חיפוש

קירוי בריכות שחייה – המדריך המלא

לאחר תקופת הקורונה במהלכה היינו סגורים בבתים, ועם בוא ימי הקיץ החמים, אין יותר מתאים מקפיצה מרעננת לבריכה צלולה.

כדי ליהנות מהבריכה לאורך זמן, יש לשמור על טיפולים שוטפים ותחזוקה נאותה שלה.

קירוי בריכת שחייה הוא חלק עיקרי בתהליך תחזוקת הבריכה ולפיכך הכנו עבורכם את המדריך המלא

 

קופצים למים

הקיץ הישראלי-ים תיכוני, ידוע בטמפרטורות הגבוהות שלו, ובשילוב האופי החם שלנו כישראלים, אנחנו חייבים למצוא דרכים להתקרר ולהירגע. אחד הפתרונות האהובים על ילדים ומבוגרים כאחד, הוא הבילוי בבריכת שחייה קרירה וצלולה.

בין אם מדובר בבריכת שחייה ציבורית, או בבריכת שחייה פרטית, שמירה על בריכה נקייה וצלולה מצריך טיפולים שוטפים ותחזוקה נאותה. מערכות סינון ורובוטי ניקוי הם אמנם חלק מוכר ואינטגרלי מתחזוקת הבריכה, אך באמצעות קירוי הבריכה ניתן להקל באופן משמעותי את תהליך התחזוקה, בנוסף ליתרונות נוספים שיש לאפשרות הקירוי.

 

סוגי קירוי לבריכה

קירוי לבריכה הוא למעשה פיתרון ייעודי שנועד לכסות ו/או ליצור הצללה במתחם הבריכה. קיימים סוגים שונים של שיטות קירוי, הנבדלות באופן הסגירה ובחומרים מהם בנוי הקירוי.

סוכך לבריכה או רשת הצללה מהווים פתרונות פשוטים ויעילים ליצירת צל והגנה מפני השמש הקופחת. אפשרות נוספת לקירוי הבריכה, היא באמצעות אוהל קונסטרוקציה, המותאם באופן מדויק למטרת הקירוי הרלוונטית. שלד האוהל מיוצר בדרך כלל ממוטות אלומיניום ועומד בכל תקני הבטיחות הנדרשים.

קירוי גבוה או טלסקופי של בריכת השחייה, מגיע לרוב בגבהים הנעים בין 2.5-5 מטרים, והוא מאופיין בשמירה מיטבית על חום המים והגנה מפני רוחות, פגעי מזג האוויר וחדירת לכלוך.

אפשרות קירוי מעט יקרה יותר היא פרגולה חשמלית מאלומיניום, המאפשרת פתיחה וסגירה חשמלית של קירוי הבריכה בכל עת שתרצו.

 

יתרונות קירוי בריכות השחייה

כפי שהזכרנו, תחזוקת הבריכה דורשת אחזקה וטיפולים שוטפים. באמצעות קירוי הבריכה ניתן למנוע חדירת לכלוכים שונים לבריכה, וכך חוסך זמני ניקיון.

באמצעות קירוי איכותי של הבריכה, ניתן יהיה להשתמש בה גם בימות החורף, שכן, קירוי איכותי מונע חדירת רוחות וגשמים ומאפשר שימוש בכל תנאי מזג האוויר. בנוסף, קירוי איכותי גם מונע קרינת שמש הגורמת בלאי מוגבר לבריכה ואף מסוכנת לרוחצים עצמם.

באמצעות קירוי הניתן לנעילה, ניתן למנוע כניסה לא מבוקרת של רוחצים זרים ואף ילדים קטנים.

קירוי לבריכה מאפשר גם חיסכון באנרגיה, היות והוא גורם לבידוד יעיל יותר ומאפשר שמירה על חום המים. בכך למעשה, נחסכת אנרגיה רבה הכרוכה בשמירה על טמפרטורת המים הרצויה. בנוסף, הקירוי מונע התאיידות כימיקלים לחיטוי הנמצאים בבריכה.

בכל מקרה בו אתם מעוניינים להתקין קירוי לבריכה, חשוב לבצע זאת באמצעות אנשי מקצוע מומחים ומנוסים בתחום, כפי שתוכלו למצוא אצל לגונה בריכות שחייה. התקנה איכותית תוך שימוש במוצרים בעלי תו תקן, יבטיחו לכם חוויה מהנה ובטוחה.

 

ווילה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פקק של ביוב
בעלי מקצוע
מהי משאית ביובית?

למרות שסתימות ותקלות במערכת הביוב הן לא עניין שבשגרה בד"כ, הן עדיין חלק מחיינו. סתימות במערכת הביוב הביתית שלנו, מוציאות אותנו מהשגרה, ובמצבים כאלו- אנו ממהרים להזמין אינסטלטור שיפתור לנו

ידית פתיחה
בעלי מקצוע
איך עובדת מצלמה טרמית לאיתור נזילות?

נזילת מים בדירה היא מטרד לא נעים, בין היתר בגלל הצורך לקדוח בקירות או לשבור מרצפות על מנת להגיע לצנרת שבדירה ולבדוק היכן המקור של הנזילה. עם זאת, ישנן שיטות

נדל"ן בארה"ב
נדל"ן
ממה צריך להיזהר כשמשקיעים בנדל"ן בארה"ב?

אנשים רבים מצליחים לחסוך מידי חודש סכומים נאים ולצבור לאחר תקופה סכום נכבדים, אותם הם מחפשים כיצד והיכן להשקיע, כאשר אחת מאפשרויות ההשקעה המועדפות עלינו כישראלים, היא ההשקעה בנדל"ן. כך,

חדר אחסון משומש
לבית ולגינה
איך לבחור מחסן גינה יד שנייה

רוצים לקנות מחסן איכותי לגינה ויש לכם תקציב קטן? או שאתם פשוט אוהבים למחזר? יכול להיות שמחסן גינה מיד שניה הוא הפתרון המתאים לכם. לפני שתקנו מחסן משומש, אתם ודאי