חיפוש

איך לעצב את הסלון בצורה מרשימה וחסכונית?

תקופת הקורונה גרמה לנו להבין שהגיע הזמן לעצב את הסלון מחדש. שכן, היינו ספונים בבתים לתקופה ממושכת וכל מה שהיה לנו לעשות זה לשכב על הספה בסלון, להניח את הרגליים על ההדום ולעבור על כל הסדרות והסרטים שיש לנטפליקס להציע.

העניין הוא שמדובר היה בתקופה כלכלית לא פשוטה עבורנו, כך שעלה הצורך לעצב את הסלון באופן מרשים שהוא גם חסכוני. אם המצב זהה גם אצלכם, כדאי שתקראו את המדריך הנוכחי ותגלו איך אפשר לשלב בין השניים בקלות.

 

תכירו תחילה את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך לעצב את הסלון בצורה מרשימה וחסכונית, עליכם להכיר תחילה את מי שעומדים מאחורי המדריך הנוכחי. שכן, מדובר באנשים שיש להם ידע מעמיק בתחום. הם ביצעו בתקופת הקורונה החלפה של מרבית מהרהיטים שלהם במינימום הוצאה.

אם אתם תוהים איך הגענו אליהם, נציין בפניכם כי הם השוויצו במראה החדש של הבית כשהעלו תמונות של לפני ואחרי לקבוצות פייסבוק שונות שאנו עוקבים אחריהם. כתבנו להם הודעה וביקשנו לדעת אם הם עשו זאת. לשמחתנו, הם הסבירו לנו שלב אחר שלב את ההליך, כך שיכולנו לא רק ליישם אותו בעצמנו, אלא גם לכתוב עליו מדריך.

 

איך לעצב את הסלון בצורה מרשימה וחסכונית? השלב ה – 1

השלב הראשון מצריך מכם לבצע בירור מקיף אודות חנויות רהיטים שיאפשרו לכם למצוא בה מגוון רחב של רהיטים לסלון. שכן, יש חנויות שיש בהן רק ספות או רק שולחנות. אתם צריכים שיהיה לכם הכול מרוכז במקום אחד. אנו מציעים לבדוק כמה חנויות מסיבה מסוימת שתתגלה בפניכם בהמשך.

האנשים שסייעו לנו בבחירת המדריך חסכו לכם את השלב ה – 2 (כך שתוכלו לדלג עליו אם תרצו) וביקשו להציג בפניכם את החנות הטובה ביותר שמרכזת את כל הרהיטים. זו כתובתה: https://lilach-rahitim.co.il.

 

איך לעצב את הסלון בצורה מרשימה וחסכונית? השלב ה – 2

בשלב זה אתם צריכים לערוך חיפוש מקיף אודות החנויות שמצאתם בשלב הראשון. אתם צריכים בעצם לקרוא חוות דעת שנכתבו על החנויות שמצאתם ולבחור בסופו של דבר את החנות שקיבלה את הדירוג הגבוהה ביותר או את חוות הדעת הטובות ביותר. ניתן לקרוא חוות דעת כאלו בפלטפורמות הבאות:

  • גוגל
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

 

איך לעצב את הסלון בצורה מרשימה וחסכונית? השלב ה – 3

בשלב השלישי עליכם לבחור את החנות המתאימה ביותר עבורכם ולהכין תקציב מראש שאתם צפויים לעמוד בו. לאחר שיהיה לכם את התקציב, אתם צריכים לעבור על כל הפריטים שדרושים לכם ולחשב איך תוכלו לעצב את הסלון באופן מרשים שהוא חסכוני ותואם לתקציב.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תעצבו את הסלון בצורה מרשימה וחסכונית. אנו מאחלים לכם שתצליחו ליישם את הליך זה ושיהיה בהצלחה.

לעצב את הסלון

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דלת איכותית
לימודים
מה לעשות אם נתקעתם מחוץ לבית

אין הרבה דברים שעלולים להיות מרגיזים כמו לעמוד מול דלת הבית שלכם ולהבין שאתם לא יכולים להיכנס. יכולות להיות אינספור שבגללן אתם עלולים למצוא את עצמכם בסיטואציה הזאת, ונשאלת השאלה

כדורסל
בעלי מקצוע
אבנר קופל ותרומתו לענף הכדורסל הישראלי

אבנר קופל נחשב לאחד מאבני היסוד של הכדורסל הישראלי, לאור שורה ארוכה של תפקידים אותם מילא בהצלחה. במאמר הבא תוכלו להכיר לעומק את האיש אשר נחשב לאגדה עוד בחייו, כל

ביטוח אחריות מקצועית
ביטוחים
מה הוא ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים?

ביטוח אחריות מקצועית, המכונה גם ביטוח טעויות והשמטות, הוא סוג ביטוח המעניק כיסוי לאנשי מקצוע המעניקים ייעוץ או שירות ללקוחות. בישראל ביטוח אחריות מקצועית חשוב במיוחד למהנדסים, האחראים על תכנון