חיפוש

מה אסור לעשות אחרי ניתוח הגדלה?

כולנו היינו רוצות להיראות טוב, אך חשוב מכך, להרגיש טוב עם עצמנו. לאחר שתעברי ניתוח הגדלת חזה או הרמה, יהיו מספר דברים שבהם את תהיי מוגבלת. יחד עם זאת, חשוב לזכור שתהיי מוגבלת לתקופת התאוששות קצרה, במהלכה יהיה אסור לך למשל לישון על הבטן. מה עוד?

אם בימים עברו מטופלות היו חוששות מלעבור ניתוחי חזה, הרי שכיום ניתוח הגדלת חזה הוא נפוץ ביותר. כיום, אנו נהנים מרפואה מתקדמת ביותר, מה שמסיר מעלינו את החשש מלעבור הגדלת חזה או הרמת חזה אצל רופא מומלץ בשיטות מתקדמות. ישנם שתלים מסוגים שונים, אותם רופא מומלץ להגדלת חזה יחדיר לגוף דרך אזורים שונים. רופא מומלץ עבור הרמת חזה או הגדלה, הוא רופא אשר יקדיש לך את כל תשומת הלב המגיעה לך.

מה לא לעשות לאחר ניתוחי חזה?

את צריכה להרגיש בנוח עם המנתח שלך, ואת צריכה לשאול אותו את כל השאלות שצצות בראשך. אם את לא בטוחה מה לעשות או מה לא לעשות לאחר הניתוח, את צריכה לקבל מרופאך את התשובות הכי נכונות עבורך. מדוע? מכיוון וכל אישה מחלימה אחרת ובזמן שונה. בכל מקרה, עדיין ישנם מספר דברים אשר מומלצים ולא מומלצים לאחר הניתוח. דברים אלו, רלוונטיים עבור כל המטופלות.

אחד הדברים שאסור לעשות אחרי ניתוח הגדלת חזה או הרמה, זה להימתח. בבוקר, כשאת מתעוררת, את חייבת מיד לזכור שאסור לך להתמתח ולעשות תנועות חדות. לעיתים, כואב לנו הגב בבוקר, מה שגורם לנו לבצע תנועות מסוימות, אז הקפידי לשים לב לכך. מעבר לנושא של מתיחות הגוף, לאחר הגדלת חזה גם אסור ללבוש חזיות לוחצות.

התאמת חזייה אחרי ניתוח הגדלה

את כנראה כבר מחכה לרגע בו תוכלי ל"הפגיז" הופעה באירוע כזה או אחר, אבל במשך השבוע הראשון לאחר הניתוח שימי בצד את חזיות הפוש-אפ. אסור גם ללבוש חזיות עם ברזלים. יחד עם החזיות שאסור ללבוש, חשוב גם לזכור שהחזה שלך כן יצטרך תמיכה כלשהי.

לרוב, ההמלצה היא לרכוש חזיית ספורט נוחה ותומכת, שאינה מועכת את האזור המנותח. לאחר ניתוח הגדלת חזה גם אסור לך לבלות את זמנך בחדר הכושר. כל פעילות ספורטיבית, כולל אפילו ניקיון הבית, היא פשוט אסורה. לאחר ניתוח אסור לך לחזור מיד לעבודה, גם את בטוחה שאת מרגישה מצוין.

פסק זמן מהסטרס שבשגרה

את חייבת את הזמן הזה לעצמך ולגופך, להתאוששות מוצלחת. זכרי תמיד שלאחר ניתוחים, בין אם מורכבים או פחות, הגוף צריך להתאושש מטראומה מסוימת שהוא עבר. חלק מהדברים אשר מסייעים לגוף להתאושש, הם למשל תזונה נכונה ושתייה.

לאחר ניתוח הגדלת חזה או הרמה – אסור לצום! חובה לשתות מים רבים. אם לסכם זאת במספר מילים, לפחות במשך שבוע, קחי פסק זמן מכל מה שגורם לגופך ולך לחוות סטרס (לחץ) פיזי או רגשי.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עורך דין ירושות
עריכת דין
4 דרכים לערוך צוואה

במהלך החיים אנחנו צוברים רכוש. במסגרת הרכוש הזה ניתן למנות נכסים שונים, סכומים כספיים, מתנות ומוצרים שרכשנו. הרכוש הזה הוא שלנו עד יום מותנו. כתוצאה מכך, יש לנו זכות עליו.

הסכם גירושין
עריכת דין
לאט ובזהירות: הכל על עריכת הסכם גירושין

גירושין תמיד מהווים הליך טעון רגשית אשר דורש שיקול דעת ותכנון מדוקדק כדי שלא לייצר קשיים נוספים. אחד ההיבטים המכריעים בהליכי גירושין הוא עריכת הסכם גירושין. ככלל, ישנה חשיבות עליונה