חיפוש

טיפים לחיסכון בהוצאות מעבר הדירה

סיבות רבות ומגוונים יכולות להוביל להחלטה על מעבר הדירה שלכם.

לפעמים המניעים הם מצב כלכלי שהשתנה לטובה ומאפשר מעבר לדירה גדולה יותר, או הפוך – מצב כלכלי שהשתנה לרעה ומצריך מעבר לדירה קטנה יותר, הגדלת המשפחה להצורך במעבר הדירה למקום גדול יותר או דווקא גוזלים שעזבו את הקן והותירו חלל גדול מדי לא מנוצל, ואז מעבר הדירה יהיה למקום קטן יותר.

בכל אחד מהמקרים הוצאות מעבר הדירה עומדות על סכומים לא מבוטלים של כסף, ויצריכו מכם להשקיע כמה אלפי או עשרות אלפי שקלים רק בשביל להצליח לעבור.

אז בשביל שלא תצטרכו להכניס את הידיים עמוק מדי לתוך הכיסים, כתבנו לכם כאן כמה טיפים לחיסכון בהוצאות מעבר הדירה.

אז בואו נראה איך עושים את זה בצורה הכי נכונה ויעילה שיש.

 

מעבר הדירה – למה מדובר על כל כך הרבה הוצאות?

ההוצאות של מעבר הדירה עומדות על סכומים יחסית גבוהים, ואתם בוודאי שואלים את עצמכם מדוע. אז כשאנחנו מדברים על הוצאות שקשורות במעבר הדירה אנחנו לא מסתכלים נטו על יום ההובלה, אלא גם על רכישת הציוד לאריזה כמו קרטונים, נייר פצפצים, ניירות עיתון ועוד, גם על ההובלה עצמה וגם על הוצאות נלוות כמו רכישת ריהוט חדש ועוד. בדרך כלל כל הסיפור הזה מסתכם בכמה אלפי שקלים נאים, אבל אפשר בהחלט לצמצם אותם ולחסוך בעלויות.

 

טיפים לחיסכון בהוצאות מעבר הדירה

אז בואו נתחיל מהעניין המתבקש והגדול – הובלה בזמן מעבר הדירה. הובלה לשם מעבר הדירה היא אחת ההוצאות המרכזיות והמחיר שלה ייקבע בהתאם לכמות הארגזים שלכם, לכמות החפצים הכבדים ולשימוש בכלים כמו מנוף במידה ויש בהם צורך. מדובר כאן על סדרי גודל של בין 2,000 ש"ח ויכול לטפס גם ל-10,000 ש"ח ויותר – בהתאם לגודל הדירה ולכמות החפצים והארגזים.

כדי לצמצם עלויות בזמן מעבר הדירה בתחום ההובלה, כדאי קודם כל לא להשתמש בשירותים חיצוניים כדי לבצע פעולות שאתם יכולים לבצע בעצמכם. לדוגמה, אנשים רבים לפני מעבר הדירה נעזרים בשירותים של סבלות ואריזה מטעם חברת ההובלה, וחבל. ארגנו כמה חברים ובני משפחה, שלבו ידיים יחד ותוכלו לסיים עם משימת האריזה יותר מהר ממה שבכלל חשבתם – והופ, חסכתם כאן כמה מאות שקלים טובים. ואם אתם בכל אופן רוצים את השירותים האלו מחברת ההובלה, בחרו באחת שלוקחת מחירים סבירים עבור כל שירות. היכנסו לאתר של חברת פיקאפ לפרטים נוספים בכתובת: https://sopick.co.il.

 

אפשר לקנות גם יד שניה – זאת ממש לא בושה

מעבר הדירה לא חייב להביא איתו סימן גדול של התחדשות, וגם רכישה של חפצים יד שנייה יכולה לחלוטין להיות מהממת עבורכם. במקום לקנות ספה חדשה ב-5,000 ש"ח, נסו למצוא ספות שאתם אוהבים יד שנייה במחירים של חצי מהמחיר או פחות. שיהיה מעבר קל!

 

חיסכון

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חדר מלאה באבק
תופעות ואלרגיות
קרדית האבק מהי ומה הפתרון לזה

חלק ניכר מהאלרגיות המשפיעות לרעה ומשבשות את חייהם של אנשים הרגישים להן, נובע מהימצאותו של אבק הן בסביבה המיידית והן בקרבת האזורים שבהם מתנהלים חייו של הסובל מאלרגיות. הסימפטומים של

שטיחים
כללי
מה חדש בעולם השטיחים?

סוגי השטיחים אינם משתנים ומתחדשים, ישנם סוגים שהם טרנד חוזר או טרנד חולף. החידוש העיקרי הוא העיצוב שלהם. המאמר יפרט את החידושים האחרונים בעולם השטיחים.   השטיחים הפופולריים לשנת 2022

מתנות לאישה
מתנות
מתנות לאישה כבר קנית? המדריך לגבר

שוב הגיע יום ההולדת? יום הנישואין הפתיע אותך ואתה לא יודע מה לעשות? או שזה סתם יום רגיל שאתה מעריך את אשתך ואתה רוצה לקנות לה משהו מפנק, אבל לא