חיפוש

האם חיתוך בטון מצריך כלים מיוחדים?

חיתוך בטון והתעסקות עם בטון בכלל הוא לא נושא שעובר במחשבותיו של האדם הממוצע. אך ברגע שיש צורך בשיפוץ או בניה, אנחנו מוצאים את עצמינו מתעסקים בעניינים שבעצם מעולם לא ידענו עליהם דבר. אז מה צריך לדעת כשמדובר על חיתוך בטון?

 

מתי יש צורך לחתוך או לנסר בטון?

מרבית המבנים בהם אנו מתגוררים עשויים מיציקות של בטון, המשולבות בקונסטרוקציות ממתכת חזקה על מנת להבטיח שהמבנה יישאר יציב וחזק, עם זאת, חיתוך וניסור בטון אלו פעולות שהאדם הממוצע לא נתקל בהם בשגרה. הצורך בביצוע עבודות אלו מתגלה במספר מקרים, לדוגמא – כאשר החלטנו לבצע שיפוץ בבית ועלינו להוריד קיר באמצע הבית מבלי לפגוע בקירות הסמוכים אליו. זוהי עבודה מדויקת יותר ממה שחושבת העין הבלתי מקצועית.

 

האם אלו דברים ברי ביצוע על ידי כלים ביתיים?

ובכל זאת, למרות שכולנו גרים בבתים העשויים באחוז ניכר מהם מבטון יצוק, על מנת להזיז קיר, לוותר עליו או לוותר על מבנה שלם, איננו יכולים לעשות זאת לבד. גם האדם המחזיק בביתו שלל מסורים לשימוש ביתי, לא מחזיק באמתחתו את הכלים הנכונים למלאכה זו. על מנת לבצע עבודה הכוללת חיתוך בטון יש צורך במסורים חזקים מאד, חדים מאד ומשתנים על פי סדר גודל של העבודה הנדרשת. ברוב הפעמים מדובר במסור שבו החלק הקודח עשוי מיהלום – שהוא כידוע החומר החזק ביותר שקיים בטבע.

 

אפשר להישאר בבית בזמן העבודות?

אמנם הכלים הם מקצועיים והעבודה מדויקת, אך הכלים כבדים מאד, יכולים להיות שיירים של העבודה שמתעופפים באוויר ויש צורך להיות ממוגנים כראוי על מנת לעבוד בסביבה זו. גם אם השיפוץ נעשה בחדר אחד של הבית ובוודאי אם העבודה נעשית על חלק נרחב יותר של אזור מגורים, על בני הבית להתפנות מהמקום בזמן העבודה עצמה. במידה והעבודה נעשית בחצר, לדוגמה שמדובר על שביל בטון או מבנה מחוץ לבית, יש אפשרות להישאר בבית מאחר והסכנה המדוברת היא ברדיוס הקרוב למקום העבודה עצמה.

 

מי בעל המקצוע שאותו אני צריך לחפש?

בעל המקצוע שאותו אנו מחפשים הוא פשוט אדם המתמחה בחיתוך וניסור בטון. אדם או חברה שמתמחה בנושא הזה ויש לה את הכלים הנכונים בטכנולוגיה החדשנית, יוכלו להעניק לכם את השירות המקצועי והנעים ביותר שתוכלו לבקש.

 

איך אפשר להיות בטוחים שבחרתי את האדם הנכון?

תקופה של שיפוצים היא בדרך כלל תקופה לא נעימה מבחינה מנטאלית. על מנת להיות בטוחים שבעל המקצוע שבחרתם יוכל לעזור לכם לעבור את התקופה, בצורה כמה שפחות טראומטית, יש לחפש אדם או חברה בעלת המלצות, אצל חברים או משפחה. כך תוכלו לוודא לגבי אמינות, מקצועיות, הגינות וחדשנות שאנו מחפשים בכל בעל מקצוע שנותן שירותיו.

חיתוך בטון

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אוכל כשר
תיירות
מה צריך לבדוק לפני שמזמינים נופש כשר בחו"ל

בעשורים האחרונים, ובעיקר בשנים האחרונות, הפכה הזמנת נופש בח"ל לעניין של מה בכך. בעבר הלא רחוק, עוד נאלצו מי שרצו להזמין נופש, לכתת רגליהם אל סוכני הנסיעות, לחכות בתור ולשמוע

רכב
רכב
מה חשוב לבדוק לפני מכירת הרכב לפירוק?

מכירת רכב לפירוק יכולה להיות החלטה נבונה כאשר עומדים בפני רכב שאינו כשיר יותר או זקוק לתיקון נרחב. עם זאת, לפני שתמשיך עם אפשרות זו, חיוני לשקול מספר גורמים כדי