חיפוש

ממה צריך להיזהר כשמשקיעים בנדל"ן בארה"ב?

אנשים רבים מצליחים לחסוך מידי חודש סכומים נאים ולצבור לאחר תקופה סכום נכבדים, אותם הם מחפשים כיצד והיכן להשקיע, כאשר אחת מאפשרויות ההשקעה המועדפות עלינו כישראלים, היא ההשקעה בנדל"ן. כך, הפכה ארה"ב ליעד פופולארי להשקעות הנדל"ן ולצד הפופולאריות הרבה, ישנם גם כמה דברים מהם כדאי להיזהר

 

השקעות נדל"ן בארה"ב

כשהחסכונות שלנו מתחילים להצטבר, אנחנו מתחילים להבין כי אין טעם להמשיך ולתת לו לשכב בחשבון הבנק ואנחנו מתחילים לחפש את ההשקעות המניבות והמשתלמות ביותר, שיגרמו לכסף שלנו להתחיל לעבוד. כך, השקעות נדל"ן הפכו להיות בין ההשקעות הנפוצות והפופולאריות במיוחד בקרב ישראלים רבים.

עידן הגלובליזציה בו אנו חיים וכן עליית מחירי הדירות ושיעורי המס הגבוהים למדי בהם מחויבים המשקיעים, הביאו ישראלים רבים לחפש הזדמנויות נדל"ן קורצות, כשאחד היעדים הבולטים בתחום הוא השקעה בנדל"ן בארה"ב שהפכה ליעד אטרקטיבי ביותר, במיוחד לאחר המשבר הכלכלי שפקד את ארה"ב ב – 2008.

 

הזדמנויות לצד סכנות

ארה"ב היא מעצמה כלכלית, המושכת אליה משקיעים רבים, אך לצד ההזדמנויות הרבות הגלומות בעסקי הנדל"ן בארה"ב, ישנן גם לא מעט סכנות בתחום, היכולות להפוך בקלות את החלום הוורוד על השקעה מניסה לשורת הפסדים וסחרור כלכלי.

לפיכך, במידה ואתם מעוניינים להשקיע בנדל"ן בארה"ב, זה לא מספיק לשמוע על חבר שהצליח או להשקיע דרך חברה שנראית במבט ראשון מספיק מהימנה, אלא חייבים לערוך מחקר מעמיק ולהבין בדיוק לאיזו השקעה אנחנו נכנסים, כשאחד הנושאים המחייבים זהירות והכנה מוקדמת, היא נושא תכנון המס.

 

מס הכנסה על השקעות נדל"ן בארה"ב

השקעה בנדל"ן בארה"ב מתאפשרת במספר צורות עיקריות: השקעה ישירה, השקעה דרך חברות והשקעה באמצעות קרנות ייעודיות, כאשר לכל השקעה יש את היתרונות והחסרונות שלה, אותם יש לקחת בחשבון כשמחשבים את כדאיות העסקה.

כמו כן, לצורת ההשקעה יש משמעות גם לכל נושא מיסוי הנדל"ן וחובת הדיווח לרשויות המס האמריקאיות, בה מחויבים כל אזרח אמריקאי ואף משקיעים זרים. כישראלים, כדאי להכיר כי לארה"ב קיימת זכות ראשונים בכל הנוגע למיסוי נדל"ן בשטחה, כאשר הדיווח יבוצע באמצעות טופס ייעודי הנקרה 1040 NR.

 

חשיבות הייעוץ עם חברה מקצועית ומנוסה

חוקי המיסוי בארה"ב בכלל ואלו הנוגעים לנדל"ן ומשקיעים זרים בפרט, הם רבים ומסועפים ואף משתנים ממדינה למדינה. בנקודה זו כדאי לציין כי, אי דיווח וכן דיווחים מאוחרים ולא מדויקים, עלולים לגרור בעקבותיהם קנסות וסנקציות משמעותיות ביותר.

לפיכך, בין אם אתם משקיעים ותיקים ובין אם אתם מעוניינים להתחיל להשקיע בנדל"ן בארה"ב ואין לכם מושג היכן להתחיל, חברה מקצועית ומנוסה, הבקיאה בדיני המיסוי השונים בארה"ב, תוכל בהחלט לסייע לכם בבחינת כדאיות העסקה.

 

משקיעים ונזהרים – סיכום

המשיכה של משקיעים רבים לתחום הנדל"ן בארה"ב טומנת בחובה הזדמנויות רווחיות רבות וכדי לממש אותן במלואן, מומלץ להכיר גם את הנושאים מהם כדאי להיזהר. כך, ראינו כי נושא המס, בו מחויבים גם משקיעים זרים, הוא אחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר בבחינת כדאיות העסקה ולכן, מומלץ בהחלט להתייעץ עם חברה מקצועית ומנוסה בתחום.

השקעה בנדל"ן בארה"ב

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לובי במלון
תיירות
בפסח הזה כולם כבר יודעים לאן טסים

באתר קושר בוקינג תוכלו להתרשם ממגוון רחב של חבילות המותאמות בדיוק למגזר הדתי, כך שגם אתם תצטרפו לעשרות אלפי הישראלים אשר כבר עכשיו מתכננים את החופשה הבאה שלהם בחג הפסח.

מאיזה גיל ניתן להבחין בהפרעת קשב אצל ילדים
בריאות
מאיזה גיל ניתן להבחין בהפרעת קשב אצל ילדים?

כהורה או מטפל, חשוב להיות מודעים לאבני הדרך ההתפתחותיות של ילדים ולעקוב אחר התנהגותם בכל סימן להפרעות התפתחותיות. הפרעת קשב וריכוז (ADHD) היא הפרעה נוירו-התפתחותית שכיחה הפוגעת בכ-5-10% מהילדים בגיל

סימני שאלה כתומים בשחורים
עיצובים
סמלים של חברות: הפסיכולוגיה מאחורי הסימבוליזם

בדתות ובחברות שונות ישנם סימבולים המשמעותיים לאותה קבוצה אתנית. תפקידם הינו להעניק לקבוצה זהות ושייכות לחברה בה היא נמצאת. המאמר יעסוק בסמלים של חברות שונות ובהשפעה הפסיכולוגית שלהם.   מהו

נעלי תינוקות
כללי
כיצד מודדים מידה לנעלי טרום הליכה?

מהרגע שהתינוק/ת שלנו מגיעים לעולם, אנחנו כל כולנו שם, איתם, מלווים אותם בכל צעד ובכל זמן נתון. החיוך הראשון, קול הצחוק הראשון, פעם ראשונה של זחילתם, פעם ראשונה שהם נעמדים