חיפוש

כמה סיבות לעיצוב המקום עם צמחייה מלאכותית

איך אתם מדמיינים את הבית שלכם במצבו הטוב ביותר? מלבד מראה מסודר ונקי, בודאי יש לכם, כמו לרבים אחרים, חלום גנוז על עיצוב החלל מחדש. למעשה, הרבה אנשים אינם עושים זאת לא משום שאין להם זמן או יכולת – אלא מסיבה אחרת ופשוטה הרבה יותר: הם אינם יודעים כיצד לממש את החזון שלהם לכדי תמונה ממשית אחת.

כדי לעשות זאת נכון חשוב להתייעץ עם איש מקצוע (מעצב פנים למשל), וכן כדאי לשתף את כל בני הבית בהחלטות הנוגעות אליהם – עד שיתגבש מודל אחד המאגד יחד את כל הרצונות והנושאים שבהם תרצו לטפל. כך בין כלל הנושאים שבוודאי תרצו לעסוק בהם בעיצוב הבית, ישנו תחום אחד שכדאי להשקיע בו יותר מכל תחום אחר; לא, לא מדובר במשימה הדורשת השקעת משאבים רבים ויקרים בהכרח, אלא דוקא בהוספת אלמנטים הנחשבים הרבה פעמים לאלמנט הזול ביותר לעומת שאר חלקי השיפוץ (או לתהליך העיצוב הכולל של הבית). המרכיב הייחודי הזה, נקרא במילה אחת – צמחים.

מהם היתרונות של הוספת צמחייה לבית?

צמחייה, מכל סוג שהוא, היא למעשה הסביבה הטבעית שלנו. גם אם אנו עצמנו איננו חיים כך היום, אין צורך להסתכל דורות רבים מדי לאחור בכדי להבין שמקורותינו (ואפילו אלה של המשפחה הישירה של כל אחד ואחת מאיתנו) גדלו בסביבה שהיא ברובה טבעית. המוח האנושי למעשה "מתוכנת" להתאים את עצמו לטבע ולירוק, ויש סיבה טובה מאד לכך שהצבע המיוחד הירוק מזכיר לנו באופן אינטואיטיבי כל כך חית, שפע וזרימה.

מהי ההשפעה של כל אלה עלינו ברמה היומיומית? הוספת צמחים לבית, מכל סוג שהוא, תורמת לתחושת השלווה הכללית בבית – רק מעצם היותה נוכחת במקום. גם אם האנשים הנמצאים בחלל לא יידעו להגיד זאת במפורש, בתת מודע הם בהחלט ירגישו יותר שלווים (בהנחה שנבחרו הצמחים הנכונים כמובן), ותוכלו לראות בעצכם כיצד כל אחד ואחת מתנהג לידם אחרת מכפי שהוא רגיל.

יתרונותיה של צמחייה מלאכותית

כן, הכוונה לצמחייה מלאכותית ממש – כזו שאין צורך לשתול עבורה דבר, ולא להשקות או לטפח. אך מנגד, המושג "צמחייה מלאכותית" ככל הנראה אינו תואם בדיוק מה שאתם חושבים עליו באופן אינטואיטיבי – וכיום הוא למעשה שונה בתכלית ממה שהיינו רגילים לחשוב עליו עד כה. רבים אינם יודעים זאת, אך בפועל צמחייה מלאכותית מציפה אותנו בכל מקום והזדמנות, וביותר ויותר מקומות בחיינו – אלא שברובם ככולם של המקרים פשוט איננו יודעים זאת, בדיוק בשל העובדה שמדובר בחיקוי

מוצלח ואיכותי כל כך; גם העציץ האהוב עליכם במסעדה, זה שתהיתם לא פעם איך קוראים לפרחים שלו ושאתם אוהבים לשבת לידו – הוא ככל הנראה מלאכותי, ולא ידעתם על כך מעולם.

לא מאמינים? בדקו את הנתונים

אם עדיין לא השתכנעתם שמדובר במהפכה בעולם העיצוב, אתם מוזמנים להתרשם ממגוון החנויות ובתי המכירה הייעודיים המוכרים עציצים ומגוון פריטי צמחייה מלאכותית, אך הקפידו לבקר במקומות המתמחים אך ורק בתחום זה – כדי להבטיח מבחר איכותי וגדול באמת, הכולל גם מוצרים חדשים ומעוצבים ברמה שלא הכרתם. תוכלו לשאול את אנשי הצוות במקום שאלות עיצוביות ופונקציונליות, ולשמוע עוד על השימושים השונים של צמחים המלאכותיים – כאשר התשובות שתקבלו ככל הנראה תתפרש על פני קשת רחבה מאד של שימושים, הן פרטיים והן מסחריים.

איפה ניתן למצוא חנות טובה למכירת צמחייה מלאכותית?

יותר ויותר אנשים בארץ ובעולם בוחרים באפשרות של צמחים מלאכותיים, כיוון שהם זולים משמעותית מצמחים חיים, אך הרבה יותר מכך משום שאין הולמת מהתמורה שלהם: מראה טבעי להפליא ומרענן, שמצליח להפתיע בכל פעם מחדש – והכל כמעט ללא תחזוקה כלל.

אם תרצו לקבל מידע נוסף, טיפים, המלצות וייעוץ כולל המותאם אליכם באופן אישי וברמה המקצועית ביותר שיש – אתם מוזמנים לבקר במתחם חברת דקוריישן 2000 המתמחה בהבאת פריטי בוטיק של צמחייה מלאכותית, ממקומות שונים בעולם וממיטב המעצבים בתחום. מלבד המבחר הענק הקיים במקום, זוהי החנות המובילה בארץ למוצרי צמחייה מלאכותית, המרכזת את כל המידע שחשוב לדעת על התחום החדש-ישן הזה במקום אחד. 

רוצים להמשיך לקרוא מאמר נוסף בנושא עיצובים – המדריך המלא לבחירת גופי תאורה לבית למעבר למאמר כנסו לכאן.

פרחים מעוצבים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שטיחים
כללי
מה חדש בעולם השטיחים?

סוגי השטיחים אינם משתנים ומתחדשים, ישנם סוגים שהם טרנד חוזר או טרנד חולף. החידוש העיקרי הוא העיצוב שלהם. המאמר יפרט את החידושים האחרונים בעולם השטיחים.   השטיחים הפופולריים לשנת 2022

חוקרים פרטיים
חקירות
באילו חקירות עוסקים חוקרים פרטיים?

לחוקרים פרטיים, העטופים לרוב במסתורין ותככים, תפקיד מכריע בחשיפת מידע ובפתרון מקרים מסוגים שונים. מביצוע מעקבים ועד בדיקות רקע, חוקרים פרטיים מציעים מגוון רחב של שירותים הנותנים מענה לצרכים של

צביעת דירה
שיפוצים ובניה
שיפוץ הבית – עשה ואל תעשה

שיפוץ בית צריך להיות מתוכנן ומדויק כדי לעמוד בתקציב ולהשיג את התוצאות הרצויות. בדרך כלל כשמתחילים שיפוץ לא תמיד יודעים כיצד הוא ייגמר, ולכן יש לכך חשיבות רבה. המאמר יעסוק