חיפוש

מחירי ספקים לאירועים

כאשר אנו מעוניינים לארגן אירוע, בין אם אירוע בטבע או בגן או אולם אירועים, אנו זקוקים לשירותיהם של ספקים שונים כמו אמן חושים או צלם ולשם כך צריך לדעת את מחירי ספקים לאירועים. בין הספקים נזדקק לאולם עצמו או לספקי רהיטים אם החתונה מתקיימת בטבע, נזדקק לשירות של הגשת אוכל לאורחים, בר שתייה, צלמים ורשימת השירותים עוד מתארכת כפי שתכף יפורט. מחירי הספקים עשויים להשתנות מאוד מהאחד לשני וחשוב תמיד לבצע סקר שוק מקיף. במאמר הקרוב יפורטו המרכיבים של מחירי הספקים וכמה טיפים להוזלת עלויות ארגון של סוגי אירועים שונים.

מחירי ספקים לאירועים – אולם

מחירי אולמות אירועים משתנים מאוד מאזור אחד למשנהו ובמידה ולא נשכור גם את שירותי הגשת המזון מטעמם המחיר פר השכרת האולם עשוי לעלות מעט על פני עסקת חבילה של שכירת גם שירותי המטבח של האולם. כאשר מדובר באולמות אירועים, הרי שהם מוגבלים למספר האולמות שהם מחזיקים ומסיבה זו התאריכים שבהם נבחר לקיים את האירוע משפיעים מאוד על המחיר. כצפוי, בחורף זול יותר להשכיר אולם אירועים מאשר בקיץ ולסגור את אולם האירועים כמה שיותר זמן מראש יכול להבטיח כי אכן נוכל לקיים את האירוע בזמן ובמקום הרצוי. יחד עם זאת, לא רבים יודעים אך דווקא לסגירת אולם אירועים ברגע האחרון יש יתרון במיקוח אל מול גן או אולם האירועים וזאת מפני שנהוג לסגור עמם תקופת זמן ארוכה מראש וכרגע התאריך הספציפי פנוי.

צלם לאירועים

ספקי רהיטים

ספקי רהיטים נותנים שירות לאירועים רבים. חתונות אשר מתקיימות בטבע עושות שימוש בחברות השכרת רהיטים וכמו כן גם כאשר מקיימים אירוע בחצר האחורית לעיתים נרצה להשכיר ריהוט במיוחד בעבור האירוע הספציפי. מחירי ספקים לאירוע – הרהיטים עשויים להשתנות מכמות הרהיטים שאותם נשכיר, משך זמן האירוע, עלות הובלת הרהיטים ואלמנט נוסף שמשפיע על מחירי השכרת הרהיטים הינו העובדה כי בדרך כלל מדובר ברהיטים שיש להרכיב אותם ומסיבה זו מגיעים גם צוותים למקום האירוע. כאשר מדובר בחתונה בטבע למשל, צריכים פעמים רבות הספקים לעבוד במקביל זה עם זה, ספקי הרהיטים, צוות העיצוב ועובדי ההפקה.

ספקי חשמל

במידה ואתם מתכננים לקיים אירוע חתונה בטבע למשל, תזדקקו כנראה גם לשירותי השכרת גנרטורים. הגנרטורים שצריך להשתמש בהם באירועים בסדר גודל שכזה הינם גדולים מאוד ומסיבה זו תמיד משתמשים בחתונות בגנרטורים מושתקים אשר כמעט ולא שומעים אותם כשהם פועלים וזאת גם כאשר אתם על ידם. חשוב לדעת כי בדרך כלל, במידה ואתם מקיימים את האירוע בטבע, הגנרטורים יצטרכו להגיע למקום לפני תחילת האירוע על מנת שצוות הקמת האירוע יוכל לעשות בהם שימוש והדבר מגולם במחירי ספקי הגנרטורים.

קייטרינג

לב ליבו של כל אירוע (מלבד סיבת ההתכנסות) הינו הקייטרינג. אירועים שבהם הקייטרינג היה איכותי מדוברים לעיתים למשך תקופות זמן ארוכות וזהו אחד מהמרכיבים המרכזיים שהאורחים שמים אליהם הכי הרבה לב. מחירי ספקים לאירוע – הקייטרינג משתנים בצורה משמעותית זה מזה, בדרך כלל מורכבים לפי מספר המוזמנים או המנות במידה ולא מדובר בבופה והם מושפעים מאוד גם ממספר הדוכנים וסוג המנות שמוגשות.

שירותי אישורי הגעה וסידור ישיבה

אישורי הגעה לחתונה וסידורי ישיבה הינם שירותים אשר מיועדים לווידוי כמות המוזמנים שאכן יגיעו אל האירוע ולמען הקפדה על סדר האירוע בכך שקיים צוות במקום שדואג לניהול ישיבת המוזמנים. כאשר מדובר במחירי השירות, סביר להניח כי זו תהיה בין ההוצאות היותר זולות שלכם באירוע אך חשוב לציין שמדובר בשירות שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף מהסיבה שתוכלו לתאם אם הקייטרינג והאולם את מספר האורחים שיגיעו בפועל בוודאות גבוהה יותר.

 

למידע נוסף: https://saveadate.co.il

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מנגל מדומה
לבית ולגינה
הכירו את סדרת SUMMIT  של גרילי הגז של WEBER

סדרת SUMMIT הסדרה המקצועית ביותר של WEBER מביאה עולם חדש של צליית בשר מקצועית ואיכותית כמו שאפר להשיג רק עם גרילי מקצועיים.   בוא להכיר מה מסתתר בתוך הגריל המקצועי

כדורים
בריאות
כל מה שרציתן לדעת על בדיקת ביוץ

לאחרונה מסתבר, כי ישנם זוגות רבים, אשר נתקלים בבעיות פוריות, ומתקשים להיכנס להריון. לעיתים קרובות, הבעיה היא בפוריות האישה, אף על פי שגם בעיות פוריות אצל גברים הן בעיה נפוצה.

פיננסים
חברות השמה וחברות כוח אדם

השינויים התכופים בשוק העבודה כמו גם הביקושים למקצועות מסוימים מחייבים עבודה עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה וזאת על מנת למצוא את עבודת החלומות בקלות ובמהירות.   שוק העבודה במאה ה