חיפוש

כיצד עורך דין לתעבורה יסייע במקרים של נהיגה בשכרות?

כאשר אנחנו מגיעים למאבק משפטי כלשהוא, כדאי מאוד שיעמוד לצידנו אדם מקצועי עם ידע וניסיון במערכת המשפט – עורך דין. זה נכון לכל סוגי העבירות, וזה נכון בפרט לעבירות תעבורה ועבירות של נהיגה בשכרות. 

במקרה שנתפסתם נוהגים תחת השפעה של משקה אלכוהולי מעל לרמה המותרת הקבועה בחוק, אתם עומדים בפני סיכון של כל מיני סנקציות עליכם ועל האפשרות החוקית שלכם לנהוג. עורך דין שייצג אתכם עשוי לשפר את מצבכם.

 

מה העונש על נהיגה בשכרות?

העונש המירבי הקבוע בחוק על עבירה של נהיגה בשכרות במקרה ולא הייתה עבירה קודמת בשנה האחרונה, הוא שנתיים של פסילת רישיון הנהיגה. במקרה והיה מקרה של נהיגה בשכרות בשנה החולפת, הפסילה יכולה להגיע גם עד ל-4 שנים. עם זאת, אדם המיוצג על ידי עורך דין מקצועי ומיומן, ככל הנראה לא יקבל את העונש החמור ביותר.

בעוד שהשופטים לא נוטים לראות בעין יפה נאשמים שלא נעזרים בייצוג משפטי, עורך הדין יודע כיצד להתנהל בבית המשפט, כיצד לטעון טענות בשפה ובהיגיון ממשלתי, וכיצד לא ליפול בלשונו, וכך ייתכן כי העונש שתקבלו יהיה מופחת מהעונש המירבי שנקבע בחוק.

 

ביטול פסילה מנהלית

במקרה ואדם נמצא נוהג בשכרות, קצין משטרה יכול לפסול את הרישיון שלו פסילה מנהלתית המוגבלת בזמן. לרוב יהיה מדובר על פסילה מנהלתית של כ-30 יום במקרה של נהיגה בשכרות, אם כי קצין המשטרה יכול לקבוע גם תקופה ארוכה יותר של 60 יום ולעיתים אפילו 90 יום של פסילה מנהלתית, עוד לפני שהגעתם לבית המשפט ונקבע לכם העונש על העבירה שבה אתם חשודים.

עורך דין מקצועי העוסק בתחום יודע האם כדאי לפעול לביטול הפסילה המנהלתית מבחינת האסטרטגיה שלכם אל מול בית המשפט. עורך הדין גם יכול לסייע בביטול הפסילה המנהלתית אם הוא יגיע למסקנה שזה ייטיב את מצבכם.

 

תקיפת מכשיר הינשוף

אחת האסטרטגיות של עורכי דין לענייני תעבורה להתמודדות אל מול האשמות של נהיגה בשכרות, היא לתקוף את אמינותו של מכשיר הינשוף. עורך הדין יחפש כל שביב של רמז על כך שהבדיקה שבוצעה במכשיר היא לא מהימנה. לדוגמא, עורך הדין יחפש מקרים בהם המכשיר הניב תוצאה שגויה, או יראה שהמכשיר לא כויל כהלכה לפי הזמן הנדרש לכך בחוק.

בנוסף, עורך הדין יכול ללכת על קו הגנה המתבסס על הדרכה שגויה של השוטר בעת הבדיקה על האופן שבו יש לבצעה. אם השוטר לא הדריך אתכם כראוי – הדבר יפעל לטובתכם.

 

עבירה ראשונה

כאשר מדובר על עבירה ראשונה של נהיגה בשכרות, מן הסתם עורך הדין ידגיש זאת. בית המשפט עוסק בעיקר במניעה של המקרים הבאים של נהיגה בשכרות, ועורך הדין יכול לשכנע את השופט שלמדתם לקח מהאירוע.

נהיגה בשכרות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
נערה
דת
אטרקציות ופעילויות לבת מצווה

הגיע היום המיוחל של בתכם, ובת המצווה שלה מתקרבת בצעדי ענק. עם השנים הפך האירוע מחגיגה משפחתית וצנועה להפקה בסדר גודל של חתונה לכל הפחות, ועולם שלם של אטרקציות מוצע

די גי
אירועים
טיפים ליום הולדת בתנאי חוץ

אין כמו מסיבת יום הולדת באוויר הפתוח, השמיים הכחולים, האוויר והשמש המלטפת יגרמו לכל  מסיבה להרגיש חגיגית במיוחד. יחד עם זאת, כשמתכננים יום הולדת בחוץ תכנון והיערכות נכונה מבעוד מועד

אינסטלטור עובד
לבית ולגינה
שרברב 24/7

זמינות מסביב לשעון היא אחת הדרישות הבסיסיות ביותר מכל סוג של שרברב. במאמר הבא נסביר מדוע זו תכונה שכדאי להתעקש עליה, מהם השירותים הבולטים של שרברב ואיך בוחרים אותו נכון