת לתמונה החשיבות של ציוד הגברה

אינסטלטור עובד
לבית ולגינה
שרברב 24/7

זמינות מסביב לשעון היא אחת הדרישות הבסיסיות ביותר מכל סוג של שרברב. במאמר הבא נסביר מדוע זו תכונה שכדאי להתעקש עליה, מהם השירותים הבולטים של שרברב ואיך בוחרים אותו נכון

חברת מיתוג עסקי
עסקים
איך בוחרים חברה למיתוג עסקי?

מיתוג הוא דבר חיוני לכל עסק, אבל אתם לא צריכים לעשות את זה לבד. אתם יכולים לבחור בחברה מקצועית שתעזור לכם בתהליך הזה, ותהפוך את זהות העסק שלכם לייחודית ומתבלטת