חיפוש

מהם המקומות באבו דאבי שלא כולם מכירים

אבו דאבי ואיחוד האמירויות מפורסמות ברחבי העולם בימים אלה ואנחנו מבינים למה. מטרופולין מודרני, נוף מדברי מדהים, מסעדות ברמה עולמית, אירועים גלובליים, יעדי קניות מרשימים ומה שביניהם, זה די נהדר. אז מה הדברים שלא כולם מכירים ופשוט אסור לכם לפספס? הנה כל מה שאתם רוצים לעשות בדובאי.

 

1. לובר אבו דאבי

הלובר אבו דאבי מדגים בבירור את שיתוף הציוויליזציות של ציוויליזציות רבות באותה סביבה, ומפגין זיקה ואינטראקציות מהחוויה האנושית המשותפת שמתעלה מעל מיקום, אתניות וזמן.המבנה המדהים, בהשראת המסורות הארכיטקטוניות העשירות של האזור ומהתפאורה הייחודית של המוזיאון,מדהימים ומרגשים. הלובר אבו דאבי הוא לא רק המוזיאון הגלובלי הראשון של העולם הערבי אלא גם סמל רב עוצמה של החזון וההישגים של איחוד האמירויות הערביות.

 

 2. קאסר אל-חוסן

ציון הדרך ההיסטורי הקדום ביותר של אבו דאבי בצורת מגדל שמירה ובית האבות של משפחת אל-נהיאן השלטת באמירויות. התצוגה של מרכז קאסר אל חוסן משרטטת את סיפורה של העיר ואנשיה בפירוט רב.ללא צל של ספק, מיקום זה מצטיין בהזכיר לתושבי איחוד האמירויות את העבר התרבותי העשיר של המדינה, כיצד פותחה העיר, והיכן הכל התחיל. המבנה המרהיב חולש על הים וקאסר אל-חוסן היא אחת מהפנינים הנסתרות המרתקות ביותר באבו דאבי.

 

3. גן החיות אל עין

מקום מדהים ידידותי למשפחות בו תוכלו להאכיל ג'ירפות מקרוב, לרכוב על גמלים ולבקר בפינת הליטוף אלזבה המאכלסת למעלה מ-3,000 מינים.גן החיות העצום והמטופח הזה הוא הגדול והמוערך ביותר באזור, עם כלובים ברורים המאכלסים בעלי חיים ילידיים ואקזוטיים כמו קרנפים, היפופוטמים, נמרים, אריות ועוד. חווית הליכה ייחודית, גן עם תוכנית שימור ורבייה מכובדת אזורי פיקניק בשפע, כמו גם מתקני שעשועים, בתי קפה ומסעדות שבהם תוכלו לאכול משהו.

 

4. ואדי אדוונצ'ר

פארק מים כמו שעדיין לא ראיתם, סדר גודל ומבחר שאתם לא רוצים לפספס. ידידותי למשפחות מרהיב ומיוצג כראוי ברשימת המקומות הנסתרים המדהימים באבו דאבי, הממוקם באל עין, כשעה וחצי מאבו דאבי, בבסיס הר ג'בל חפיט הנופי והמשמעותי מבחינה היסטורית, הפסגה הגבוהה ביותר של אבו דאבי, ואדי אדוונצ'ר מתגאה במתקני גלישה, מתקני וויפבורד, בריכת שחייה ובריכת שכשוך, כמו גם רפטינג הראשונים של המזרח התיכון.

 

5. אם הלילות הערביים תמיד כבשו אתכם

התחלו את החופשה הבאה שלכם עם ספארי מדבר המשובח ביותר של אבו דאבי ותחוו את הרקע המרהיב של שמש, חול ושלווה בזמן החופשה ההרפתקנית שלכם.לא צריך ללכת עד דובאי כדי ליהנות מהקסם של המדבר, בין אם אתם מחפשים לילה רומנטי מתחת לכוכבים או יום של השתובבות בדיונות! הישארו במקום אם אתם באבו דאבי, וחשפו את המבצעים הטובים ביותר של ספארי במדבר באבו דאבי שייקחו אתכם לנווה מדבר מקסים ויבטיחו חוויה בלתי נשכחת.

אבו דאבי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש צעיר
פיננסים
למה חשוב לעשות ביטוח חיים מגיל צעיר

הרבה אנשים נוטים לחשוב שההתעסקות עם ביטוח חיים זה עניין של אנשים מבוגרים, רחוק מכם רחוק מהצעירים. אך ההיפך הוא הנכון, ביטוח חיים קשור בעיקר לאנשים שנשארים מאחור, ואם ישנם

צבעים מיוחדים
כללי
הדפסת בגדים במדפסת תלת מימד

בעולם שבו מכוניות נוסעות בלי נהג, פלאפונים נפתחים מזיהוי של תווי הפנים ואורות הסלון נפתחים במחיאת כף בודדה – כמעט אין חידוש שנספר לכם ויגרום ללסת שלכם להיפער. אולם על