חיפוש

רופא תעסוקתי מומלץ לצורך חוות דעת רפואית משפטית

חוות דעת רפואי משפטית של רופא תעסוקתי משמשת נפגעים עבור צרכים שונים. בין השאר, חוות דעת זו מסייעת בתביעות בעניין אובדן כושר עבודה שמוגשות נגד קרן הפנסיה, המוסד לביטוח לאומי וחברת הביטוח שמבטחת את הנפגע. בנוסף, חוות הדעת הזו משמשת בתביעות רשלנות רפואית מסוימות. במאמר זה תקבלו את כל הפרטים החשובים על מנת למצוא רופא מומלץ לצורך חוות דעת רפואית משפטית.

 

מהי חוות דעת רפואית משפטית?

חוות דעת רפואית משפטית היא מסמך שכותב רופא מוסמך ומקצועי. מסמך זה מתייחס למצב רפואי של אדם מסוים, מעריך את הנזק שנגרם לאדם ומסביר את הסיבות שהובילו לנזק זה. חוות דעת רפואית משפטית מסייעת לעורכי דין עבור שימושים משפטיים שונים ומהווה ראיה שמוכיחה את טענותיהם בתביעות שונות לרבות: תביעות רשלנות רפואית, תביעות ביטוח לאומי, תביעות ביטוח סיעודי ועוד.

במקרים רבים, חוות הדעת הרפואית משפטית משנה את המשפט ומשפיעה על תוצאותיו. בגלל חשיבותה הרבה של חוות דעת זו, הרופא שכותב אותה צריך להיות אדם אמין ומקצועי שמתמחה בתחום שבו נדרשת חוות הדעת ויודע כיצד לכתוב חוות דעת מקצועית ואיכותית.

 

מתי תזדקקו לחוות דעת רפואית משפטית של רופא תעסוקתי?

חוות דעת של רופא תעסוקתי מתאימה למקרים של תביעות מול גופים שונים בשל אובדן כושרו של אדם מסוים לעבוד. על מנת להגיש תביעה כזו נגד המוסד לביטוח לאומי, חברת הביטוח של הנפגע וכדומה, יש לקבל חוות דעת מרופא תעסוקתי שמעידה על כך שהפגיעה בניזוק מונעת ממנו לעבוד.

חוות הדעת לא כופה על המוסד לביטוח לאומי לפסוק על פי אחוזי הנכות המומלצים בה, אך היא גורמת לוועדה לקביעת אחוזי נכות להתכנס ומהווה שיקול משמעותי בהחלטתם ולכן יש לה חשיבות רבה.

ניתן לקבל מרופא תעסוקתי אישורים רפואיים שונים לרבות:

  • פגיעה בתאונת עבודה: רופא תעסוקתי יכול לאשר את קיומה של פגיעה מסוימת שנגרמה לעובד כתוצאה מתאונת עבודה או מחלה שהתעוררה עקב שהייה במקום העבודה.
  • אישור המשך העסקה: ניתן לקבל מרופא תעסוקתי אישור המשך העסקה.
  • פיצוי פיטורין: רופא תעסוקתי יכול לסייע לעובד שהתפטר עקב מצבו הרפואי לקבל פיצוי פיטורין.

 

כיצד תבחרו רופא תעסוקתי לצורך חוות דעת משפטית?

אם אתם מעוניינים בחוות דעת מקצועית ואיכותית, עליכם לבחור ברופא תעסוקתי מקצועי ומנוסה בכתיבת חוות דעת שטיפל במקרים דומים למקרה שלכם בעבר. מומלץ לשוחח עם לקוחות קודמים של רופא זה ולקבל פרטים על צורת העבודה, רמת המקצועיות ואיכות הכתיבה שלו.

ניתן למצוא רופא תעסוקתי בעזרת חברת פורום רופאים שתתאים לכם רופא תעסוקתי מקצועי ובכיר. היכנסו ל- https://www.forum-md.co.il וצרו קשר עם המומחים של פורום רופאים שיסייעו לכם ויעניקו לכם חוות דעת איכותית במהירות ובמקצועיות.

מתי תזדקקו לחוות דעת רפואית משפטית של רופא תעסוקתי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כיצד עורך דין להסכם גירושין יוכל לעזור
עריכת דין
כיצד עורך דין להסכם גירושין יוכל לעזור לך?

עורך דין לגירושין הוא איש מקצוע שמבין את כל מה שחשוב להכיר בדיני הגירושין. מאחר ואתם כמובן חדשים בתחום ולא מכירים את ההליכים והדינים המתאימים, עורך דין להסכם גירושין ילווה

מסלול רכיבה
אירועים
6 אטרקציות מתאימות לימי הולדת לגיל 8

חוגגים יום הולדת לילד או לילדה בני ה-8 ולא יודעים באלו אטרקציות כדי לבחור? קבלו 5 אטרקציות מתאימות לגיל זה לבנים ולבנות.   1 – מסיבת אוזניות מגניבה ילדים בני

טיפוח גינה עם כלים מוטורים
לבית ולגינה
כלי גינון מוטורים

בשנים האחרונות הובילו פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך להתפתחות של קטגוריות כלי גינון חדשות ובראשן כלי גינון מוטורים – מה שמחולל מהפיכה בענף.   מהו כלי גינון מוטורי? כלי גינון נטענים

איש מסתכל במשקפת
בעלי מקצוע
אינדקס עסקים לאתר פאשקעוויל

מחפשים לבצע שיתופי פעולה עם אנשי המקצוע המובילים והמומלצים ביותר? באמצעות אינדקס עסקים לאתר פשאקעוויל תוכלו לעשות זאת. כל הפרטים – במאמר הבא. יצירת שיתופי פעולה – הכרחי לצורך צמיחה