חיפוש

הכירו את סדרת SUMMIT  של גרילי הגז של WEBER

סדרת SUMMIT הסדרה המקצועית ביותר של WEBER מביאה עולם חדש של צליית בשר מקצועית ואיכותית כמו שאפר להשיג רק עם גרילי מקצועיים.

 

בוא להכיר מה מסתתר בתוך הגריל המקצועי מסדרת SUMMIT המובילה

גריל גז של חברת וובר הוא לא רק מעברים בעוצמה חזקה, הוא הרבה מעבר לזה, הוא כולל בתוכו עוד המון פונקציות שאלו הופכות אותו להיות כזה שייתן לכם את התוצאה הטובה ביותר לצליית בשר בכמויות גדולות ומעל הכל באיכות ללא פשרות.

 

הגימור המושלם

בכל חלק אפילו הקטן ביותר בגריל המקצועי של WEBER  תוכלו לראות שנעשתה מלאכת מחשבת מדויקת, העומדת בסטנדרטים גבוהים מאוד שגם המחמירים ביותר לא יוכלו למצוא פגם גם לא הקטן ביותר.

החל מתצוגה ומעברים באיכות שניתן לשלוט באופן מבוקר בעוצמת החום שלהם, שני מדפים בתוך הגריל המאפשרים הפשרת בשר, וצלייה של הבשר, שכל אלו נמצאים בתוך תיבה השומרת על החום ודואגת גם לבישול של הבשר מבפנים לפי מידת העשייה הרצויה.

 

הסדרה הלוהטת

סדרת SUMMIT לא סתם נחשבת לסדרת הגרילים הלוהטת ביותר, מה שהופך אותה להיות כזאת לוהטת הוא גימור משולם, איכות ללא פשרות חומרי גלם איכותיים והטובים ביותר שקיימים בעולם ומעל הכל עוצמת חום של מעל 80000 BTU, ארבעה מבערים הניתנים לשליטה כל אחד באופן עצמאי.

אם כל החום הזה לא מספיק לכם, הסדרה מציעה לכם בנוסף לזה להבת טורבו. (לאלו חובבי הבשר והצלייה אשר מבינים עניין, יודעים כי להבת טורבו היא חלק חשוב מאוד לצריבה ואטימה של הבשר ולהגיע לתוצאות צלייה הטובות ביותר).

 

שטח אש

אם כל הטוב הזה לא מספיק לכם, הסדרה המפנקת הזאת מביאה איתה שטח צלייה גדול במיוחד המשתרע על מידות של 70 ס"מ על 50 ס"מ (המידות משתנות בהתאם לסוג הגריל) וכל כל גרילמן מקצועי יודע ששטח פנים גדול הוא תנאי הכרחי לנוחות בעבודה ולהכנת נתחים גדולים של בשר וכמובן גם הכנת כמויות גדולות.

 

אביזרים נלווים

כמובן שלכל אחד כבר יש לא מעט כאלו, אבל האחסון של אביזרי המנגל הוא אחד הדברים שרבים לא מוצאים לו מקום, בסדרת SUMMIT כל גריל מגיע עם ארונית מדפים איכותית לאחסון האביזרים הדרושים שלכם, יחד עם זאת קיימים לכם ווי תלייה לשימוש מהיר ונוח בכל הכלים הדרושים.

 

בטיחות, אמינות ואחריות

תקני הבטיחות בהם עומדים כל הגרילים של חברת WEBER הם הגבוהים והמחמירים ביותר בעולם, כל המוצרים בעלי תו תקן ISO מחמיר וקיבלו את האישור של מכון התקנים.

בזכות האמינות של המוצר, לא מהססים לרגע לתת לכם אחריות מורחבת על המעברים לתקופה של לא פחות מ 10 שנים מרגע הרכישה, שכל זה מעיד על איכות המוצר ועל החומרים ממנו הוא מיוצר.

נתח בשר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ניקיון בית
ניקיון
עשה ואל תעשה בניקיון הבית

יש כללים בסיסיים שנוגעים לתחום ניקיון הבית שכל אחד צריך להכיר בהם. מדובר בכללים שאומרים מה כדאי לעשות וממה חשוב להימנע. אף אחד מאתנו לא למד את הכללים הללו בגן

סייבר באנגלית
לימודים
מקומות מומלצים ללימוד קורס סייבר X

חברת הסייבר CyberX פיתחה מערכת לאבטחה של תשתיות בתחום התעשייה כולל תחומי האנרגיה, המים, הכימיקלים ועוד. המערכת מאפשרת שילוב מושלם בין הרשת הארגונית לרשתות תעשייתיות (Industrial Internet).   איך זה