חיפוש

אופנת הקיץ: טיפים לבחירת בגדים קלים ונוחים

הקיץ מתקרב אלינו בצעדי ענק וזה הזמן הטוב ביותר להכין את הארון שלנו לקראת עומסי החום שצפויים להתקיים. אם אתם רוצים לסבול קצת פחות מחום בחודשים הקרובים, כדאי לכם להישאר אתנו ולהכיר את 4 הטיפים החמים ביותר (או אולי בעצם הצוננים?) שיאפשרו לכם לבחור בבגדים קלילים ונוחים שיעבירו את הקיץ במקסימום נוחות ומינימום הזעה.

 

הטיפ ה – 1: תבחרו בבגדים מבדים טבעיים בלבד

כל מומחה באופנה יגיד לכם שעדיף להימנע מרכישה של בגדים שעשויים מבד סינטטי. שכן, אלה גורמים לגוף שלנו להזיע יתר על המידה. בחירה בבגדים שעשויים למשל מכותנה, יאפשרו לכם להרגיש הרבה יותר בנוח. אנו ממליצים לכם לנסות כבר עכשיו לצאת לסיבוב קצר בשכונה עם בגד סינטטי ולאחר מכן, להחליף לבגד מכותנה. אתם תרגישו בהבדל בן רגע, בוודאות.

בדים טבעיים

הטיפ ה – 2: תרכשו בגדים במותגים מוכרים

אי אפשר לכתוב מדריך שיהפוך את הקיץ שלכם לאופנתי וצונן מבלי להציג בפניכם את הטיפ החשוב ביותר. מי מכם שקראו את הכותרת שלעיל וודאי מבינים שאנחנו מציעים לכם להיכנס ממש עכשיו לאתר של H&M. שכן, מדובר במותג שידוע באיכות שלו.

יש מבחר עצום של בגדים ממוחזרים שעשויים מחומרים טבעיים. כך שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם מבלי לשבור את הראש (נגלה לכם שכניסה אל האתר תאפשר לכם ליישם גם את 2 הטיפים הבאים בקלות ומבלי לערוך סלקציה).

 

הטיפ ה – 3: תעדיפו בגדים רחבים על צמודים

תשאירו את הטייצים והבגדים הצמודים בארון. שכן, אלה צפויים לגרום לכם לסבל. יציאה אופנתית בימי הקיץ יכולה לבוא לידי ביטוי תוך בחירה באוברולים קצרים ורחבים, גופיות עם פתח צד רחב והרשימה עוד ארוכה. אז תעשו לעצמכם טובה ותשמרו את הבגדים הצמודים לאימון ספורטיבי או לימי החורף הקרים.

בגדים רפויים כדי צמודים

הטיפ ה – 4: תשאירו את הבגדים השחורים בארון

מי מכם שהסתכלו על מדפי החנויות, וודאי שמו לב שבגדי הקיץ מאופיינים בצבעים בהירים, למשל:

  • ירוק מנטה
  • תכלת
  • ורוד
  • לבן

יש לכך סיבה. שכן, זה ידוע שצבעים כהים כמו חום ואפור מושכים אליהם שמש ומחממים את הבד. אם יש לכם במקרה בגדים קיציים בצבעים אלו, כדאי שתשאירו אותם בצד. שכן, גם אם הם יהיו אווריריים במיוחד, הם יעלו את טמפרטורת הגוף שלכם ויגרמו לכם לסבול מחום – מצב שאתם מן הסתם רוצים להימנע ממנו.

 

השורה התחתונה – תארגנו לעצמכם מלתחת קיץ חדשה

עכשיו אתם יודעים מה הם הטיפים החשובים ביותר שיאפשרו לכם לבחור בגדים נוחים וקלילים לקיץ, כך שעליכם רק ליישם אותם וליהנות מקיץ קליל ונעים. נזמין אתכם להעביר את המידע לחברים ומי שסובלים מחום, כדי שהם יוכלו להקל על עצמם באופן משמעותי בקיץ הקרוב.

אופנת קיץ

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מזל טוב
אירועים
אטרקציות לימי הולדת 50

חגיגת יום ההולדת החמישים הוא אולי אחת החגיגות המשמעותיות ביותר בחייו של האדם הבוגר. ביום ההולדת החמישים, האדם נמצא בשיא כוחו ובשיא היכולות שלו. לרוב, שנות החמישים מהוות את השנים

בית אבות
עריכת דין
מהי תביעה לגמלת סיעוד?

אדם שיגיע למצב סיעודי, בין אם בשל מצב רפואי או זקנה, לא יוכל לעבוד ולהרוויח כסף בכוחות עצמו ולכן יזדקק לעזרה של ביטוח לאומי. בדיוק עבור מקרים אלה קיימת גמלת

נדל"ן בארה"ב
נדל"ן
ממה צריך להיזהר כשמשקיעים בנדל"ן בארה"ב?

אנשים רבים מצליחים לחסוך מידי חודש סכומים נאים ולצבור לאחר תקופה סכום נכבדים, אותם הם מחפשים כיצד והיכן להשקיע, כאשר אחת מאפשרויות ההשקעה המועדפות עלינו כישראלים, היא ההשקעה בנדל"ן. כך,