חיפוש

אטרקציות ופעילויות לבת מצווה

הגיע היום המיוחל של בתכם, ובת המצווה שלה מתקרבת בצעדי ענק. עם השנים הפך האירוע מחגיגה משפחתית וצנועה להפקה בסדר גודל של חתונה לכל הפחות, ועולם שלם של אטרקציות מוצע להורים המבולבלים. אך מהן האטרקציות הנכונות עבור האירוע המיוחל? זה כמובן תלוי במספר משתנים, ובחירה נכונה תהפוך את האירוע לבלתי נשכח.

 

בת מצווה? בת מצווש!

המערכון המפורסם של ארץ נהדרת הביא את המשפחה שרצתה לחגוג בת מצווה לילדתה, להוצאות של מיליונים כמו להצניחה ממסוק לאירוע דרך גג האולם, רקדניות מקצועיות וכו'. מעבר להומור, לא חסרות דוגמאות לאירועים גרנדיוזיים גם במציאות.

בטרם נגיע לשולחן התכנונים של מאורע חשוב ומרגש כל כך, חשוב לבצע תיאום ציפיות עם כלת השמחה, להבין את רצונותיה ולמצוא את האמצע בין מה שהיא רואה בעיני רוחה לבין האמצעים העומדים לרשותכם. ישנם מגוון מקומות המעניקים אפשרויות לפעילויות נהדרות לאירוע בת המצווה. אתר כזה למשל ניתן למצוא כאן https://ls-party.co.il.

 

עמדות הפעלה באירוע

עבור המשפחה המתרגשת והדודות שבאו מרחוק, מספיק לתת נשיקה ולאחל מזל טוב לכלת השמחה. אך האטרקציות שהן בגדר "התותחים הכבדים" שמורות באירוע מסוג זה לחברים מהכיתה ולבני גילה של כלת השמחה. באירועים רבים ניתן למצוא עמדות לצילום תמונות מצחיקות בסגנון "BUBBLE HEADS", בה ניתן להצטלם בתור דמויות שונות ומצחיקות כמו גיבורי על, נסיכות, או מתאבקים, כאשר את ראשן של הדמויות מחליפים הילדים.

ניתן למצוא למשל, גם עמדה של משקפי VR, מציאות רבודה, שבאמצעותם ניתן לטייל בטיולי ג'יפים, לבקר בספארי באפריקה ואפילו לגלוש בסקי.

 

מתקנים מתנפחים

מסתבר שאין גיל למתקנים מתנפחים, וגם בגילאי 12 ניתן להנות מהם, ועוד איך. הזמנת מתקנים מתנפחים, אם הדבר מסתדר מבחינה לוגיסטית, היא בגדר הימור בטוח להצלחת האירוע. הילדים משתוללים ומוציאים אנרגיה על המתנפחים, שמביאים מטעמם אנשי בטיחות השומרים עליהם במהלך השימוש במתקנים.

 

עמדות משחקים

בזמן שהמבוגרים נהנים מן הארוחה המוגשת להם ומשלימים פערים מהאירוע המשפחתי האחרון, הילדים יכולים ליהנות בחוץ ממשחקים שונים. עמדות משחקים כמו סנוקר, כדורגל שולחן או פינג פונג, עשויים להעסיק אותם לאורך זמן. לילדים בעלי החוש האלקטרוני יותר יש כמובן פתרונות אחרים- עמדות פלייסטיישן ושטיחי ריקוד עשויים להיות אטרקציה פופולרית ביותר שתשמח את הילדים.

 

רקדניות – כמובן!

אם במערכון של ארץ נהדרת עסקינן, רקדניות מביאות איתן אלמנט מרהיב שעשוי להיות בלתי נשכח. הן מכניסות אנרגיה מרעננת ומכניסות את האורחים וגם את הילדים לקצב. אם אנו מחפשים אטרקציה שגם תשמח את נערת בת המצווה, את חבריה וגם את האורחים המבוגרים- רקדניות הן פתרון נהדר ופרקטי.

 

לסיכום – בניית האירוע כמשפחה

בעולם שמנוהל על ידי הרשתות החברתיות והלחץ החברתי של תחילת גיל ההתבגרות, חשוב להגיע להסכמות בנוגע לאופי האירוע כדי למנוע מפחי נפש ובו בזמן לנסות ולהגשים את חלומה של הנערה ככל הניתן. זהו אירוע של פעם בחיים היוצר זיכרונות שנשארים עימנו, ובעיקר עם החוגגת, לשנים ארוכות. לכן מומלץ לבחור את האטרקציות לאירוע בקפידה ומתוך הבנה משותפת.

בת מצווה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מופע לאירועים
אירועים
האם כדאי להזמין סטנדאפיסט לאירועים

כל אירוע מורכב מכמה חלקים, שכל אחד מהם מהווה חלק חשוב מאין כמוהו להצלחת האירוע. עם החלקים שמהם בנוי האירוע ניתן למנות את המזון והמשקיות, את המקום שבו מתרחש האירוע,

דגמי יונדאי ראשית
רכב
יתרונות וחסרונות בדגמי יונדאי השונים

חברת יונדאי נחשבת לאחת מחברות הרכב המובילות בעולם, כאשר מדי שנה משווקת החברה דגמים חדשים. מהם היתרונות והחסרונות בדגמי יונדאי? להלן כל הפרטים.   יונדאי – הכירו את הדגמים החדשים

פירנצה
תיירות
מלונות בפירנצה

פירנצה השוכנת על נהר הארנו היא בירתה של מחוז טוסקנה באיטליה. מי שהייתה בעבר מרכז כלכלה וסחר מהחשובים באירופה, מהווה כיום את אחד היעדים הפופולאריים ביותר לנופשים באיטליה, בעיקר אלו