חיפוש

מקומות מומלצים לאירועי בוטיק

חתונות קטנות עם מספר מצומצם של אורחים ואווירה מיוחדת ואישית הפכו ממזמן לטרנד החם של השנים האחרונות. יותר ויותר אנשים בוחרים לקיים את החתונות שלהם במסעדות מיוחדות, גלריות, גגות וכו'. אירועים חשובים ומיוחדים נוספים כמו בר ובת מצווה, מסיבת יום הולדת, מסיבת אירוסין ואפילו אירוע שיווקי של המשרד כל גם הם הפכו מכבר להזדמנות טובה לחגוג באירוע בוטיקי, קטן יחסית וייחודי לכם.

מקום לאירועים

על מה חשוב להסתכל כשבוחרים מקום לאירוע בוטיק?

לפני הכל חשוב להבין מה אופי האירוע וכמה מוזמנים צפויים להגיע. לאחר מכן, חשוב מאוד להתייחס לעונה בשנה ולוודא שאתם מנצלים עד תום את האווירה האביבית או את היופי שבגשם החורפי (עם העיצוב הנכון והחוויה הנכונה גם יום גשם יכול לשדרג את האירוע שלכם).

כמו כן, מומלץ לבחור במיקום נגיש לקיום האירוע, הן מבחינת העיר בה הוא נמצא והן מבחינת המיקום בתוך העיר. בעניי כמו כל טרנד מנצח הוא מתחיל לפרוח ולהתפתח בתל אביב שכיום היא אחת הערים בעלות המגוון הרחב ביותר לאירועים מהסוג. מקום לאירועי בוטיק בתל אביב הינו גלריה דובנוב הממוקמת בלב תל אביב ומעניקה את כל היתרונות של העיר הגדולה.

גלריה דובנוב – אווירה ומיקום שישדרגו כל אירוע

בגלריה דובנוב תוכלו להנות מאווירה אורבנית מצד אחד עם חוויה ביתית ומזמינה. האווירה מתחילה כבר בייחודיות המבנה בו הגלריה נמצאת. כשבלב הגינה במתחם ניתן לראות פסל של קדישמן המשרה תחושה של רוגע והיווה את ההשראה לעיצוב המקום.

העיצוב האורבני ביחד עם נקודות צבע רבות מעניקות לגלריה מראה צעיר ורענן. העיצוב משראה אווירה של הרמוניה ושלווה. כמו כן, כל אירוע מקבל את העיצוב הספציפי והמתאים ביותר לו, על בסיס האירוע והסגנון אותו תרצו. דבר המאפשר להעצים את האווירה הקיימת מכבר במקום ולתת גם פן אישי ומיוחד לכם.

בגלריה ניתן לקיים אירועי ישיבה (לעד כ-300 אורחים) או אירועי קוקטייל (לעד 400 אורחים), מה שמאפשר לכם גם לקיים את האירוע שלכם בדיוק באופן שתרצו ואינכם מקובעים לתצורה אחת ברורה.

בגלריה ישנה חצר פנימית שמהווה חלק אינטגרלי מהחלל והיא מעניקה למקום אווירה פתוחה, מעין הרגשה שהשמיים הם הגבול כשאתה נמצא שם. הגינה המושקעת ומלאת הצמחים מעניקה נקודות צבע נוספות לחלל ומעניקה הרגשה של טבעיות עם גווני הירוק שבוהקים ממנה.

כמובן שאירועי הבוטיק המתקיימים בשעות הערב זוכים להנות מתאורה מדהימה, שנפרשת תחת אור הכוכבים ומעניקה שטף נוסף של אור לגינה, מה שרק מבליט את יופייה הרב.

אירועי בוטיק צריכים להיות נעימים, באווירה שלווה, עם הרגשה טבעית ונינוחה. מדובר באירועים קטנים יחסית שהמטרה שלהם היא להעצים את רגעי האושר הפרטיים, המשפחתיים או העסקיים. ולכן מקום המעוצב במדויק למטרות אלו ובו הצוות המצוין נותן מענה לכל צורך ודואג לכל הפרטים הקטנים הוא המפתח לאירוע שיוגדר בתור הצלחה מסחררת.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פקק של ביוב
בעלי מקצוע
מהי משאית ביובית?

למרות שסתימות ותקלות במערכת הביוב הן לא עניין שבשגרה בד"כ, הן עדיין חלק מחיינו. סתימות במערכת הביוב הביתית שלנו, מוציאות אותנו מהשגרה, ובמצבים כאלו- אנו ממהרים להזמין אינסטלטור שיפתור לנו

חיפוי קיר לסלון
כללי
חיפויי קירות יוקרתיים שכדאי להכיר

בין אם אתם עומדים להיכנס לבית חדש ורוצים להפוך אותו להכי יפה שאפשר, ובין אם אתם משפצים את הבית שלכם מחדש ורוצים להכניס אווירה יוקרתית פנימה – חיפויי קירות יכולים

פטור ממס הכנסה
עריכת דין
מי זכאי לפטור ממס הכנסה?

פטור ממס הכנסה יכול להיות כלי פיננסי רב ערך עבור יחידים, משפחות וארגונים המעוניינים להפחית את נטל המס שלהם. בין אם אתה אונגר שווייגמן, בעל הכנסה נמוכה, סטודנט, ארגון ללא