חיפוש

מה נפגעי תאונות דרכים יודעים על הפיצוי שמגיע להם?

לאור העובדה כי תאונות דרכים הן תאונות מאוד נפוצות, בישראל ובעולם כולו, לצערנו כול אחד אשר מעורב בכביש, בין אם בכלי רכב ובין אם בתור הולך רגל, יכול למצוא עצמו מעורב בתאונת דרכים ולצאת ממנה עם נזק בדרגה קלה ועד חמורה.

בגלל שמדובר במשהו שיכול לקרות כולם, אנשים רבים נקלעים לסיטואציות של תאונות דרכים ופשוט לא יודעים דבר על התהליך שהם יכולים לבחור בו ובעצם על הפיצוי שמגיע להם. הנה כמה דברים שכדאי שתדעו.

 

תביעת פיצויים מחברת הביטוח

ראשית, ההליך היותר מוכר בהקשר תאונות דרכים הוא פנייה ובעצם תביעת חברת הביטוח. במסגרת כך שכול כלי ברכב ממונע מחויב בביטוח חובה, באם אכן הנהג נהג כחוק עם רישיון ובכלי רכב אשר מבוטח בביטוח חובה, לאחר התאונה ניתן לתבוע את חברת הביטוח של האחראים על התאונה ולקבל פיצוי בגין הנזק שנגרם בתאונה. באם מדובר בביטוח מקיף אשר מכסה עלויות על נזקים של הרכב, גם עבור נזקים אלו יכול התובע לקבל פיצויים.

 

תביעת פיצויים ממעורבים בתאונה

הליך פחות מוכר הוא הליך של תביעת פיצויים ממעורבים בתאונה אשר אחראים עליה. כאן ודאי תצטרכו עורך דין מאת משרד עורכי דין פייפר כהן אשר מתמחים בתיקים של תאונות דרכים.

בסופו של דבר מדובר בתביעה לכול דבר, ובשונה מתביעה מול חברת ביטוח, תצטרכו עורך דין אשר ינהל לכם אותה. בכול מקרה, מומלץ לפנות לעורך דין כדי לקבל מידע נוסף וייעוץ מה כדאי לעשות.

 

פיצוי הוא לא בהכרח רק כיסוי עלויות

נתון שהרבה אנשים לא יודעים הוא שפיצויים הם לא בהכרח מחושבים רק בצמוד ובהתאם לכיסוי עלויות כתוצאה מהתאונה. כאשר מחשבים פיצויים ישנה התייחסות גם לעוגמת הנפש שנגרמה לצורך העניין, או למשכורות שפוספסו עקב הכרח של המעורב בתאונה להיות בבית ולא לעבוד, על כן הפיצוי יכול להיות הרבה יותר גבוה ממה שעלה למעורבים בתאונה להתמודד עם הנזק שנגרם.

 

פיצויים יכולים להגיע למאות אלפי שקלים

ידוע כנראה עוד פחות, הוא גובה הפיצויים אשר מגיעים לאנשים שבוחרים לתבוע בגין תאונות דרכים. כמובן שאי אפשר לנקוב במספר קבוע או באומדן קבוע, אך בגלל שתאונות דרכים יכולות לגרום לנזקים כול כך חמורים, ובגלל שלעיתים אנשים שומרים לגמרי על החוק ובכול זאת נפגעים בגלל אנשים אחרים, פיצויים יכולים להיות בהתאם לחומרת המקרה מאוד גבוהים והם יגיעו לכם, רק אם אכן תצאו להליך של תביעה אל מול מי שאחראי על הנזק שנגרם.

נפגעי תאונות דרכים פעמים רבות לא פנויים אפילו להתמודד ולהתעסק עם פיצויים או עם כול מיני הליכים אשר התאונה גוררת אחריה ולכן, כדאי פשוט ליצור קשר עם איש מקצוע אשר יעשה מה שהוא יכול ויחסוך בירוקרטיה וכאבי ראש רבים מהנפגע.

נפגעי תאונות דרכים

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דלת איכותית
לימודים
מה לעשות אם נתקעתם מחוץ לבית

אין הרבה דברים שעלולים להיות מרגיזים כמו לעמוד מול דלת הבית שלכם ולהבין שאתם לא יכולים להיכנס. יכולות להיות אינספור שבגללן אתם עלולים למצוא את עצמכם בסיטואציה הזאת, ונשאלת השאלה

הופעה של סטנד אפ
אירועים
סטנדאפ לאירועים

לא פעם אנחנו נתקלים באנשים שמגיעים אלינו כדי לשאול את דעתנו בנוגע להזמנה של מופע סטנד אפ לאירוע שלהם. אנחנו מודים שעד רגע כתיבת המילים הללו, לא היה לנו מושג