חיפוש

עשה ואל תעשה באתרי הכרויות

אתרי הכרויות יכולים להיות כלי מדויק ויעיל במיוחד למציאת בני זוג (מזדמנים או קבועים), אבל חשוב לדעת איך להשתמש בהם בצורה נכונה. כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם, ריכזנו כמה כללי "עשה ואל תעשה" באתרי הכרויות – המשיכו לקרוא כדי לדייק את מציאת הפרטנר הנכון. 

 

כללי "עשה" באתרי היכרויות אונליין

בעוד שישנם אתרי הכרויות מסוגים שונים אשר משרתים כל מיני מטרות משתנות, ישנם כללים מסוימים אשר רלוונטיים בכל סוגי האתרים למיניהם. הנה הם לפניכם:

כלל "עשה" באתר הכרויות הסבר
✅השקיעו בפרופיל שלכם הפרופיל הוא הדבר הראשון שאנשים יראו, אז חשוב שיהיה מעניין, מעודכן וכזה אשר מציג אתכם בצורה הטובה ביותר.
✅הוסיפו תמונות חשוב להוסיף תמונות ברורות, עדכניות ומחמיאות, ואם הפלטפורמה מאפשרת, כתבו כמה מילים בצמוד לכל תמונה.
✅שמרו על אותנטיות וכנות אל תנסו להציג את עצמכם בכל צורה שאתם לא ושלא מאפיינת אתכם, כי זה רק יגרום לאכזבות בהמשך הדרך כאשר נפגשים פייס טו פייס.
✅הפגינו פעילות ותגובתיות  אל תצפו לקבל מאצ'ים אם אתם לא מתקשרים עם אנשים אחרים, לכן שלחו הודעות לאנשים שמעניינים אתכם. הגישה של "קשה להשגה" פחות עובדת באונליין.

כללי עשה באתרי היכרויות אונליין

כללי "אל תעשה" באתרי היכרויות

כשם שישנם כללי "עשה" אשר רלוונטיים ברוב סוגי האתרים, ישנם גם כמה כללי "אל תעשה" אפילו ברורים יותר:

כלל "את תעשה" באתרי היכרויות הסבר
❌העלאת תמונות בעייתיות אל תעלו תמונות פרובוקטיביות, אלא אם הפלטפורמה מעודדת זאת ומיועדת לכך.  תמונות מהוות דרך סופר חשובה להעביר מסר על עצמכם, אז חשוב שהן יהיו ייצוגיות ומכבדות את עצמכם ואת הגולשים.
❌שליחת הודעות ישירות מדי אל תשלחו הודעות פתוחות, ישירות או מיניות מדי. באופן כללי, זה יכול להרתיע אנשים ולגרום להם להסיק שאתם מחפשים רק קשר מזדמן.
❌אל תתעלמו מאנשים אם מישהו שלח לכם הודעה, הקפידו להגיב, גם אם אתם לא מעוניינים בקשר. כמו שאתם לא רוצים שיתעלמו ממכם כי זה פוגע, התייחסו בהתאם לסביבתכם. פשוט עדכנו שמבחינתכם פחות רלוונטי, ותודו על הפנייה.
❌אל תתעצבנו אם לא מגיבים לכם זה קורה לכולם, וזה לא אומר שאתם לא ראויים למצוא אהבה, או שחלילה אתם לא אטרקטיביים.

כללי אל תעשה באתרי היכרויות 

כמה מילות סיכום על מציאת פרטנרים אונליין

בסופו של דבר, אוקיינוס הדייטינג של היום מציע כל כך הרבה אפשרויות עד שאנשים רבים פשוט מוצאים את עצמם מבולבלים. או אפילו מעבר לכך, מוצאים את עצמם מתמכרים ל-swipe ימינה ושמאלה בטינדר. זה נכון, יש בימינו לא מעט אופציות של היכרויות באינטרנט, וזה יכול לבלבל. אבל, יש באפשרותכם לייעל נכון יותר את התהליך הזה של מציאת פרטנרים.

בסופו של דבר, הכול מתחיל ונגמר במציאת הפלטפורמה הנכונה ובהגדרת הצרכים שלכם. כאשר אתם עורכים תיאום ציפיות מול עצמכם, קל יותר לבחור את פלטפורמת ההיכרויות שבה תחפשו פרטנרים מזדמנים או קבועים.

עשה ואל תעשה באתרי הכרויות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פקק של ביוב
בעלי מקצוע
מהי משאית ביובית?

למרות שסתימות ותקלות במערכת הביוב הן לא עניין שבשגרה בד"כ, הן עדיין חלק מחיינו. סתימות במערכת הביוב הביתית שלנו, מוציאות אותנו מהשגרה, ובמצבים כאלו- אנו ממהרים להזמין אינסטלטור שיפתור לנו

חוקרים פרטיים
חקירות
באילו חקירות עוסקים חוקרים פרטיים?

לחוקרים פרטיים, העטופים לרוב במסתורין ותככים, תפקיד מכריע בחשיפת מידע ובפתרון מקרים מסוגים שונים. מביצוע מעקבים ועד בדיקות רקע, חוקרים פרטיים מציעים מגוון רחב של שירותים הנותנים מענה לצרכים של

מופע לאירועים
אירועים
האם כדאי להזמין סטנדאפיסט לאירועים

כל אירוע מורכב מכמה חלקים, שכל אחד מהם מהווה חלק חשוב מאין כמוהו להצלחת האירוע. עם החלקים שמהם בנוי האירוע ניתן למנות את המזון והמשקיות, את המקום שבו מתרחש האירוע,

עריכת דין
אילו מסלולי מחיקת חובות קיימים?

התמודדות עם חובות עצומים יכולה להיות מצב מאתגר ומלחיץ עבור אנשים פרטיים ועסקים כאחד. עם זאת, ישנם מספר מסלולים להפטרת חובות זמינים כדי להקל על הנטל הכלכלי ולמצוא דרך להתחלה