חיפוש

אילו תחליפי טבק ללא ניקוטין קיימים בשוק

ישנם המון אנשים שאוהבים מאוד לעשן קנאביס אך סולדים מעישון טבק – ואם לומר את האמת, בצדק.

בעבר אנשים כאלה היו בדילמה: האם לעשן את הפייסל עם הטבק שהם כל כך שונאים או לעשן ג'וינט נקי, דבר שלא מתאים לכולם? למרבה המזל, היום הדילמה הזו כבר לא קיימת.

בשוק קיימים מגוון תחליפי טבק מעולים ללא ניקוטין, וכל מה שתצטרכו לעשות זה לערבב את התחליף עם הקנאביס, לגלגל ולקחת לריאות.

 

יתרונות השימוש בתחליפי טבק

חסכוני יותר מפייסל נקי:

אמנם מחירי הקנאביס ירדו מאוד בשנים האחרונות, אבל עדיין קנאביס יקר הרבה יותר מטבק ומתחליפי טבק ולכן להשתמש בתחליף חסכוני הרבה יותר מגלגול של פייסל נקי.

 

טעם טוב יותר:

אם אתם לא אוהבים לעשן טבק – ערבוב של טבק בפייסל מוריד לחלוטין את ההנאה ופוגם בחוויית העישון, שכן לטבק טעם חריף המשתלט על טעמו העדין של הקנאביס. לעומת זאת, לתחליפים רבים אין טעם כה חזק וכך תוכלו ליהנות ברוגע מטעם הקנאביס.

 

אין ניקוטין וחומרים רעילים אחרים:

תחליפי טבק הם ללא ניקוטין, שהוא חומר ממכר ומזיק. בנוסף לכך, אין בתחליפים את החומרים הרעילים שמצויים בטבק. עם זאת חשוב לזכור שבכל זאת מדובר בפעולת עישון, ועשן הנכנס לריאות זה אף פעם לא בריא.

 

תחליפי הטבק המומלצים בשוק

אם הגעתם עד לכאן וודאי כבר השתכנעתם שערבוב עם תחליף טבק הוא הדבר הנכון עבור הפייסל וחוויית העישון שלכם. עם זאת, כשתרצו לקנות תחליף טבק תגלו שיש מגוון תחליפים מותגים. עשינו לכם סדר לגבי התחליפים המומלצים בשוק:

 

מיקסו – Mix

תערובת של צמחי מרפא מיובשים שיוצרו בעבודת יד. התערובות פותחו בסיוע מטופלים בקנאביס ומותאמים כדי לענות על הצורך של תחליף טבק לקנאביס. ישנן שתי תערובות מיקסו: הראשונה היא גולדן מיקסו המכילה מרווה, ליקוריץ, ווטיוור, דמיאנה, חסת בר, מרשמלו, עלי דפנה, רוזמין ובזיליקום; והשנייה היא גרין מיקסו המכילה ליקוריץ, נענע, חריע, דמיאנה, חסת בר, מרשמלו, עלי דפנה, כורכום ובזיליקום.

 

ריל ליף – Real Leaf

תערובת צמחים אורגנית ללא טעם לוואי המכילה המולין – צמח המסייע למערכת הנשימה. מה שטוב בתחליף זה הוא הבעירה האחידה שלו לאורך זמן והטעם הניטראלי שלא משתלט על טעם הקנאביס. האריזה החומה של ריל ליף מכילה תערובת מולין, מרשמלו ועלי פטל בעוד האריזה הלבנה מכילה תערובת דמיאנה, מולין, מרשמלו ועלי פטל.

 

ווינגמן – Wingman

תערובת שפותחה עבור מטופלים בקנאביס המכילה טרפנים הממקסמים את השפעת הקנבינואידים. לווינגמן ישנה תערובת המתאימה לזני סאטיבה, תערובת המתאימה לזני אינדיקה ותערובת הייבריד טבעית.

 

היכן ניתן לקנות תחליפי טבק?

רשת החנויות טבק עבודי מתמחה בשיווק מוצרי עישון ואידוי, וכן בתחליפי טבק. בטבק עבודי תוכלו למצוא את תחליפי טבק ממגוון סוגים ומותגים, וכן לקנות את כל המוצרים הנלווים לגלגול ועישון.

 

סיגריה מגולגלת

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שתי ראשים
בריאות
איך כדאי לטפל בבעיית חרדה חברתית

חרדות חברתיות עשויות להישמע כהפרעה שאינה נוראית, אבל בפועל, היא מהווה קושי איום ונורא על המתמודדים איתה. חשים באי-נוחו מתמדת, אולי אפילו רעידות וקושי לדבר כשאתם נמצאים סביב אנשים? בואו

אישה חולה
תביעות ורפואה
תהליך הגשת תביעת רשלנות רפואית

תביעת רשלנות רפואית הינה מצב שבו רופא אחד או יותר או גוף רפואי כל שהוא, או שניהם כאחד, נתבעים בגין פעולה רפואית רשלנית יחידה או מתמשכת, שגרמה נזרק למטופל. בעשורים

בניית אתר אינטרנט
עסקים
מה חשוב לזכור כשבונים אתר לעסק?

בעידן הדיגיטלי של היום, קיומו של אתר אינטרנט עסקי הוא חיוני עבור כל חברה המעוניינת לבסס את הנוכחות שלה באינטרנט ולהגיע לקהל רחב יותר. עם זאת, בניית האתר יכולה להיות