חיפוש

ריף נדל"ן רינה צלליכין מסבירה –  מה צריך לשלם מבחינת המיסוי?

רכישה של נכס נדל"ן בארץ או בעולם מחייבת תשלום מס. מה צריך לשלם מבחינת המיסוי במידה ואתם עתידים לרכוש נכס בישראל או בחו"ל? רינה צלליכין מחברת ריף נדל"ן מציגה את כל הפרטים החשובים.

רכישה של נכסים – מה חשוב לדעת?

שוק הנדל"ן מהווה כר פורה בעבור משקיעים, וזאת בשל העובדה כי מדובר בשוק יציב בעל תשואה אשר עשויה להגיע לעשרות אחוזים,תלוי במיקום הנכס ובפוטנציאל העתידי. למעשה, ענף הנדל"ן בישראל זוכה לתנופה אדירה בשנים האחרונות בעקבות בנייה של פרויקטים במרכז ובכל רחבי הארץ אשר נמכרים במחירים נוחים יחסית בעבור משקיעים, כאשר השוק הבין לאומי הכולל לרוב את ארה"ב מהווה מאז ומתמיד השקעת נדל"ן משתלמת בשל רכישה אשר היא זולה בעשרות אחוזים מאשר בארץ. יחד עם זאת,אחד האלמנטים החשובים ביותר שעליכם לדעת בטרם אתם מבצעים רכישה של  הוא נושא המיסים, וזאת בשל העובדה כי בכל רכישת נדל"ן בארץ או בעולם יש לשלם מיסוי. מה צריך לשלם בדיוק? רינת צלליכין מחברת הנדל"ן המובילה בישראל ובעולם ריף נדל"ן מה צריך לשלם מבחינת המיסוי.

בית

מה צריך לשלם מבחינת מיסוי בעת רכישת נכס נדל"ן בארץ?

כאמור, רכישה של נכס נדל"ן מחייבת הבנה מעמיקה במיסוי, וזאת בשל העובדה כי המיסים אותם אתם תשלמו עשויים להפוך את העסקה לכדאית או שמא בלתי משתלמת בעליל.ע"פ רינת צלליכין מחברת הנדל"ם ריף נדל"ן,יש להפריד בין מיסוי בישראל לבין מיסוי בחו"ל. למעשה, בישראל המיסוי עצמו מתמקד במס שבח, מס רכישה, מע"מ וכן היטל השבחה, כאשר המיסוי נקבע בהתאם לגובה העסקה, כמו גם לפרמטרים נוספים. אולם, ניתן לומר כי לרוב מדובר במיסוי אשר ערכו הוא כ 40% מגובה הנכס, כאשר מדינת ישראל נחשבת לאחת המדינות בהן המיסוי על נדל"ן הוא מהגבוהים ביותר בעולם. בנוסף, בשנים האחרונות האוצר החל להטיל מיסים כבדים יותר על משקיעים אשר בבעלותם מספר דירות, כאשר בנוסף יש לקחת בחשבון כי תאלצו לשלם גם ריבית שנתית משכנתא, ולכן חשוב להכיר את כל ההיבטים בכל הקשור לתחום של מה צריך לשלם מבחינת מיסוי.

ריף נדל"ן רינה צלליכין מסבירה מה צריך לשלם מבחינת המיסוי?

ע"פ ריף נדל"ן רינת צלליכין, המדינות המובילות ברכישה של נכסי נדל"ן בעבור ישראלים הן ארה"ב, גרמניה ופנמה, אולם חשוב לזכור כי לכל מדינה יש את החוקים שלה ותשלומי מיסים משתנים, כאשר בארה"ב התשלומים של המיסוי נחשבים יחסית גבוהים,אולם עדיין משתלמים יותר מאשר בישראל, וזאת בשל העובדה כי אין בארה"ב חובה למס רכישה. לכן, לרוב תאלצו לשלם מס מדינתי אשר משתנה ממדינה למדינה וכן מס רווח אשר עשוי להגיע גם לעשרים אחוז, במידה ואתם מוכרים את הנכס אשר בבעלותכם.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מחירי ספקים לאירועים
אירועים
מחירי ספקים לאירועים

כאשר אנו מעוניינים לארגן אירוע, בין אם אירוע בטבע או בגן או אולם אירועים, אנו זקוקים לשירותיהם של ספקים שונים כמו אמן חושים או צלם ולשם כך צריך לדעת את

עבודה
תיירות
חופשה או עבודה – אפשר ביחד

יותר ויותר עובדים מתקשים לעזוב את עבודתם בכדי לקחת חופשה, ובעקבות כך חווים עומס ולחץ שמצטברים ונערמים לכדי תשישות ותחושת מעמסה נפשית ורגשית. גם אלה שמצליחים לקבל החלטה להתנתק מעומס