חיפוש

בייבי בום: מה קונים לאמא טרייה?

מזל טוב! ילדתם בשעה טובה ועכשיו הרך הנולד החמוד שלכם נם בשלווה בעריסה. אתה מתבונן באשתך האמיצה שעברה בשלום את הלידה ויודע שמגיע לה משהו מיוחד. למה שלא תנצל את הדקות השקטות כדי לחמוק אל מסך המחשב ולהזמין בקליק תליון חיבוק של אמא ותוך זמן קצר היא תאיר את פניה בחיוך רחב כשתראה את המתנה המושלמת שלה.

 

מתנה לאמא טרייה

עייפות מעורבת בשמחה גדולה הינו תמהיל מיוחד במינו של הורים טריים. אישתך נשאה ברחמה במשך תשעה חודשים את הרך הנולד וכעת הוא נרדם בשלווה בזרועותיך. היא העניקה לך בן או בת קטנים ויפים כל כך, ומגיע לה מתנה מכל הלב שמוכיחה את אהבתך. המתנה היפה ביותר שתוכל להעניק לה הינו תליון חיבוק של אמא כדי שהיא תוכל להשוויץ בגאווה על הפיכתה לאם.

 

תליון חיבוק של אמא

התליון המיוחד שלנו לאמא הטרייה עשוי מזהב צהוב 14 קראט בצורת אמא המחבקת את תינוקה, ולב שניתן לחריטה בהתאמה אישית. התליון מוצע למכירה במחיר מיוחד ששווה לחטוף מן המדף. המשלוח הינו חינם ומגיע תוך חמישה ימי עסקים. זו המתנה מושלמת לאישה שאתה אוהב שהיא לא תרצה להסיר לעולם. ניתן גם להשיג שרשרת ילדים בן או בת.

 

איך מזמינים?

אם הינכם תושבי באר שבע והסביבה, תוכלו לקפוץ ולבקר אותנו בחנות שלנו בעיר העתיקה, ואם אתם גרים מעט רחוק יותר תוכלו להכנס לאתר האינטרנט שלנו ולקנות תכשיטים אונליין, להתרשם משפע התכשיטים המיועדים לגברים ונשים, לבחור את המועדף עליכם ולהזמין בקליק אחד. שירות המשלוחים שלנו אמין ומהיר וניתן גם להחזיר אם התחרטתם.

 

מה תוכל למצוא אצלנו?

באתר שלנו ובחנות אשר בבאר שבע תוכל למצוא מגוון עצום של טבעות, עגילים, צמידים ושרשאות הקולעים לטעם ולסגנון של כל אישה. אלגנטיים, מקוריים, קלאסיים וייחודיים, משובצי אבנים וזהב. תוכל לאפשר לה לבחור לעצמה את התכשיט האהוב עליה או להפתיע אותה, כך או כך, זוהי דרך נוצצת במיוחד להוכיח את אהבתך.

 

קצת עלינו

בשנות השבעים עלה ניסים חביב ז״ל, צורף אומן מטוניסיה, ופתח בבאר שבע חנות לממכר תכשיטים, כאשר בנו ראובן ונכדו מאור שהנו יהלומן מוסמך ממשיכים את המסורת המשפחתית זה חמישים שנה. כל התכשיטים מיוצרים בארץ מחומרי הגלם הטובים ביותר, וניתנים גם להתאמה אישית על פי בקשה. נשמח לראותכם בחנות הותיקה שלנו בבאר שבע או דרך המסך בחנות האינטרנטית שלנו.

 

לסיכום

אמא טרייה, מאושרת ועייפה, תרגיש מוערכת ואהובה במיוחד לנוכח מתנה מיוחדת כמו תכשיט שנקנה במיוחד עבורה. כך תוכל להוכיח את אהבתך באמצעות מתנה מיוחדת ומקורית שהיא לא תרצה להסיר ותענוד בגאווה. אז כל מה שעליך לעשות זה לבחור, להקליק, והמתנה המיוחדת שלך כבר בדרך אליה, מזל טוב!

מארז

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
גריל גז כמו שתמיד רציתם

המעבר לבית חדש שיש בו גם גינה גדולה תמיד מעורר את התהייה האם לא הגיע הזמן לקנות כבר עכשיו גריל גז משוכלל ויפה. האמת היא, שאם גם אתם תמיד הייתם

בית אבות
עריכת דין
מהי תביעה לגמלת סיעוד?

אדם שיגיע למצב סיעודי, בין אם בשל מצב רפואי או זקנה, לא יוכל לעבוד ולהרוויח כסף בכוחות עצמו ולכן יזדקק לעזרה של ביטוח לאומי. בדיוק עבור מקרים אלה קיימת גמלת

אבו דאבי
תיירות
מהם המקומות באבו דאבי שלא כולם מכירים

אבו דאבי ואיחוד האמירויות מפורסמות ברחבי העולם בימים אלה ואנחנו מבינים למה. מטרופולין מודרני, נוף מדברי מדהים, מסעדות ברמה עולמית, אירועים גלובליים, יעדי קניות מרשימים ומה שביניהם, זה די נהדר.