חיפוש

שיפוץ לאחר שריפה – כל מה שכדאי לדעת

שיפוץ לאחר שריפה הוא תהליך מעט שונה מתהליך רגיל של שיפוצים. בין אם הבית שלכם נפגע בשריפה, או העסק שלכם, תצטרכו לדעת כיצד לעבוד נכון מול חברות הביטוח ובמקביל – לשקם ולשפץ את המבנה מבפנים ומבחוץ לאחר נזקים שגרמה השריפה. איך תדעו מה התהליך המהיר והיעיל ביותר עבורכם?

אם חלילה ביתכם, או העסק שלכם נפגע משריפה, שנגרמה בגלל פעולת איבה – מס רכוש יהיה הגורם אליו תפנו לקבלת פיצויים.  אם השריפה נגרמה מכל סיבה אחרת – תצטרכו לפנות אל חברת הביטוח שלכם ואז גובה הפיצוי יהיה תלוי בפוליסה שלכם.

גם אם חברת הביטוח שלחה שמאי להערכת הנזקים – כדאי לפנות אל שמאי נוסף, בלתי תלוי שיגיע מטעמכם. לאחר ביקורו – השמאי יקבע את גובה הפיצויים המגיעים לכם ואת סוגי השיפוצים הרלוונטיים.

איזה סוג של נזקים לאחר השריפה אפשר לתקן?

שריפות יכולות לגרום לסוגים שונים של נזקים למבנה: החל מחלקי מבנה שעלו באש ונהרסו וכלה בריח חריף של פיח שנדבק לקירות הבית.

כתמי פיח אינם נשטפים במים, אלא נכנסים לעומק הקיר וקשה מאוד לנקות אותם.

זוהי רק דוגמה אחת לנזקי שריפה שמחייבים להיעזר באנשי מקצוע מומחים המבצעים עבודות שיפוצים בחולון.

חברה המשקמת מבנים לאחר שריפה, עורכת בדיקה והערכה של הנזקים לפני תחילת העבודה. לאחר מכן, יערכו טופס המפרט את כל השלבים הדרושים לשיקום הבית.

אם נגרמו נזקים למבנה, יש להזמין גם קונסטרוקטור לצורך בחינה של הנזקים והצעת פתרונות.

מבנה דלוק

שלבי השיפוץ לאחר השריפה

  • הצעד הראשון שיעשה צוות השיקום יהיה מניעה של נזקים נוספים.
  • בהמשך – יבוצע פינוי של חלקי מבנה ותכולת הבית שנהרסו בשריפה ומהווים מפגע.
  • ייבוש המבנה ושיקום התשתיות הבסיסיות, כמו חשמל וכו'.
  • ניקוי הפיח, טיהור האוויר ותחילת עבודות השיפוץ המוכרות כמו טיח, ריצוף וכו'.

שלב הטיפול בפיח הוא אחד השלבים החשובים, שיש לטפל בהם גם במבנים שלא נפגעו ישירות מהשריפה. ניקוי הפיח נעשה באמצעים ייחודיים, שבלעדיהם כתמי הפיח עלולים לחזור ולהופיע על החלק המטופל.

כמה עולה שיפוץ מבנה לאחר שריפה?

המחירים משתנים בהתאם לרמת הנזקים שנגרמו בשריפה. כך למשל מחיר של ניקוי פיח וצביעה יהיה בין 500 ל – 1000 ש"ח למטר מרובע, לעומת שיקום נזקים כבדים מאוד, שמחירו יכול להגיע גם לכמה אלפי שקלים לכל מטר מרובע. בהתאם לחומרת הנזק – שיקום לאחר שריפה יכול להימשך מספר חודשים.

חשוב מאוד להיעזר באנשי מקצוע מומחים ומנוסים, שידעו להעריך נכונה את צרכי המבנה, לבחור את דרכי הטיפול המתאימות והחומרים הנכונים ולהחזיר את המבנה למצב הרצוי.

חברת נתנאל שיפוצים מציעה לכם צוות מקצועי, מנוסה ואמין, זמני הגעה מהירים, יחס אדיב ועבודה עם צוות מיומן, שעבר הכשרה מקצועית וערוך לעמוד לרשותכם לאורך כל הפרויקט.

עבודת הצוות מבוססת על תכנית עבודה מסודרת, הצבת יעדים ועמידה בזמנים.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת ולתת לכם מענה, ייעוץ ושירות.

צרו איתנו קשר בטלפון: 052-912-0124 ונתחיל לטפל בבית שלכם!

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הגיינת פה
כללי
סודות לשמירת היגיינת הפה

הפה נחשב לכרטיס הביקור הגופני שלנו. כשנפגוש אדם זר ונחייך בנימוס, או בפגישת עבודה פנים אל פנים, הדבר הראשון אליו ישימו לב הוא הפה שלנו. היגיינת הפה חשובה מאוד גם

עורך דין ירושות
עריכת דין
4 דרכים לערוך צוואה

במהלך החיים אנחנו צוברים רכוש. במסגרת הרכוש הזה ניתן למנות נכסים שונים, סכומים כספיים, מתנות ומוצרים שרכשנו. הרכוש הזה הוא שלנו עד יום מותנו. כתוצאה מכך, יש לנו זכות עליו.

לובי במלון
תיירות
בפסח הזה כולם כבר יודעים לאן טסים

באתר קושר בוקינג תוכלו להתרשם ממגוון רחב של חבילות המותאמות בדיוק למגזר הדתי, כך שגם אתם תצטרפו לעשרות אלפי הישראלים אשר כבר עכשיו מתכננים את החופשה הבאה שלהם בחג הפסח.