חיפוש

אנשים מספרים: מצב הרוח שלי השתפר פלאים לאחר שרכשתי קלנועית

אין ספק כי רכישה של קלנועית משפרת את איכות החיים ללא הכר. הלקוחות של חברת חשמלית ריידר מסבירים בדיוק כיצד הקלנועית שינתה את חייהם.

קלנועית – התחלה חדשה בחיים

רכישה של קלנועית עבור אנשים אשר סובלים מקושי בתנועה היא ההחלטה הטובה ביותר, זאת משום שמדובר בפתרון ניידות חשמלי יעיל וחסכוני, אשר איתו ניתן להתנהל ממקום למקום באופן מהיר וזה מבלי צורך לרכוש דלק או ביטוח כמו גם מבטל את הצורך בחיפוש חנייה – ולכן מדובר בפתרון תחבורתי מושלם.

רכישת קלנועית

מהם היתרונות של קלנועית?

באמצעות קלנועית ניתן להגיע לכל מקום כמו גם לחסוך את ההוצאות הכרוכות באחזקה של רכב ולכן מדובר בפתרון גם עבור אותם אנשים אשר רוצים להקל בהוצאות ולהגיע בצורה מהירה לכל מקום. אבל, לרוב משמשת הקלנועית כרגליים עבור אותם אנשים אשר מתקשים בתנועה ורכישה של קלנועית היא בגדר אירוע משנה חיים – לא פחות. בנוסף, הפעלת הקלנועית איננה מצריכה מיומנות מסוימות כמו גם רישיון נהיגה, זאת משום שמדובר בכלי רכב חשמלי וקטן אשר מהירותו מגיעה עד ל 14 קמ"ש לכל היותר. הפיתוחים שנעשו בעשור האחרון בתחום שינו  את כל מה שידענו לגבי קלנועית, זאת משום שכיום הן קלות, מהירות ובעיקר פשוטות מאוד להפעלה.

רכישה של קלנועית – רק באמצעות חברת חשמלית ריידר

 חברת חשמלית ריידר היא החברה המובילה בתחום זה למעלה משלושים שנה ומציעה מגוון עצום של אפשרויות לבחירה של קלנועיות כמו קלנועית זוגית, קלנועית לנוסע יחיד כמו גם פיתוח חדשני של החברה אשר הוא קלנועית מתפתחת. משיחות של לקוחות של החברה עולה כי הקלנועית לא רק גרמה להם לחוש טוב יותר, אלא מאפשרת לשמור על העצמאות החשובה כל כך לרבים כפי שמספרת ברכה שרעבי, לקוחה וותיקה של החברה  "הפיקה שלי החלה להישחק, והאורתופד ביקש שארד מהאופניים. לאחר שרכשתי קלנועית חשמלית ריידר הצלחתי להגיע לעבודה ובאופן עצמאי מבלי צורך להזדקק לחברים ובני משפחה" בנוסף, אחד היתרונות הגדולים של קלנועית חשמלית טמון בעובדה כי מדובר בחיסכון משמעותי בכסף ,כפי שמסביר הלקוח דמרי זכריה  "אני מבסוט מאוד, כי קודם לכן הייתי תלוי במשפחה ובילדים של לקחת ולהחזיר והייתי צריך להשתמש במוניות ספישל. אחרי שרכשתי קלנועית לא זקוק יותר מוניות ספישל יקרות, ובכך חסכתי כסף רב".  לקוח נוסף מספר כי הקלנועית שיפרה את מצב רוחו באופן דרמטי וזאת משום "שחשתי שאני כבר לא צריך יותר להיות תלוי באחרים, אלא יכול להיות עצמאי על אף שאני נכה. זה שינה לי לגמרי את החיים, והעלאה את מצר רוחי שהיה ירוד".

רוצים גם אתם להצטרף לעשרות הלקוחות המרוצים של חברת חשמלית ריידר? השאירו פרטים ונציג החברה יחזור אליכם בהקדם.

לאתר החברה:

https://nayadut.co.il

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אישה ישנה
בעלי מקצוע
ניקוי מזרנים בגבעת זאב

ניקוי מזרנים הוא מצרך מבוקש בירושלים וסביבותיה, כמו גם בשאר חלקי הארץ. מדוע, אתם תוהים? ובכן, מסתבר שגם תושבי ירושלים והאזור מבינים את חשיבות הפעולה הטריוויאלית הזו, ומעבר לכך- משכילים

חקירות מעמ
עריכת דין
ביקורת וחקירות מע"מ

ביקורת וחקירות מס ערך מוסף (מע"מ) הן חלק בלתי נפרד מנוף המס עבור עסקים. הליכים אלה, שנערכים על ידי רשויות המס כדי לוודא ציות ולאתר אי סדרים פוטנציאליים, יכולים להיות