חיפוש

לא רק לילדים: 4 אטרקציות למבוגרים במרכז

בתקופה האחרונה תרנו אחר אטרקציות שונות שיאפשרו לנו לפרוק אנרגיה וליהנות מכמה רגעים לבד שישכיחו מאתנו את הצרות של העבודה והבית. הגענו אל מעל ל – 20 אפשרויות שונות שמתאימות למבוגרים בלבד וניסינו לא מעט מהן.

עכשיו, אחרי שחזרנו עם כל המסקנות בנושא, החלטנו להוציא סדרת מדריכים שתציג בפני כל דורש את האטרקציות הטובות ביותר למבוגרים בלבד. אנו זמינים אתכם להישאר אתנו במדריך הנוכחי והראשון בסדרה שיציג בפניכם את 4 האטרקציות הטובות ביותר שמצאנו במרכז הארץ.

 

האטרקציה שהגיעה אל המקום ה – 1: אקסטרים בשטח עם טרקטורונים

אם קראתם את הכותרת שלעיל, וודאי שמתם לב כי דירגנו את 4 האטרקציות הנבחרות. זו שנבחרה להיות במקום הראשון תפסה את המקום המכובד בגלל שהיא אפשרה לנו לקבל שעה של שקט.

שעה שבמהלכה רכבנו בשטחים פתוחים על טרקטורון ונהנו מכל רגע. אם האטרקציה הזו מתאימה לכם, כדאי שתדעו שתוכלו לקחת בה חלק. תצטרכו להגיע אל רחוב רבי עקיבא 6 באלעד ולשריין לעצמכם טרקטורון לרכיבה עצמאית.

מְשִׁיכָה

האטרקציה שהגיעה אל המקום ה – 2: מתחמי נינג'ה

אי אפשר לכתוב מדריך מקיף על אטרקציות במרכז הארץ ולא להציג בפניכם את מתחמי הנינג'ה השונים. יש לא מעט סניפים של אטרקציות מסוג זה במרכז, כך שתוכלו לבחור את המקום הקרוב אליכם ביותר. אנחנו בחרנו להגיע אל נינג'ה פרו בתל אביב (יש להם סניף נוסף ברעננה). מדובר במתחם הנינג'ה המאובזר ביותר שראינו ואנו ממליצים עליו בחום.

 

האטרקציה שהגיעה אל המקום ה – 3: כדור פורח

עד לא מזמן חשבנו שאין דבר יותר מהנה מלראות את העולם מלמעלה, בעת ההמראה של המטוס. היום אנחנו מבינים שטעינו. כשעלינו על הכדור הפורח שנמצא בפארק גני יהושוע בתל אביב, הבנו שניתן לראות את הנוף מסביב באופן סטטי ומעמיק. אם אין לכם פחד גבהים, כדאי שתעלו על הכדור ותראו את תל אביב ממעוף הציפור.

 

האטרקציה שהגיעה אל המקום ה – 4: הכנת בירה במבשלה

האטרקציה הרביעית תאפשר לכם ליהנות מזמן איכות עם חברים, משפחה או קולגות. מדובר בעצם ביום היכרות מעמיק עם הבירה. ברגע שתגיעו אל המבשלה, אתם תוכלו ליהנות מטעימות של בירות שונות שמכינים במקום.

לאחר מכן, תוכלו להכיר מקרוב את הליך ההכנה ואף להתנסות בו. אנחנו הזמנו את הקולגות שלנו וחזרנו לאחר מכן למשרד שיכורים ושמחים. נציין כי יש מגוון רחב של מבשלות במרכז שישמחו לקבל אתכם. אנחנו לקחנו חלק במבשלה תל אביבית, אבל אתם יכולים לבחור את זו הקרובה אליכם ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את האטרקציות הטובות ביותר למבוגרים במרכז. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שנשאר לכם רק לבחור את זו המתאימה לכם ביותר. נאחל שתיהנו מכל רגע!

יְלָדִים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דגמי יונדאי ראשית
רכב
יתרונות וחסרונות בדגמי יונדאי השונים

חברת יונדאי נחשבת לאחת מחברות הרכב המובילות בעולם, כאשר מדי שנה משווקת החברה דגמים חדשים. מהם היתרונות והחסרונות בדגמי יונדאי? להלן כל הפרטים.   יונדאי – הכירו את הדגמים החדשים

צביעת דירה
שיפוצים ובניה
שיפוץ הבית – עשה ואל תעשה

שיפוץ בית צריך להיות מתוכנן ומדויק כדי לעמוד בתקציב ולהשיג את התוצאות הרצויות. בדרך כלל כשמתחילים שיפוץ לא תמיד יודעים כיצד הוא ייגמר, ולכן יש לכך חשיבות רבה. המאמר יעסוק